Ik heb geen idee wat ze koken, maar weet wel dat ze iets lekker kunnen klaarmaken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
uit een ruimte die gevuld is met allemaal lekkere negerinnen![]()
maar wat ze allemaal koken weet ik niet![]()
Gekookte penis?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
uit een ruimte die gevuld is met allemaal lekkere negerinnen![]()
maar wat ze allemaal koken weet ik niet![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
ElisaB, we mogen weer zwaaien, het is weer na 0:00 uur.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er zijn vast wel genoeg McDonaldsen®. Eerst zo'n negerin als voorafje en dan aftoppen met een lekkere ranzige BigMac®.
static, kun je niet beter overplaatsing vragen naar een vestiging in de bijlmerquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze koken, maar weet wel dat ze iets lekker kunnen klaarmaken.
gewoon zeggen: "I lob you" en dan wapperen met een oud 10 gld biljet, dan heb je de hele avond pretquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef static het volgende:
Ik ga die namen daar dus nooit onthouden hè.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:57 schreef laffer het volgende:
gewoon zeggen: "I lob you" en dan wapperen met een oud 10 gld biljet, dan heb je de hele avond pret![]()
JUUP met een copyrightteken Juup©quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef static het volgende:
Ik ga die namen daar dus nooit onthouden hè.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef laffer het volgende:
[..]
[..]
static, kun je niet beter overplaatsing vragen naar een vestiging in de bijlmer![]()
deze dingen hebben we hier ook allemaal![]()
Wat wonen er weinig blanken in Amsterdam?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:08 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Heel Amsterdam komt je ook nog even uitzwaaien.
10 punten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef Juup© het volgende:
Wat wonen er weinig blanken in Amsterdam?
Je weet hoe bang ik ben voor naalden e.d.quote:
Dan moet je niet naar Nigeria gaan. Of je niet laten inenten natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef static het volgende:
[..]
Je weet hoe bang ik ben voor naalden e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |