Ja bij mij knappen ze dusquote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef Aurelium het volgende:
Probeer het eens, Linda.
Misschien moet je het met rozijnen proberen, die blijven wel heel.quote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ja bij mij knappen ze dus
Maar misschien heb ik een vrij koppig rectum
Dàt is pas erotiek!quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Van de week propte ik een Barbie in mijn kont, komt mijn zusje binnen.
dat was dus echt ff voor schut he.
Jij hebt wel eens aardbeien bij je anus gehad? Normaliter krijgt men namelijk aaMbeien.quote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met aardbeien wil het wel lukken denk ik. Hun naamgenoten zitten namelijk graag in die streek.
ikquote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit nu stiekem gaan proberen
Ja, want je kont volproppen met duiven, dat zou pas raar zijn!quote:
We schijten liever op fuifduifquote:Op zondag 11 december 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las duiven
Ik weet wel dat er mannen zijn die hun kont volproppen met FuifDuif btw
je kont volstoppen in Duiven weer minder raar.quote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, want je kont volproppen met duiven, dat zou pas raar zijn!
Shirley kan niet leezsjenquote:Op zondag 11 december 2005 23:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens aardbeien bij je anus gehad? Normaliter krijgt men namelijk aaMbeien.
En ontopic: Koop gewoon een fles wijn of druivensap als je geperste druiven wilt hebben.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nog nooit geprobeerd. Na de ganzen had ik het gehad met vogels.
Reptielen zijn het nu voor mij.![]()
Edit:
Ik las duiven.![]()
![]()
gewoon eerst flink oprekkenquote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ja bij mij knappen ze dus
Maar misschien heb ik een vrij koppig rectum
quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
bij mij knappen ze wel, en dan echt keihard en lekker zodat je heerlijke poepwijn krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |