Oke, maar meestal duurt het een uur voor Mr. Roel zijn bed verlaat.quote:
De regie moeite doen om de borsten van lieske niet in beeld te brengen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:13 schreef Bartoli het volgende:
en ook goedemorgen Lies
Ben bang dat we dat niet meer krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef Sloppy_Joe het volgende:
En nu gaarne wat actie!
Liefst een 24 uur opdracht.quote:Op maandag 12 december 2005 10:16 schreef Bartoli het volgende:
Hummie komop met een weekopdracht
En Tanja en Dido zit in de babykamer .quote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had om half 10 al geconstateerd dat Joost wakker was, dus vandaar zijn snelheid
Het is zonnig, Ralph zit in de tuin, en Rob maakt stokbrood klaar
Ja en Menno zit nog bonen te tellenquote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had om half 10 al geconstateerd dat Joost wakker was, dus vandaar zijn snelheid
Het is zonnig, Ralph zit in de tuin, en Rob maakt stokbrood klaar
Commentaarstem BB:quote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef regenworm het volgende:
Ingrid denkt wat Roel kan kan ik ook blijf nog even lekker liggen.
Ralph is een binnenbrandje aan het blussen en Rikkert geeft er een slinger aanquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Menno zit nog bonen te tellen![]()
Was jij ook voor Mennoquote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph is een binnenbrandje aan het blussen en Rikkert geeft er een slinger aan
Niet echtquote:
Jammer Menno was voor mij de winnaar.quote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet echt
Vond een zeer onbetrouwbaar figuur, vertrouwende hem niet zo.
Had vaak vreemde actie's b.v. de bonen, Sms's verhaal, kaper.
Hij probeerde over de rug van Ingrid naar de finale te komen en dat spel had ze gelukkig door.
Had wel potentie ja. Ik denk dat als-ie wat meer ballen had getoond naar de groep, en niet zo passief had gereageerd op alle beschuldigingen dat hij er nu nog bij zou zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 10:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer Menno was voor mij de winnaar.
Zijn karakter was gewoon te zacht,zei zijn moeder ook al.quote:Op maandag 12 december 2005 10:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Had wel potentie ja. Ik denk dat als-ie wat meer ballen had getoond naar de groep, en niet zo passief had gereageerd op alle beschuldigingen dat hij er nu nog bij zou zijn.![]()
het foute feest heb je gemistquote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen allemaal!![]()
een heel weekend niet op Fok! geweest... en niet eens iets gemist..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |