ja maar dat zegt die nu al dagen...en mijn prullenbak blijft maar groeienquote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef ilife het volgende:
Ik ook, maar mailtjes uit je prullenbak worden toch automatisch verwijderd?
Edit:
De Prullenbak wordt elke 1 dag(en) geleegd. Berichten in de Prullenbak tellen niet mee voor je accountgrootte.
Thank you for sending an e-mail message to support@hotmail.com. However, this isquote:Op maandag 12 december 2005 13:51 schreef rihago het volgende:
support@hotmail.com
Nu nog steeds? Ik kan je anders wel een tip geven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik heb t al bijna 2 weken dat hij niet meer leegt![]()
En nog steeds... vorige keer was het binnen een paar dagen weer goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is weer zo ver. *zucht* Ik dacht dat ik er vanaf was.
Nee, het schijnt vanzelf over te gaan.. *zucht*quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Bij mij verwijdert hij ook niks meer![]()
Maar alles heeft kuren, via internetexplorer laadt hij ontzettend langzaam en geen plaatjes, bij firefox is hij langzaam. En het ligt niet aan m'n pc![]()
En dat antwoord was ook al weer.. ??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:27 schreef AquaDiGio het volgende:
Ik vrees dat er niets anders op zit dan af te wachten. Ik heb ook al een mailtje naar support gestuurd en eenzelfde antwoord als in dit topic terug gekregen.
Erg onhandig allemaal. Tabblad contactpersonen is een dolle boel bij mij.
Ik doelde op dat Engelse automatische service mailtje terug in dit topic... die had ik ook gehad, maar inmiddels is er nog niks veranderd.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En dat antwoord was ook al weer.. ??
Ik begrijp het gewoon niet. Kunnen ze de uitbreiding van capaciteit niet bijhouden misschien?
Kloptquote:Op donderdag 6 april 2006 14:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat 'truukje' uit dat mailtje werkt niet bij mij.
Dat werkt bij mij ook nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef out_of_range het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad, na het verwijderen van alle cookies, tijdelijke internetbestanden (inclusief off-line items) en de geschiedenis wissen werkte het weer ok bij mij.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:31 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Was een mail die ik terug kreeg die ik 03-03-06 verstuurd had
Had ik geprobeerd, maar dat werkte nietquote:
Blijft Microsoftquote:Op maandag 10 april 2006 09:06 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb hier al weken "last" van.
Alleen bij mij leegt ie dus wel gewoon elke dag.
Als ik zelf alles in 1 keer wil verwijderen lukt het niet, en als ik alles 1 voor 1 wil verwijderen lukt dat ook al niet.. Naja, ik kom er wel weer overheen
Hey!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik zou em slaan...
Ok, interessant. Is dat support@hotmail?quote:Op maandag 10 april 2006 08:14 schreef AquaDiGio het volgende:
Het enige dat je kunt doen is een mailtje naar support sturen, zodat ze weten dat er wéér iemand last van heeft.
ik heb er in Firefox geen last van......... Met IE wel........ Maar tegenwoordig haal ik de mail op via outlook express dus......quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:36 schreef DeSiever het volgende:
Ok, het probleem is weer terug. Ik meld me maar weer hier. Wat een frustratie!
Zorg dat je de juiste POP3 server vermeldt.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe doe je dat, de mail ophalen via Outlook?
inderdaad, maar officieel kan het geloof ik helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:26 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Zorg dat je de juiste POP3 server vermeldt.
Oh oeps.. hoezo niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef gateway het volgende:
[..]
inderdaad, maar officieel kan het geloof ik helemaal niet meer?
Werkt dit nog om van Live terug naar Hotmail te gaan? Ik ben zeer verdrietig over Live. De lettertjes zijn veel te klein, ik werk met 800 bij 600.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef cohen het volgende:
gelukkig, het is gelukt....kut windows live!
JAWEL MENSEN, IEDEREEN KAN TERUG NAAR HOTMAIL!!! :-)!! LEES GOED DE VOLGENDE AANWIJZINGEN: VERANDER JE LAND VAN HERKOMST IN JE PROFIEL!!
HOE? LET OP, IN WINDOWS LIVE MAIL IS DAT:
STAP 1): GA NAAR 'OPTIES' RECHTS BOVEN,
STAP 2) GA NAAR 'MEER OPTIES' HELEMAAL ONDERAAN DE LIJST,
STAP 3) GA NAAR 'WIJZIG MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS',
STAP 4) GA NAAR 'PROFIELGEGEVENS' OF 'PERSOONLIJKE GEGEVENS',
STAP 5) VERANDER JE LAND VAN HERKOMST IN 'VERENIGDE STATEN' OF 'BELGIË' (LEES IK HIERBOVEN, HET GAAT EROM DAT JE EEN LAND KIEST DAT NOG WEL DE BÈTA VERSIE HEEFT OF NOG BETER HOTMAIL,
STAP 6) GA NAAR 'OPSLAAN' ONDERAAN DE PAGINA,
STAP 7) GA TERUG NAAR JE INBOX OF ERGENS WAAR JE JEZELF BINNEN WINDOWS LIVE MAIL KUNT 'AFMELDEN',
STAP 8) MELD JE WEER AAN VIA 'WWW.HOTMAIL.COM',
STAP 9) ALS HET GOED IS BEN JE NU BIJ DE BÈTA VERSIE,
STAP 10) GA NAAR 'OPTIES',
STAP 11) GA NAAR 'MEER OPTIES',
STAP 12) GA NAAR 'TERUGKEREN NAAR HOTMAIL'.
ET VÒILA, JE BENT WEER BIJ HOTMAIL!! HOERA! GEFELICITEERD :-)!! lUKT HET NOG STEEDS NIET? vERANDER DAN OOK JE TAAL IN ENGELS BIJ OPMAAK EN PROBEER ALLE LANDEN UIT!! NET ZOLANG TOTDAT HET LUKT, MAAR WEES ER SNEL BIJ VOORDAT ZE DIT OOK WEER OP DE ÉÉN OF ANDERE MANIER WETEN TE BLOKKEREN!!! SUCCES IEDEREEN!
en hoelang duurt he tnog vorodat iedereen live heeft? dat hotmail niet meer bestaat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Werkt dit nog om van Live terug naar Hotmail te gaan? Ik ben zeer verdrietig over Live. De lettertjes zijn veel te klein, ik werk met 800 bij 600.
Ik snap dat de verzoeken verwarrend kunnen zijn, maar dan hoeft zo'n onprofessionele reactie ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef FredvZ het volgende:
Eerst 3x vragen of-ie dicht mag en dan moet er opeens een andere titel op.. wmb kan je de boom in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |