Rokr -> Itunes GSM.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Newb het volgende:
Rokr, heb ik wat gemist?Ik heb een V3 Razr, als je geïnteresseerd bent, denk ik er even over na.
Wat voor een staat verkeerd het dingetje?
edit: Ik heb even gelezen, en ehm, nee bedankt. Ik heb geen interesse. Wel wil ik nog even weten wat een Rokr is. :p
um tja, ik hoor het welquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:03 schreef af het volgende:
Ik heb hier een c500+512 mb kaart, simlock vrij met bon maar ik zit te twijfelen, voordelen zijn dat het symbian is (werkt het met mijn iBook) maar ik luister mp3's en 7610 heeft mono via headset..., :S
Dat zou ik doen! Met die Advanced!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Skankingrudi het volgende:
ik wil em wel ruilen voor c500 (met 16mb geheugen ..) maar wél windows mobile 5 en simlock vrij...
evt kan je dr ook nog een gameboy advanced bijkrijge
dat kloptquote:Op donderdag 15 december 2005 14:20 schreef Skankingrudi het volgende:
het was te proberen... :-)
ik heb kpn, gaat dus nie werken?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:30 schreef KeessieX het volgende:
[..]
een 7230...
[afbeelding]
Zit een recente software update op![]()
Damn zo goedkoop, wist ik ook niet, ik heb em gekregen bij abo...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:45 schreef ID-Tweak het volgende:
laatmaar, hij kost nieuw 59 euro bij pda shop, geen bluetooth, geen camera, lomp, groot, moeilijk te bedienentoch bedankt voor t aanbod, je staat vrij om een bedrag te bieden boven de 140 euro
sorry cash onlyquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef TSPO het volgende:
met een nokia 6230 en bijbetaling kom ik niet ver zeker?
de gsm is inderdaad simlockvrij, ik heb er geen foto's van, heb mn cam verkochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:25 schreef liquid-orange het volgende:
Is de foon simlockvrij?
Heb je foto's van de foon?
umm, ik zit al onder de prijs van marktplaats en speurders, dus ik vind 150 meer dan redelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:47 schreef liquid-orange het volgende:
Wat wil je nog met de prijs doen? Ik vind 150 euro wel te duur voor deze gsm.
erg offtopic:quote:Op woensdag 21 december 2005 10:30 schreef KeessieX het volgende:
[..]
een 7230...
[afbeelding]
Zit een recente software update op![]()
mail staat in zijn profiel, mail anders even...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
erg offtopic:
verkoop je die BB ook ?
met bijbetaling van 30 euri hebben we een dealquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik heb alleen een Nokia 6230 + BT Dongle en USB-Kabel voor je
Evt. ook bijbetaling zeg het maar.
6230 heeft wel wat gebruikerskrasjes en de opdruk van de ophangknop (die rode) is eraf (knop zit er nog wel)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:29 schreef WalkingDisaster het volgende:
ik laat het je vanavond weten
Waar woon je ergens?
20 erbij en we hebben een dealquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
6230 heeft wel wat gebruikerskrasjes en de opdruk van de ophangknop (die rode) is eraf (knop zit er nog wel)
Kan er evt (met btje moeite) nieuw frontje omheen gooien (denk ik)
EDIT: Kut niet mn eigen quoten natuurlijk
EDIT2: Wat dacht je van 15 + nieuw frontje?
20 euri met frontjequote:Op zondag 8 januari 2006 11:54 schreef WalkingDisaster het volgende:
20 met of zonder frontje? ik moet verdomme een end gaan naar Landgraaf :|
Das 3uur met de trein..
Heb je OV? Miss kunne we wat afspreken
ik hoor wel van jequote:Op zondag 8 januari 2006 19:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Oh ok, ga ik eerst even frontje regelen.. En dan hoor je van me..
Ik heb je trouwens ook toegevoegd op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |