Zijn BHFH en Fuifduif niet dezelfde groepskloon dan?quote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft bhfh niet al eens een dergelijk topic geopend?
quote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
neem ook even wat drugs mee dan.
ik denk dat het een cookieprobleem is.quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef the900 het volgende:
[..]
Zijn BHFH en Fuifduif niet dezelfde groepskloon dan?
Nee, is niet voor mij, CC. Dit is simpelweg een topic om over dit specifieke onderwerp te praten. Ik ben toevallig de TS, maar het had Salvad0r ook kunnen zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef Copycat het volgende:
Ga je een reis boeken, Fuif?
Ik maakte geen grapje, ik ken werkelijk zo een organisatie die vrijwillig op pedo-jacht gaat in Thailand .quote:Op maandag 12 december 2005 13:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ha ha ha, wat zijn weer weer grappig met die eeuwenoude BHFH vergelijking.
Die vinden het zeker alleen geil om het te zien, ipv zelf doen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje, ik ken werkelijk zo een organisatie die vrijwillig op pedo-jacht gaat in Thailand .
Nou als ik zie wat voor topics er zoal voorbij komen in SEX, zou mij dat niets verbazen hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat áls er al users zijn die op dit soort seksvakanties gaan, zij hier niet open en bloot over zullen uitweiden.
Neuh.quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die vinden het zeker alleen geil om het te zien, ipv zelf doen.
Snoepgoed? Ach, voor een paar euro meer kun je wat GHB scoren.quote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Aurelianus het volgende:
Er zijn ook genoeg schoolpleinen in Nederland, me dunkt. Kwestie van snoepgoed beloven en vervolgens de bosjes in te duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |