Ja, dat denk ik echt. Met vaccinaties maken ze je een heel klein beetje ziek. Dus hoort er allemaal bij denk ik dan. Vraag het voor de zekerheid even na voor je morgen gaatquote:Op zondag 18 december 2005 20:40 schreef static het volgende:
Zou je denken? Ik werd klappertandend wakker vanmorgen, kan het maar niet warm krijgen, mijn gezicht tintelt en ik voel me beurs.
het is weer tijdquote:
en daar maken we weer tijd voorquote:
quote:
newbies... (en wannabe-newbie kutkloontjes)quote:
Sorry.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sorry.
Druk, druk, druk.
Ik zwaai alvast een paar keer extra:![]()
![]()
En daar vervolgens je dagen in de bak slijten omdat ze denken dat het handig verpakte XTC is..quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef static het volgende:
Leuk pakketje van de apotheek: bijna 4.000 (anti)malaria-pillen.
Moet zowat een extra koffer meenemen voor al die troep.
Neem een door Verdonk afgewezen asielzoeker mee terug om je koffers te laten dragen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef static het volgende:
Och, gelukkig bestaat er zoiets als een medisch paspoort welke dat allemaal rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En daar vervolgens je dagen in de bak slijten omdat ze denken dat het handig verpakte XTC is..
tof.
'k neem aan dat iedere xtc-koerier zo'n ding op zak heeft...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:24 schreef static het volgende:
[..]
Och, gelukkig bestaat er zoiets als een medisch paspoort welke dat allemaal rechtvaardigt.
Althans, volgens de GGD.
Wil jij gewoon even stoppen met dat opruiende gedrag?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k neem aan dat iedere xtc-koerier zo'n ding op zak heeft...
Geen scheten laten op 't vliegveld daar, is verboden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:27 schreef static het volgende:
[..]
Wil jij gewoon even stoppen met dat opruiende gedrag?
Hoest (kuch * kuch) met de grieperigheid??quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef static het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |