k heb een Shuttle SB61g2 v3, barebone met daarin:
Pentium 4 2,6, 800fsb & HT.
512 mb ddr400 corsair xms.
80GB WD 7200.
Onboard Intel Extreme Graphics 2, dx9 dus mediaportal loopt enorm goed.
Shuttle/Intel cv21 tv-out kaart (dvi + composite & svideo).
Hauppauge WinTV PVR-150MCE (2 maanden oud).
Philips MCE Remote (die je ook bij windows mce krijgt).
extra: Dvdrom + nieuw wit logitech internet pro tobo.
Alle mogelijke aansluitingen zoals oa optical in en out.
Ik gebruik hem als HTPC barebone, voor het bekijken van films, muziek, tv (met een handige tvgids) etc. Ik heb toender tijd voor een barebone gekozen omdat die nogsteeds lekker klein en stil zijn. De rede dat ik hem nu wil ruilen voor een kiss is het feit dat ik er eigenlijk te weinig gebruik van maak. Een Kiss dvd speler is dan een makkelijkere optie.
Doos + boekjes en alles wat erbij hoort is nog aanwezig. Het 40mm chipset fannetje heb ik gelijk afgehaald want die was niet nodig, die zou ik even op moeten zoeken. Systeem is enorm stabiel . Systeem heeft een 8x AGP slot, mocht je een betere videokaart erin willen zetten.
Ik wil hem dus het liefst ruilen tegen de 280 euro kostende KiSS DP-1504, dat is de broer van de 1500, maar met een 40gb hdd. Wel zo handig voor muziek. De 140 euro kostende DP-1500 is ook een optie, maar dan vind ik de ruil niet helemaal eerlijk meer, en moet ik iets verzinnen om wat muziek/fims op kwijt te kunnen (ik heb een server staan, en een asus wl500g + externe usb hdd dus er valt wel wat te verzinnen).
Met dank aan ElisaB nu ook een mogelijkheid om er gewoon geld voor neer te leggen. 2 posts hieronder zie je mijn reactie met betrekking tot wat ik er in euros voor zou verwachten. Komt zo rond de 300 euro dus. Maar ik ben vrij flexibel.
Ik woon overigens in Amersfoort, en ben met de trein redelijk mobiel.
[ Bericht 9% gewijzigd door Icey1986 op 12-12-2005 17:11:46 ]
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.