kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 09:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Als je goed naar de [desbetreffende] foto kijkt, zie je dat de man naar beneden kijkt. En je ziet hem al denken "Goh, ik had eigenlijk mijn schoenen moeten poetsen."
Teeeeeeeering!! Daar wordt ik gewoon bang vanquote:Op woensdag 14 december 2005 10:24 schreef Flipper01 het volgende:
Er zijn al een paar erg mooie foto's voorbij gekomen. Ik heb zelf nog geen idee wat ik ga inzenden, maar vind deze wel erg grappig:
[afbeelding]
De boot op het strand is leuk, de huizen erachter zijn een beetje nietszeggend. Als je de bovesnte rand van de foto afsnijdt wordt je foto veel sterker. Probeer de waterlijn ongeveer op 2/3 te krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het ook niet laten. Ik maak niet veel bijzondere foto's, maar dit vond ik zeker de mooiste van dit jaar
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De boot op het strand is leuk, de huizen erachter zijn een beetje nietszeggend. Als je de bovesnte rand van de foto afsnijdt wordt je foto veel sterker. Probeer de waterlijn ongeveer op 2/3 te krijgen.
in januari pas?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
Wanneer gaat het officiele wedstrijdtopique eigenlijk geopend worden?
Dit blijft altijd een lastig punt van discussie en ik denk dat de mods dit het beste kunnen beslissen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:42 schreef Shark.Bait het volgende:
kwil wel NU weten hoe het zit met de regelementen omtrent shoppen....
Waarom niet? Clonen kan in de doka ook en in de fotowedstrijd van november heeft dubbelu ook een cloon-techniek gebruikt. Ik heb er niemand over horen klagen.quote:
Die vind ik mooi vind de andere Toeps-lollie foto trouwens mooier, maar sommigen zullen dit ms te zwaar geshopt vinden.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn mooiste is denk ik toch wel 1 van deze 2:
[afbeelding]
Toeps met Lollie
RESIZEN IDIOOTquote:[afbeelding]
Beestjuh met Herman
Allebei gesoept om het resultaat te krijgen dat ik wilde overbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |