Bijwerkingen hoeven zich niet altijd direct te openbaren natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef Eluabi het volgende:
Zolang je geen bijwerkingen krijgt, is het geen probleem lijkt me.
quote:Op maandag 12 december 2005 09:55 schreef milagro het volgende:
ontstekingsremmers toch?
ik zou het niet op eigen houtje slikken zo maar, maar ja, dat ben ik
zet eens een föhn op je (onder?) rug, SCH.
of zweet het uit met een paracetamol en een badjas aan in bed
ik heb nu een mental imagequote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank u zuster.
De klachten zijn wat chronischer en hebben inderdaad met ontstekingen (prostaat) te maken dus fohhnen zal niet zo helpen al is het wel een lieve tip.
Ik heb zelf Bechterew dus dagelijks rugpijn, al sinds mijn jonge jaren, dus minstens 100 jaar alquote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank u zuster.
De klachten zijn wat chronischer en hebben inderdaad met ontstekingen (prostaat) te maken dus fohhnen zal niet zo helpen al is het wel een lieve tip.
ik zag in eens hoe dat er uit zou zien, je prostaat droog fohnenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb zelf Bechterew dus dagelijks rugpijn, al sinds mijn jonge jaren, dus minstens 100 jaar al
Je hebt gelijk maar het ging de laatste tijd zo ontzettend goed en heb helemaal geen zin om weer richting artsen te gaan.quote:Maar goed, ik zou dergelijke medicijnen niet zomaar lukraak slikken, en toch even wat doktersadvies vragen en evt opvolgen.
Als ik een iemand op dit forum niet serieus zou nemen, is dat wel konniekipke.quote:Op maandag 12 december 2005 09:50 schreef SHE het volgende:
Is diclo geen spierverslapper?
volgens mij weleens gehad en naar mijn weten kan het geen kwaad. Maar ik zou nooit op het forum vertrouwen, tenzij Konniekipke je van repliek dient.
Ik zie hem bijna NOOIT medisch advies geven!quote:Op maandag 12 december 2005 09:50 schreef SHE het volgende:
.... tenzij Konniekipke je van repliek dient.
Ik ben er maar weer even mee gestopt en houd het bij Iboprufen 400.quote:Op maandag 12 december 2005 11:16 schreef teigan het volgende:
ik kreeg er enorme last van mijn maag van, maar de huisarts schreef het mij altijd voor...
Ik zou het niet zomaar slikken..
Misschien is tijgerbalsem ook nog een tip? Dat houdt de boel ook "warm"
Ibuprofen en diclofenac behoren allebei tot de NSAID's (non-steroidal anti-inflammatory drug). Ze geven volgens mij ook allebei een risico op problemen met je maag, met name bij langdurig gebruik. Dus ook die ibuprofen zou ik niet te lang slikken zonder doktersadvies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben er maar weer even mee gestopt en houd het bij Iboprufen 400.
Het is bekend dat diclofenac niet samen gebruikt mag worden met ibuprofen i.v.m. het risico van anafylactische schok.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Gewoon een cocktail nemen van Diclofenac, Ibuprofen, Naproxen, Paracetamol en Acetylsalicylzuur. Ik denk dat je dan een heel leuk effect krijgt!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |