abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33011117
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef vanderaalst het volgende:

[..]

Roman Abramovich is anders wel de rijkste Rus.
Al zijn geld verkregen door slim beleggen (in net opgestarte bedrijfjes, e.d). en daarna grootaandeelhouder van een groot olie maatschappij en ruslands grootste aluminium-concern
Maar niet allemaal even legaal.

ontopic: hij speelt ook een stuk constanter dan ik had verwacht. Verrassend goed voor een jongen van net 18
pi_33011128
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Maar niet allemaal even legaal.
Nee?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33011226
Dit wordt zeker een toppertje! Ontwikkeld goed, krijgt veel speelminuten en basisplaatsen en scoort geregeld.
pi_33011300
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee?
Nee
pi_33011316
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:28 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nee
Jij hebt er onderzoek naar gedaan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33011369
Zeg het niet gauw over een speler, maar dit gaat echt een topper worden. Gisteren de beste man van het veld, Cocu wist niet wat hem overkwam soms.

Onze nieuwe held en hopelijk de 1e van de vele doorgebroken jeugdspelers van een prachtige generatie Feyenoord-talenten.
pi_33011489
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij hebt er onderzoek naar gedaan?
Ik heb er genoeg over gelezen en gezien om een oordeel te vormen. Geen feit, maar rook en vuur enzo he
pi_33011500
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik heb er genoeg over gelezen en gezien om een oordeel te vormen. Geen feit, maar rook en vuur enzo he
Je hebt het over dat artikel dat elke onderbouwing mist en ooit eens in de VI stond?
pi_33011551
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je hebt het over dat artikel dat elke onderbouwing mist en ooit eens in de VI stond?
Ik heb het over artikelen in de Guardian, Financial Times en Businessweek
pi_33011587
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik heb het over artikelen in de Guardian, Financial Times en Businessweek
Ook daar staan geen concrete bewijzen in, alleen wat geroddel.
pi_33011743
Over Abramovich kunnen we vast wel in een ander topic lullen. Dit gaat over de nieuwste exponent uit de Rotterdamse jeugdopleiding.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33011813
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef Suijk het volgende:
Over Abramovich kunnen we vast wel in een ander topic lullen. Dit gaat over de nieuwste exponent uit de Rotterdamse jeugdopleiding.
Die spoedig door Roman naar Chelsea wordt gehaald.
pi_33012002
Waarna Roman wordt veroordeeld, Chelsea failliet wordt verklaard en Jonathan transfervrij terugkomt naar Rotterdam

Waarschijnlijk zat Arnesen gewoon voor Ostlund op de tribune. Schijnt dat Linsen zn zaakwaarnemer is, dus zsm contract verlengen
pi_33012038
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef Erasmusch het volgende:
Waarna Roman wordt veroordeeld, Chelsea failliet wordt verklaard en Jonathan transfervrij terugkomt naar Rotterdam

Waarschijnlijk zat Arnesen gewoon voor Ostlund op de tribune. Schijnt dat Linsen zn zaakwaarnemer is, dus zsm contract verlengen
Arnesen

Roman wordt niet veroordeeld en maakt van Chelsea gewoon een club die lekker stabiel aan de top mee weet te draaien jaarlijks en waar jaarlijks grote talenten door zullen stromen naar het 1e elftal.
  maandag 12 december 2005 @ 13:04:09 #40
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33012192
Laatst een interview met de "De Guzmans". Jonathan kwam heel nuchter over daarin, heeft iedere stap in zijn voetbalcarriere weloverwogen voor een stap werd gemaakt.

Zijn doel was spelen in de Kuip, en nu slagen bij Feyenoord. Ik verwacht daarom dat ie gewoon bijtekend en nog zeker 2 seizoenen in Kuip is te bewonderen voor hij verder gaat....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33012347
Een onopvallende opvallende goede speler met veel kwaliteiten, z'n uitstekende inzicht en fysiek ben ik erg van onder de indruk. Eigenlijk zou hij gewoon voor Canada uit moeten komen, ben ik met CMT eens, maar als hij verstandig is kiest hij voor Nederland.
That's all folks!
pi_33012485
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Een onopvallende opvallende goede speler met veel kwaliteiten, z'n uitstekende inzicht en fysiek ben ik erg van onder de indruk. Eigenlijk zou hij gewoon voor Canada uit moeten komen, ben ik met CMT eens, maar als hij verstandig is kiest hij voor Nederland.
Inderdaad. En het lijkt me geen jongen bij wie succes naar het hoofd stijgt. Daar kunnen we nog wel even van genieten hier in Rotterdam.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33012487
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, want laten we eerlijk zijn.... bij het WK voetbal ga je niet direct denken aan Canada
pi_33012522
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Inderdaad, want laten we eerlijk zijn.... bij het WK voetbal ga je niet direct denken aan Canada
Zolang er nog mensen als Occean in spelen niet, nee.
pi_33012557
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat zal ook nooit gebeuren als hun spelers allemaal voor andere landen gaan spelen.
pi_33012680
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zal ook nooit gebeuren als hun spelers allemaal voor andere landen gaan spelen.
Als jij De Guzman was zou je toch ook voor Nederland uitkomen? Die jongen is hier al sinds de brugklas ofzo. We hebben het hier niet over een Deco of een Ailton.
pi_33012713
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als jij De Guzman was zou je toch ook voor Nederland uitkomen? Die jongen is hier al sinds de brugklas ofzo. We hebben het hier niet over een Deco of een Ailton.
Vanuit het oogpunt van De Guzman kan ik het wel begrijpen, maar het lijkt me niet de bedoeling van interlandvoetbal.
  maandag 12 december 2005 @ 13:23:09 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33012718
* BVO is fan .

In tegenstelling tot Kalou zou ik hem wél graag voor Nederland zien uitkomen. Spreekt perfect Nederlands en is hier gewoon opgegroeid .

Maar naar Chelsea moet 'ie niet gaan !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33012879
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van De Guzman kan ik het wel begrijpen, maar het lijkt me niet de bedoeling van interlandvoetbal.
Ik vind het om eerlijk te zijn een onzinnige discussie omdat De Guzman niet de eerste is waar dit bij ter sprake komt en vast niet de laatste.
pi_33012974
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik vind het om eerlijk te zijn een onzinnige discussie omdat De Guzman niet de eerste is waar dit bij ter sprake komt en vast niet de laatste.
Het lijkt mij wel zinnig dat de FIFA deze discussie eens gaat voeren voor het echt uit de hand loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')