What's next? Iran?quote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na Trinidad nu ook Nigeria.
De 26e (als mijn visum op tijd klaar is); moet eerst een officiele uitnodgiging krijgen van het bedrijf, dan 30.000 pasfoto's maken 123 kopieeen van mijn CV, een aantal van mijn diploma's en certificaten laten zien en dan neemt de ambassade het in behandeling, maar dat loopt al sinds vorige week/de week daarvoor.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou nou, Niet iedereen in Nigeria wordt gelijk overhoop geschoten.
Ik hoef dat allemaal niet te doen; dat wordt voor me gedaan door de Franse tak van het bedrijf; ik hoef alleen maar wat pasfoto's, diploma's/certificaten (althans, een deel daarvan want ik heb er veel) en een scan van mijn paspoort te verstrekken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef bassieVL het volgende:
In 3 dagen had ik mijn Visum, na het invullen van drie keer een aanvraagformulier, verstrekken van pasfoto's, uitnodigingbrief, garantiebrief en een berg dollars. mijn spaanse collega's moesten echter een aantal weken wachten op die mooie sticker in het paspoort.
Ik ook, misschien ren ik na week gillend naar het vliegveld en neem het eerste vliegtuig terug.quote:Ben benieuwd hoe je het in Lagos gaat vinden. Zeer interessante stad.
Genoeg te beleven buiten de hotels om.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Over eten gesproken, waaruit bestaat eigenlijk de Nigeriaanse keuken?
Of is er geen sprake van een keuken en hebben we het meer over het hongersnood-dieet?
*Woef*quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:34 schreef static het volgende:
Hoe de traditionele keuken is weet ik niet, en dat wil ik ook zo houden denk ik.
ze hebben d'r ook chineesquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:34 schreef static het volgende:
[..]
Genoeg te beleven buiten de hotels om.
http://www.nigeriavillagesquare1.com/lifestyle/restaurants.htm
Hoe de traditionele keuken is weet ik niet, en dat wil ik ook zo houden denk ik.
quote:China Restaurant
Ikoyi Hotel
Lagos, Nigeria
Ja, nou ja. Heb geen zin om hier de discussie 'maar je eet toch ook een biefstukje' te gaan voeren.quote:
Nope. En bereid je er maar vast op voor: zijn vertrek is tijdelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef Juup© het volgende:
Is tie nou nog nie opgerot?
Ach ja, en we laten rauwe dooie vis zo naar binnen glijden. Maar zo'n leuke harige trouwe viervoeter wegkanen is toch weer andere koek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef static het volgende:
Ja, nou ja. Heb geen zin om hier de discussie 'maar je eet toch ook een biefstukje' te gaan voeren.
Overblijfsel uit mijn afteltopic van blauw naar zwart.quote:Wat is 'nog 1 dag', Cynix?
uit een ruimte die gevuld is met allemaal lekkere negerinnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Over eten gesproken, waaruit bestaat eigenlijk de Nigeriaanse keuken?
Had ook niet anders verwacht. Maar toch, ik zou graag met hem willen ruilen (als ik vrijgezel was). Ik kom graag in andere culturen en probeer daar altijd iets van te leren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope. En bereid je er maar vast op voor: zijn vertrek is tijdelijk.
Er zijn vast wel genoeg McDonaldsen®. Eerst zo'n negerin als voorafje en dan aftoppen met een lekkere ranzige BigMac®.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
uit een ruimte die gevuld is met allemaal lekkere negerinnen![]()
maar wat ze allemaal koken weet ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |