Voorlopig heb ik er juweeltjes van postings tussen zitten en ben ik vaker niet beroert om het eens op te nemen voor een gehate bewoner om ook de visie van andere sc'ers te verbreden. Je zit hier niet in het servivaltopic Henk, dus mijn verzoek om eventueel te proberen normaal te gaan reageren of me verder te negeren. Ik heb totaal geen behoefte aan dronkemanspraat met onterechte verwijten jegens mijn persoontje, en verzoek je derhalve deze onzin voor je te houden, omwille van het plezier van mij en andere SC-lezers.quote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat heb ik als jij begint met schrijven hier![]()
![]()
![]()
Daar is inderdaad niks mis mee... maar ze mag van mij wel wat vrolijker kijken in de uitzendingquote:Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is niet echt lelijk... Het is een Rubensvrouw!
quote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik er juweeltjes van postings tussen zitten en ben ik vaker niet beroert om het eens op te nemen voor een gehate bewoner om ook de visie van andere sc'ers te verbreden. Je zit hier niet in het servivaltopic Henk, dus mijn verzoek om eventueel te proberen normaal te gaan reageren of me verder te negeren. Ik heb totaal geen behoefte aan dronkemanspraat met onterechte verwijten jegens mijn persoontje, en verzoek je derhalve deze onzin voor je te houden, omwille van het plezier van mij en andere SC-lezers.
Ik behoud mij overigens ook na deze posting alle rechten toe.![]()
Ik blaas wel rook in je gezichtquote:Op maandag 12 december 2005 00:30 schreef kissa het volgende:
Ik heb zin in een peuk maar ik rook niet meer![]()
![]()
Dank voor het kopierenquote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
Voorlopig heb ik er juweeltjes van postings tussen zitten en ben ik vaker niet beroert om het eens op te nemen voor een gehate bewoner om ook de visie van andere sc'ers te verbreden. Je zit hier niet in het servivaltopic Henk, dus mijn verzoek om eventueel te proberen normaal te gaan reageren of me verder te negeren. Ik heb totaal geen behoefte aan dronkemanspraat met onterechte verwijten jegens mijn persoontje, en verzoek je derhalve deze onzin voor je te houden, omwille van het plezier van mij en andere SC-lezers.
Ik behoud mij overigens ook na deze posting alle rechten toe.![]()
A joh, eentje kan geen kwaad.quote:Op maandag 12 december 2005 00:30 schreef kissa het volgende:
Ik heb zin in een peuk maar ik rook niet meer![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 00:36 schreef Kinga het volgende:
Roel heeft weer een slachtoffer gevonden voor zijn psychologische feitjes...
Mee met de benen van Robquote:
Kwestie van topics leren scheiden. Zand erover!quote:Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank voor het kopieren![]()
Dubbel verzoek kan ik niet negeren en zal het respecteren.
Er zat nog een deeltje in mijn keel en heb ik uitgehoest.
Wat je met die rechten doet maakt mij niet uit![]()
Hoop dat je hier een beetje beter omgaat met respect als in het survival topic![]()
Dan krijg je van mij alleen maar normale antwoorden![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 00:38 schreef Muerte het volgende:
Normaal gesproken meld ik het niet, maar het is voor mij nu echt de hoogste tijd om plat te gaan.
Ik zit nu een film te bekijken en toen ik een leuk shot zag, drukte ik in een reflex op F6 en toen ik gewoonte getrouw keek of het wat geworden was zag ik dit:
[afbeelding]
![]()
Ja maar, ik wilde dit niet, ik wilde dat shot uit de film!quote:Op maandag 12 december 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Dan wens ik je een welterusten... want die was al 2x eerder gepost
Hahaha... dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 12 december 2005 00:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja maar, ik wilde dit niet, ik wilde dat shot uit de film!![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
Kwestie van topics leren scheiden. Zand erover!![]()
Hier is de frituurpan bezig met opwarmenquote:Op maandag 12 december 2005 00:46 schreef Bartoli het volgende:
ik krijg ineens ook zin op snacks. Maja zal ik maar niet meer doen net een doos met koekies opgegeten
Ach het was maar een clown,quote:Op maandag 12 december 2005 00:48 schreef ART het volgende:
Was effe paar uurtjes weg. Maar ik begrijp dat de nokiaman in de doofpot is gepleurd?
Was waarschijnlijk Hummie zelfquote:Op maandag 12 december 2005 00:48 schreef ART het volgende:
Was effe paar uurtjes weg. Maar ik begrijp dat de nokiaman in de doofpot is gepleurd?
Mocht niet over gepraat wordenquote:Op maandag 12 december 2005 00:48 schreef ART het volgende:
Ha, het oude BB-recpt dus. Dat was in BB1 al zo met die wurgcontracten van VOO. Gelukkig was er een wakkere D. die keer. En zie: Fok! kreeg een vliegende start en de geschiedenis der BB-fora kon beginnen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mocht niet over gepraat worden![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 12 december 2005 01:13 schreef weyden het volgende:
goedenavond allen nog wat te beleven??
Roel en Joost eten een pizza... en babbelen wat over dat ze weer moeten wennen aan dingen, als ze het huis uit zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 01:13 schreef weyden het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 01:13 schreef weyden het volgende:
mmm....niet echtquote:Op maandag 12 december 2005 01:16 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt eraan. Hou je van "pizza met drassige bovenkant"? (joost)
Hoiquote:Op maandag 12 december 2005 01:19 schreef White_Pearl het volgende:
Goedesmorgensallemaal
de actie is ver te zoeken
![]()
![]()
Je hebt net een blowende Roel en een striptease van Naat gemist... Goedemorgen trouwensquote:Op maandag 12 december 2005 01:19 schreef White_Pearl het volgende:
Goedesmorgensallemaal
de actie is ver te zoeken
![]()
![]()
Wat zeg je nou?????quote:Op maandag 12 december 2005 01:21 schreef BB5kijker het volgende:
Het is toch ongelofelijk, er gebeurt helemaal niets! Hoogtepunten zijn de fakepics en enkele screenshots, zoals die van de kut van Natte Lie.
Zeg dat nou niet... want dan komt die cap weerquote:
Inderdaadquote:Op maandag 12 december 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet... want dan komt die cap weer![]()
Hij is van mij ja... maar niet bedoeld om in elk SC topic te posten.quote:Op maandag 12 december 2005 01:26 schreef BB5kijker het volgende:
De cap is van jou Foreverblue, mag je best trots op zijn.
is die niet al 3 dagen oud??quote:Op maandag 12 december 2005 01:25 schreef BB5kijker het volgende:
Had jij deze nog niet gezien dan?
[afbeelding]
Owww dat meen je niet!! uhmmm deed zelf leuke dingenquote:Op maandag 12 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt net een blowende Roel en een striptease van Naat gemist... Goedemorgen trouwens
Leuke dingen... zoals joost zou zeggen: hmmmmmmmmmquote:Op maandag 12 december 2005 01:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owww dat meen je niet!! uhmmm deed zelf leuke dingen![]()
niks gemist dus
![]()
Niks bijzonders verder... ze lag op gewoon op bed... en ineens deed ze haar been omhoog. Van schrik drukte ik op print screenquote:Op maandag 12 december 2005 01:29 schreef ART het volgende:
Ja, dat was het enige dat me nog ontging. Wat was ze daar nou aan het doen Foreverblue?
Hahaha tjaaa maar ik lijk niet op Josti hoor hehe lolllquote:Op maandag 12 december 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuke dingen... zoals joost zou zeggen: hmmmmmmmmm![]()
ff geluid aan zetten en luisterenquote:Op maandag 12 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Waar hebben ze het over nu?
Jij hebt echt een trigger-happy vingerquote:Op maandag 12 december 2005 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks bijzonders verder... ze lag op gewoon op bed... en ineens deed ze haar been omhoog. Van schrik drukte ik op print screen
Tricky Dickquote:Op maandag 12 december 2005 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
Jij hebt echt een trigger-happy vinger![]()
Inderdaad. Nogmaals mijn complimenten.quote:Op maandag 12 december 2005 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
Jij hebt echt een trigger-happy vinger![]()
Ze hebben het over de tijd in het huis en over de verschillende mensen zoals bv Lieske en dappere dodo ow sorry Didoquote:Op maandag 12 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Waar hebben ze het over nu?
quote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie allemaal een welterusten wensen
Trustequote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
Truste forever slaap lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
Truste slaap lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
Vertelquote:Op maandag 12 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
Wel 'n leuk gesprek tussen Roel en Joost
Goedemorgen Bluezz ze eten gezellig Pizza en kletsen over de tijd in het huis en over de verschillende bewoners, iedereen gaat over de tongquote:Op maandag 12 december 2005 01:48 schreef Bluezz het volgende:
goedemorgen
Is joost nog iets aan het bakken of zo?
Klopt, nu ze een 1-op-1 gesprek hebben kunnen ze toch wel ontspannen over een aantal dingen praten met elkaar.quote:Op maandag 12 december 2005 01:50 schreef melke het volgende:
Wel 'n leuk gesprek tussen Roel en Joost
Roel heeft zowiezo geen ambitie in geen enkele richtingquote:Op maandag 12 december 2005 01:54 schreef ART het volgende:
Het gaat over bewoners die wat met tv zouden willen. Joost zegt dat hij die intentie niet heeft.
Volgens mij onzin.
Hij is continu bezig met 'acteren'. En als ik eerlijk ben: hij zou best iets zijn in een Jochem van Gelder-achtige rol.
Van Roel geloof ik niet dat hij enige ambitie in die richting heeft.
Nee dat heeft Roel zekers niet, die doet liever een beetje ongeinteresseerd en ligt liever op de bank tequote:Op maandag 12 december 2005 01:54 schreef ART het volgende:
Het gaat over bewoners die wat met tv zouden willen. Joost zegt dat hij die intentie niet heeft.
Volgens mij onzin.
Hij is continu bezig met 'acteren'. En als ik eerlijk ben: hij zou best iets zijn in een Jochem van Gelder-achtige rol.
Klopt zo zie ik het inderdaad ook. Roeltje wil straks gewoon direct in een auto stappen en naar huis, zonder poespas van een show er omheen. En Joost heeft inderdaad ook al een aantal keren lopen verkondigen dat hij wel iets met tv wil gaan doen, dus dat hij nu zegt dat hij die intentie niet heeft is lariekoek.quote:Op maandag 12 december 2005 01:54 schreef ART het volgende:
Volgens mij onzin.
Luieren en blowen.quote:Op maandag 12 december 2005 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roel heeft zowiezo geen ambitie in geen enkele richting![]()
Lijk je er op dan ?quote:Op maandag 12 december 2005 01:58 schreef White_Pearl het volgende:
ben blij dat ik geen Dido heet pfffffttt![]()
naja ze moet hem toch niet
![]()
Gelukkig heeft hij zijn broers nogquote:Op maandag 12 december 2005 02:00 schreef redhair het volgende:
[..]
Luieren en blowen.![]()
hij weet alles van drugs
![]()
![]()
Das mooi.quote:Op maandag 12 december 2005 01:52 schreef White_Pearl het volgende:
Goedemorgen Bluezz ze eten gezellig Pizza en kletsen over de tijd in het huis en over de verschillende bewoners, iedereen gaat over de tong![]()
Ja dat dacht ik ook al, eerst was het in Roel zijn ogen een looser ( waarvan ik zelf dacht ) tssss kijk eens naar je zelfquote:Op maandag 12 december 2005 01:59 schreef doka het volgende:
Nog even en Roel en Joost worden vriendjes... Het ging de laatste tijd al beter tussen die twee
Mocht hij willen. Hij doet alsofquote:Op maandag 12 december 2005 02:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, eerst was het in Roel zijn ogen een looser ( waarvan ik zelf dacht ) tssss kijk eens naar je zelfen nu zegt hij dat hij nooit huilt alleen toen bv zijn Opa stierf zucht! een emotieloos mens dus.
Luisteren wat ze praten, ze hebben het over de camera's die alles volgenquote:Op maandag 12 december 2005 02:08 schreef melke het volgende:
Zoals?
Ja idd dat zou je wel denken, heb wel eens gedacht, je lijkt een macho maar..... dat is echt niet zoquote:
Is niet iedereen bezig met verbergen en zeker in zo'n huis. Ik vind het wel logisch hoorquote:Op maandag 12 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd dat zou je wel denken, heb wel eens gedacht, je lijkt een macho maar..... dat is echt niet zo
het is eigenlijk gewoon een heel klein jochiewat het liefst niet zijn emoties toont ( want tja dan is hij geen macho meer ) nu zegt hij, ben oook al 26!!! nou nou al zoveel meegemaakt.....
![]()
Das steeds zo, maar ik heb de streams uitquote:Op maandag 12 december 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
Hoor je nou die camera's zo kraken of zo
Beetje dom van de cameraman had Naat effe lekker laten gaan maja ze schrok zo, ze was even niet meer camerageil zoals altijdquote:Op maandag 12 december 2005 02:11 schreef F4iTH het volgende:
Naat is fijn aan het dromen lijkt het op.........
[afbeelding]
Het bleef even erg onrustig onder de dekens. De 2de camera draaide snel naar haar toe, Naat doet de ogen open, kijkt geschrokken in de camera en gaat weer met de hand onder de kussen
Errrrrug slim van de cameraman om zo vluchtig met de camera's te gaan schuiven als je iemand ergens op wil betrappen.![]()
Misschien ist Naatquote:Op maandag 12 december 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
Hoor je nou die camera's zo kraken of zo
Ze hadden het gewoon beetje laat in de gaten. Het was al een minuutje of 2 bezig voordat de tweede camera heel snel naar haar toe draaide. En gelijk de ogen wijd open van de herrie....fantastischquote:Op maandag 12 december 2005 02:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Beetje dom van de cameraman had Naat effe lekker laten gaan maja ze schrok zo, ze was even niet meer camerageil zoals altijd![]()
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij een hoepelwinkel wil beginnen.quote:Op maandag 12 december 2005 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roel heeft zowiezo geen ambitie in geen enkele richting![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 02:25 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
haha ik lees het netquote:
Nog een minuutje of 2-3....Het is mooi geweest voor vandaag.quote:Op maandag 12 december 2005 02:25 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Pfff, lees nou eens terugquote:Op maandag 12 december 2005 02:25 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Truste F4iTH slaap lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 02:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog een minuutje of 2-3....Het is mooi geweest voor vandaag.
Trusten allemaal![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 02:24 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij een hoepelwinkel wil beginnen.
quote:Op maandag 12 december 2005 02:25 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Dat postte je nietquote:Op maandag 12 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus nog iemand aardig wakker![]()
geeft niet Henk. Af en toe een opmerking kan ook al heel verhelderend werken.quote:Op maandag 12 december 2005 02:11 schreef henk.jansen het volgende:
Ik kan helaas geen verslagen typen
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 02:38 schreef Sjet het volgende:
Wat jammer dat Joost niet gewoon normaal de waarheid kan vertellen als het om Menno gaat. [zit ff terug te lezen hier]
Jammer, blijkbaar werkt dat toch zo bij mensen he, eigen hachie redden.... al zie ik niet in waarom dat hier van toepassing is.
Alles om de vrede te bewaren zeker.
Maar je kan toch gewoon je eigen visie erover geven. Ik vind dat dit tamelijk veel zo gebeurt in deze groep. Weinig mensen weten even correct uiteen te zetten hoe bepaalde 'story's' werkelijk zitten. Dan kan het weer heel handig pen voor ons vooral ook leuk] om weer eens een soort filmavond te houden........... ehm.... Hummie?![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 02:46 schreef Sjet het volgende:
Precies Redhair, het wordt meer tijd voor wat 'hufter' en 'eikel' en zo![]()
Klopt, dan een extra tip voor Hummie erbij. Roel ging net zijn tanden poetsen dus Joost loopt alleen in de keuken rond. Dan zegt hij ineens tegen zichzelf:'"Joost, je doet het goed. hèhèhè". Waarmee hij in mijn ogen duidelijk aangeeft dat ook het praten met Roel voor hem meer tactisch (en achterbaks??) is dan dat het welgemeend is.quote:Op maandag 12 december 2005 02:38 schreef Sjet het volgende:
Wat jammer dat Joost niet gewoon normaal de waarheid kan vertellen als het om Menno gaat. [zit ff terug te lezen hier]
Jammer, blijkbaar werkt dat toch zo bij mensen he, eigen hachie redden.... al zie ik niet in waarom dat hier van toepassing is.
Alles om de vrede te bewaren zeker.
Maar je kan toch gewoon je eigen visie erover geven. Ik vind dat dit tamelijk veel zo gebeurt in deze groep. Weinig mensen weten even correct uiteen te zetten hoe bepaalde 'story's' werkelijk zitten. Dan kan het weer heel handig pen voor ons vooral ook leuk] om weer eens een soort filmavond te houden........... ehm.... Hummie?![]()
Ik had toch heel sterk het idee dat hij het tegen de camera [mensen] had... dat hun het goed doen, dat volgen met de camera en zo. Zo kwam het op mij over.quote:Op maandag 12 december 2005 02:48 schreef M-en-A het volgende:
Dan zegt hij ineens tegen zichzelf:'"Joost, je doet het goed. hèhèhè".
Volgens mij zei hij JULLIE doen het goed richting de camera mensen. Hij werd nogal gevolgd door de camera en hij had het daar met Roel ook overquote:Op maandag 12 december 2005 02:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, dan een extra tip voor Hummie erbij. Roel ging net zijn tanden poetsen dus Joost loopt alleen in de keuken rond. Dan zegt hij ineens tegen zichzelf:'"Joost, je doet het goed. hèhèhè". Waarmee hij in mijn ogen duidelijk aangeeft dat ook het praten met Roel voor hem meer tactisch (en achterbaks??) is dan dat het welgemeend is.![]()
Geen idee of er ook cameramensen rond lopen die ook Joost heten.... want hij begon zeer duidelijk het zinnetje met JOOSTquote:Op maandag 12 december 2005 02:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik had toch heel sterk het idee dat hij het tegen de camera [mensen] had... dat hun het goed doen, dat volgen met de camera en zo. Zo kwam het op mij over.
Nee hoor, hij zei JONGENSquote:Op maandag 12 december 2005 02:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen idee of er ook cameramensen rond lopen die ook Joost heten.... want hij begon zeer duidelijk het zinnetje met JOOST![]()
Ja lief he?quote:Op maandag 12 december 2005 02:58 schreef melke het volgende:
Toch schattig dat 2 mannen tegen elkaar slaap lekker/welterusten zeggen
Op mij ook, maar ik luisterde met een half oor.quote:Op maandag 12 december 2005 02:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik had toch heel sterk het idee dat hij het tegen de camera [mensen] had... dat hun het goed doen, dat volgen met de camera en zo. Zo kwam het op mij over.
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 03:06 schreef Sjet het volgende:
Zitten jullie alleen hier op Fok of ook nog op andere delen van Fok?
Ik alleen hier.
Ik ben er ook, maar zit naar een ouwe all you need is love te kijken, en ben druk bezig alle tranen uit mijn ogen te wrijvenquote:Op maandag 12 december 2005 03:10 schreef Sjet het volgende:
Zijn we nu nog met z'n 2'tjes over Melke?
Vind je dat echt emotioneel? Ik vind het vaker lachwekkend. Beetje cliche verhalen allemaal. Niet mijn soort van programmaquote:Op maandag 12 december 2005 03:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben er ook, maar zit naar een ouwe all you need is love te kijken, en ben druk bezig alle tranen uit mijn ogen te wrijven![]()
ach ik ben een sentimentele ouwe tut.quote:Op maandag 12 december 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je dat echt emotioneel? Ik vind het vaker lachwekkend. Beetje cliche verhalen allemaal. Niet mijn soort van programma
Ehm.... op welke planeet heb jij de laatste weken gezeten? Die plantjes staan er alweer een tijdje hoorquote:Op maandag 12 december 2005 03:10 schreef svann het volgende:
Sinds wanneer heeft Joost die woestijnplantjes naast zijn bed?
Ik doe mijn best om jullie te helpen.quote:Op maandag 12 december 2005 03:17 schreef Sjet het volgende:
Ow gelukkig, Yolande is er ook nog![]()
Nu moet je Melke en mij maar helpen om het hier vol te krijgen.....................![]()
[..]
Ik heb dat ook wel hoor! Daarom wil ik liever niet kijken naar bepaalde programmas'. Als Spoorloos, Vermist, etc. En All you need is voor mij echt wel een beetje genoeg nu... Maar ik kan er nu niet meer over oordelen want ik kijk al jaren niet meer.quote:Op maandag 12 december 2005 03:16 schreef Yolande het volgende:
[..]
ach ik ben een sentimentele ouwe tut.bij een beetje zielige film zit ik al met tranen in mijn ogen.
quote:Op maandag 12 december 2005 03:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel hoor! Daarom wil ik liever niet kijken naar bepaalde programmas'. Als Spoorloos, Vermist, etc. En All you need is voor mij echt wel een beetje genoeg nu... Maar ik kan er nu niet meer over oordelen want ik kijk al jaren niet meer.
Een goeie film met wat traan-momenten daarentegen kijk ik wel![]()
Maar dan ook weer niet die TRL4-DanielleSteel-gevallen![]()
Vind ik zo zonde van mijn tijd.....![]()
Ik kon de streams een tijd lang niet meer aanzien met al dat gezeur en geklef van Dido en Roel.quote:Op maandag 12 december 2005 03:17 schreef Sjet het volgende:
Ehm.... op welke planeet heb jij de laatste weken gezeten? Die plantjes staan er alweer een tijdje hoor![]()
Ja dat denk ik ook, hij gaat nooit zo vroeg naar bed, en dan te bedenken dat we morgen nachtdienst hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 03:22 schreef Sjet het volgende:
Oh.... ligt Henk al op bed? Die dacht natuurlijk ook 'voordat ik een streamverslag moet gaan schrijven.... hup naar bed'![]()
zou het dus niet weten, ben net terug uit de stad waar ik door de taxi ben afgezetquote:Op maandag 12 december 2005 03:28 schreef Yolande het volgende:
gebeurt er nog wat in het huis of is iedereen al in diepe slaap? Om even ontopic te blijven![]()
Hoe kijk je nu dan?quote:Op maandag 12 december 2005 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou het dus niet weten, ben net terug uit de stad waar ik door de taxi ben afgezeten kan nu geen streams meer volgen aangezien mijn vriendin de andere laptop heeft ingenomen
Dat kan ik me voorstellen.... welcome back dan maar?quote:Op maandag 12 december 2005 03:26 schreef svann het volgende:
[..]
Ik kon de streams een tijd lang niet meer aanzien met al dat gezeur en geklef van Dido en Roel.
Hmmm is minder, ik kan geen streams volgen omdat ik dan de hele computerkamer moet ombouwenquote:Op maandag 12 december 2005 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou het dus niet weten, ben net terug uit de stad waar ik door de taxi ben afgezeten kan nu geen streams meer volgen aangezien mijn vriendin de andere laptop heeft ingenomen
Hoi manuquote:Op maandag 12 december 2005 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee normaal gesproken ben ik alleen hier, maar natuurlijk hou ik de frontpage in de gaten voor de nieuwsberichten. en af en toe lees ik de colums.quote:Op maandag 12 december 2005 03:34 schreef Sjet het volgende:
Ben jij hier nog elders op Fok Yolande? Of ook alleen hier?
Je kunt toch 2 schermen openen?quote:Op maandag 12 december 2005 03:31 schreef Manu82 het volgende:
eeh nou op dit moment switchend tussen forum en streams
Volgens is dat met meer mensen hier zo. Grappig eigenlijk, dan 'spreek' je elkaar pas weer bij de volgende BB....quote:Op maandag 12 december 2005 03:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee normaal gesproken ben ik alleen hier, maar natuurlijk hou ik de frontpage in de gaten voor de nieuwsberichten. en af en toe lees ik de colums.
Ja waarschijnlijk wel, hoewel als BB afgelopen is, ik af en toe ook wel eens een berichtje waag in een ander forum , zoals muziek of tv. maar normaal gesproken lees ik altijd en schrijf ik heeeeeeel weinigquote:Op maandag 12 december 2005 03:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens is dat met meer mensen hier zo. Grappig eigenlijk, dan 'spreek' je elkaar pas weer bij de volgende BB....![]()
ja, heb maar heb normaal 2 laptops aan, 1 met streams en 1 met normale dingen als ik thuis ben (hoezo verslaafd)quote:
Wie weet! De boel lijkt weer wat tot leven te zijn gekomen.quote:Op maandag 12 december 2005 03:30 schreef Sjet het volgende:
Dat kan ik me voorstellen.... welcome back dan maar?![]()
Dus als ik het goed begrijp zit je met 2 laptops tegelijk te computeren? 1 voor de streams en 1 voor andere dingen?quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, heb maar heb normaal 2 laptops aan, 1 met streams en 1 met normale dingen als ik thuis ben (hoezo verslaafd)
Ik vind het ook hele gezellige tijden we hebben ons balkon helemaal versierd maar een kerstboom hebben we niet, we moeten beide kerstdagen werken.quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Morgen ga ik shoppen en de kerstboom opzetten! Gezellige tijden!
Ze werd naar de DBK geroepen en mag er niet meer over praten. Zegt genoeg dusquote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Manu82 het volgende:
bijgelezen btw, en vind het Lieske/Nokia verhaal nog steeds vaag en onduidelijk
Trustenquote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef svann het volgende:
[..]
Wie weet! De boel lijkt weer wat tot leven te zijn gekomen.
En over twee weken gaan we misschien zelfs de saaiste streams nog missen.
*slapen gaat*
Trusten voor jullie straks.
Aaaah dat is minder.. Moet je ook kerst avond werken?quote:Op maandag 12 december 2005 03:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik vind het ook hele gezellige tijden we hebben ons balkon helemaal versierd maar een kerstboom hebben we niet, we moeten beide kerstdagen werken.![]()
Ja 4 late diensten en die beginnen op kerstavond, en wat het ergste is oud en nieuwjaar moeten we ook werken.quote:Op maandag 12 december 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah dat is minder.. Moet je ook kerst avond werken?
Apartquote:Op maandag 12 december 2005 03:47 schreef Manu82 het volgende:
Ja, we hebben hier 2 laptops staan en tenzij we alle 2 moeten werken staat er 1 aan met NL tv of streams en de andere voor werk/internet
Inburgeren op Fok valt niet mee als je niet jong & wild bent!quote:Op maandag 12 december 2005 03:36 schreef Yolande het volgende:
Nee normaal gesproken ben ik alleen hier, maar natuurlijk hou ik de frontpage in de gaten voor de nieuwsberichten. en af en toe lees ik de colums.
ach van de engelse tv word je niet echt vrolijk als je alleen de publieke omroepen kunt ontvangen:)quote:
Ja toch wel een paar....quote:Op maandag 12 december 2005 03:49 schreef svann het volgende:
(Gesteld dat je niet een ander favo forum al bij de hand hebt.)
Wat een pech zeg!! Vier het anders een weekje eerder!?quote:Op maandag 12 december 2005 03:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja 4 late diensten en die beginnen op kerstavond, en wat het ergste is oud en nieuwjaar moeten we ook werken.![]()
![]()
Op de frontpage zie je ook de nieuwe berichten die in de forums geplaatst worden en als er een leuke bijstaat lees ik dat forum even, maar zoals ik al vertelde ik lees veel maar schrijf zelden, dus met inburgeren als 50 jarige heb ik geen moeitequote:Op maandag 12 december 2005 03:49 schreef svann het volgende:
[..]
Inburgeren op Fok valt niet mee als je niet jong & wild bent!
Toch zijn er heel wat aardige subfora die de moeite van het struinen waard zijn.
(Gesteld dat je niet een ander favo forum al bij de hand hebt.)
Hoezo vraag je je dat af?quote:Op maandag 12 december 2005 03:55 schreef Manu82 het volgende:
Hoe warm zou het eigenlijk zijn op die slaapkamers?
Ik zou niet kunnen slapen in die kamers, ik heb zomer en winter altijd de ramen open in de slaapkamer en moet er niet aan denken dat er geen frisse buitenlucht in mijn slaapkamer kan komenquote:Op maandag 12 december 2005 03:55 schreef Manu82 het volgende:
Ja, ze rende zowat de badkamer uitquote:Op maandag 12 december 2005 03:52 schreef Manu82 het volgende:
Maar heeft iemand het op de streams ook gezien dan dat lieske schrok ofzo?
Met inburgeren bedoel ik dan ook je naar tevredenheid tussen het gewoel storten, niet alleen lurken dus.quote:Op maandag 12 december 2005 03:55 schreef Yolande het volgende:
Op de frontpage zie je ook de nieuwe berichten die in de forums geplaatst worden en als er een leuke bijstaat lees ik dat forum even, maar zoals ik al vertelde ik lees veel maar schrijf zelden, dus met inburgeren als 50 jarige heb ik geen moeite![]()
Nou, omdat ik mensen altijd half boven de dekens zie slapen ook nadat ze net wakker zijn geworden terwijl ik het juist fijn vind om in een redelijk koude kamer onder een dik dekbed in slaap te vallenquote:
Ach kerst zegt me eigenlijk niet zoveel, en onze indelers zorgen altijd ervoor dat Henk en ik met de Kerst samen werken dus hebben we toch een beetje kerst met z'n tweeen.quote:Op maandag 12 december 2005 03:55 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een pech zeg!! Vier het anders een weekje eerder!?
Woon je dan niet in NL?quote:Op maandag 12 december 2005 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach van de engelse tv word je niet echt vrolijk als je alleen de publieke omroepen kunt ontvangen:)
Snorremans Henk?quote:Op maandag 12 december 2005 03:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach kerst zegt me eigenlijk niet zoveel, en onze indelers zorgen altijd ervoor dat Henk en ik met de Kerst samen werken dus hebben we toch een beetje kerst met z'n tweeen.![]()
Warm. Dat was een van de eerste opmerkingen die ze maakten toen ze net binnen waren.quote:Op maandag 12 december 2005 03:55 schreef Manu82 het volgende:
Af en toe plaats ik inderdaad wel een berichtje of een vraag en dan krijg ik gewoon antwoord, ik lurk niet alleen, maar als ik niets zinnigs te verttellen heb denk ik dat ik beter mijn mond (of toetsenboard) kan houden. Maar ik heb nooit vervelende berichten terug gekregen.quote:Op maandag 12 december 2005 03:59 schreef svann het volgende:
[..]
Met inburgeren bedoel ik dan ook je naar tevredenheid tussen het gewoel storten, niet alleen lurken dus.
Ik werk hier en m'n vriendin woont en studeert hier ook en we blijven hier nog tot augustus 2006 en dan weer een jaartje of 2 (of langer) naar NL om onze studie af te ronden.quote:
en ja bevalt erg goed, echt fantastisch land, eerst wel een beetje wennen, maar echt super naar m'n zin hier en begin steeds meer te houden van grote steden terwijl ik zelf toch van het platteland komquote:
Leuk zeg! Heb je een beetje leuke baan? Bakken van fish en chipsquote:Op maandag 12 december 2005 04:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik werk hier en m'n vriendin woont en studeert hier ook en we blijven hier nog tot augustus 2006 en dan weer een jaartje of 2 (of langer) naar NL om onze studie af te ronden.
Is er dan geen mogelijkheid om een schotel te plaatsen en de ned. tv te krigen???quote:Op maandag 12 december 2005 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach van de engelse tv word je niet echt vrolijk als je alleen de publieke omroepen kunt ontvangen:)
Wat voor nummer?quote:Op maandag 12 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
Vinden jullie dat nummer van Bridget eigenlijk verslavend?
Op dit moment werk ik op een Christmas Party op Old Trafford en dan zie je pas echt dat die Engelsen helemaal los gaan. Aan het begin van de avond echt allemaal heel rustig en dan aan het eind van de avond wat hier al om 10/11 uur is, zijn ze zo zat als een aap..quote:Op maandag 12 december 2005 04:06 schreef melke het volgende:
[..]
Leuk zeg! Heb je een beetje leuke baan? Bakken van fish en chips![]()
kerst voor iedereen met jantje smitquote:
Ja, dat zie je ook altijd bij die reisprogramma's. Engelsen op vakantie betekent los gaan en meestal ook ellendequote:Op maandag 12 december 2005 04:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment werk ik op een Christmas Party op Old Trafford en dan zie je pas echt dat die Engelsen helemaal los gaan. Aan het begin van de avond echt allemaal heel rustig en dan aan het eind van de avond wat hier al om 10/11 uur is, zijn ze zo zat als een aap..
staat dat waar je werkt 20x per dag op???? dat is inderdaad erg vaag.quote:Op maandag 12 december 2005 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kerst voor iedereen met jantje smit
dat nummer staat hier 20x per dag op vaag genoeg
Ik ken het hele nummer nietquote:Op maandag 12 december 2005 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kerst voor iedereen met jantje smit
dat nummer staat hier 20x per dag op vaag genoeg
Had het nog niet eerder zo gezien, en bij die party's waar ik moet werken ook niet. Maar toevallig liep ik anderhalf uur geleden door het centrum omdat ik werkbriefjes in moest leveren voor 9 uur morgenvroeg en op een gegeven moment zaten we gewoon te praten en bleken we gewoon door een vechtpartij te lopen buiten een of ander cafe! En daarvoor opgelicht door een taxichauffeur.quote:Op maandag 12 december 2005 04:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat zie je ook altijd bij die reisprogramma's. Engelsen op vakantie betekent los gaan en meestal ook ellende
Nee, bij mij thuis (en daar kan ik dus niks aan doen)quote:Op maandag 12 december 2005 04:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
staat dat waar je werkt 20x per dag op???? dat is inderdaad erg vaag.![]()
aha is duidelijk, nee bij ons wordt het niet gedraaid. Ik vind het niet zo'n wereld nummer, terwijl ik Bridget wel een ontzettend leuke meid vind.quote:Op maandag 12 december 2005 04:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, bij mij thuis (en daar kan ik dus niks aan doen)
Klinkt heftigquote:Op maandag 12 december 2005 04:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had het nog niet eerder zo gezien, en bij die party's waar ik moet werken ook niet. Maar toevallig liep ik anderhalf uur geleden door het centrum omdat ik werkbriefjes in moest leveren voor 9 uur morgenvroeg en op een gegeven moment zaten we gewoon te praten en bleken we gewoon door een vechtpartij te lopen buiten een of ander cafe! En daarvoor opgelicht door een taxichauffeur.
maar voor de rest nog niet veel mee gemaakt
Valt mee, in Manchester zijn een paar standaardregels zoals niet alleen 's nachts over straat lopen, 's nachts niet in parken komen, alarm op je huis, autoalarm en zo'n stuurslot en nooit alleen in een taxi gaan. Is iets crimineler dan Nederland dus. Had ik btw ook niet verwacht toen we hier heen gingen.quote:
Is het zo erg? Dat had ik eigenlijk niet verwacht van Manchester. Hoe kan je je vergissen in een stad.quote:Op maandag 12 december 2005 04:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt mee, in Manchester zijn een paar standaardregels zoals niet alleen 's nachts over straat lopen, 's nachts niet in parken komen, alarm op je huis, autoalarm en zo'n stuurslot en nooit alleen in een taxi gaan. Is iets crimineler dan Nederland dus. Had ik btw ook niet verwacht toen we hier heen gingen.
criminaliteit is gewoon vrij hoog hier, weet niet of het voor heel England geld, maar onze huisbaas zei dat dit een van de veiligste wijken van Manchester was en zelfs hier heeft iedere flat een eigen beveiligingsysteem. Ik denk dat het op de landerijen wel rustiger is.quote:Op maandag 12 december 2005 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is het zo erg? Dat had ik eigenlijk niet verwacht van Manchester. Hoe kan je je vergissen in een stad.
quote:Op maandag 12 december 2005 04:29 schreef Manu82 het volgende:
Slapen Roel en Joost nu trouwens alleen op de mannen slaapkamer?
Ik heb ook altijd de indruk gehad dat het echt een "werkstad" was, grauw, arm en somber, zonder noemenswaardige parken en gebouwen, hoe kan je je vergissen.quote:Op maandag 12 december 2005 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Overigens vind ik Manchester een mooiere stad dan de meeste mensen denken. Er wordt altijd over gesproken alsof het een industrie stad is, maar dat is echt van het verleden. Er zijn hier echt mooie gebouwen en mooie parken en veel events....
Ik vroeg me gister nl af toen Lieske en Ingrid nog aan het praten waren, of ze niet bang waren dat Nattahlie nog wakker zou worden. En eigenlijk staat die er nu ook wel heel erg tussenin als ze erover gaan praten of zou ze nog steeds gewoon meelullen?quote:
Jahaaa......quote:Op maandag 12 december 2005 04:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sjet je bent er nog![]()
ik dacht dat je al aan je stutten had getrokken.
![]()
"Blauw zand en een verloren hand"quote:Op maandag 12 december 2005 04:41 schreef Manu82 het volgende:
Ik krijg dat kutlied van nattelie maar niet uit m'n hoofd
Die jaquote:Op maandag 12 december 2005 04:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
"Blauw zand en een verloren hand" [afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Zouden ze niet een toneelstukje moeten doen ofzo?? of bedoelde je dat ook?quote:Op maandag 12 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd of ze morgen een nieuwe week opdracht krijgen. Ze denken zelf iets met kerststallen
Ow sjit..... stom van mequote:
Nee een kerststal of meerdere kerststallen maken. Ze hadden een zaagje of zoiets gekregen en vroegen zich af of dat een stille hint zou zijnquote:Op maandag 12 december 2005 04:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zouden ze niet een toneelstukje moeten doen ofzo?? of bedoelde je dat ook?
Ik hoop het niet, zou wel redelijk simpel zijn maar van de andere kant willen ze ze in de laatste week natuurlijk ook geen rantsoen opleggenquote:Op maandag 12 december 2005 04:50 schreef melke het volgende:
[..]
Nee een kerststal of meerdere kerststallen maken. Ze hadden een zaagje of zoiets gekregen en vroegen zich af of dat een stille hint zou zijn
Ik vind in elk geval wel dat ze nog 's wat mogen doen.... het lijkt nu wel een vakantie-resortquote:Op maandag 12 december 2005 04:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zou wel redelijk simpel zijn maar van de andere kant willen ze ze in de laatste week natuurlijk ook geen rantsoen opleggen
Dat doe ik nu bijna, dus ik zwaai alvast gedag. het was kort maar weer gezelligquote:Op maandag 12 december 2005 04:56 schreef Sjet het volgende:
Aha zo, ook weer wat geleefd Yolande![]()
En ik zwaai bijna altijd gedag als ik weggaOf ik moet al op mijn toetsenbord in slaap vallen
![]()
Ja, je kunt ze ook gewoon veel drank geven en ze treiteren met manipulatieve filmpjes (zoals in temptation island). Wordt het tenminste nog gezelligquote:Op maandag 12 december 2005 04:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind in elk geval wel dat ze nog 's wat mogen doen.... het lijkt nu wel een vakantie-resort![]()
Ik volg je nu denk ik ook, val bijna neerquote:Op maandag 12 december 2005 04:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat doe ik nu bijna, dus ik zwaai alvast gedag. het was kort maar weer gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten iedereen
Trusten Yolandequote:Op maandag 12 december 2005 04:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat doe ik nu bijna, dus ik zwaai alvast gedag. het was kort maar weer gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten iedereen
Nog 20 posts...... na deze nog 19, ik weet niet of het ons lukt....quote:Op maandag 12 december 2005 05:03 schreef melke het volgende:
We krijgen hem niet vol he?
quote:Op maandag 12 december 2005 07:49 schreef regenworm het volgende:
Iedereen slaapt nog zal wel even duren voor iedereen gewekt wordt.
Het was gisteren een vermoeiende dag voor de bewoners.
Het optuigen van een kerstboom kost erg veel energie.
quote:Op maandag 12 december 2005 08:19 schreef Verrekijkertje het volgende:
Goedemorgen allemaal :-)
Is inderdaad jsmmer dat ze het zo laat hebt ontdekt onthoud het maat vast voor BB6quote:Op maandag 12 december 2005 08:28 schreef Verrekijkertje het volgende:
Ik volg al een tijdje BB, heb pas een week geleden dit forum ontdekt. Jammer, had ik veeeeel eerder moeten ontdeken. Moet nu helaas weer gaan, tot gauw!
We gaan er gewoon nog even een spetterende tien dagen van maken!quote:Op maandag 12 december 2005 08:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is inderdaad jsmmer dat ze het zo laat hebt ontdekt onthoud het maat vast voor BB6
![]()
Daar moet BB wel aan meewerken heb er zelf een erg hard hoofd in.quote:Op maandag 12 december 2005 08:50 schreef Verrekijkertje het volgende:
[..]
We gaan er gewoon nog even een spetterende tien dagen van maken!
Kan gewoon niet wachten tot ze eruit gegooid wordt! :-)quote:Op maandag 12 december 2005 08:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het vertrek van Nath zou een hoogtepunt van de week kunnen worden.
Nath verdient de finale nietquote:Op maandag 12 december 2005 08:58 schreef Verrekijkertje het volgende:
[..]
Kan gewoon niet wachten tot ze eruit gegooid wordt! :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |