Gaan we daar drinken en eten danquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef static het volgende:
Komen jullie me uitzwaaien op Schiphol?
Zal best, ik heb een eigen pool van chauffeurs die me 24/24 bijstaan.quote:Op maandag 12 december 2005 02:01 schreef SeLang het volgende:
Benzine is daar trouwens goedkoop, want als ze bezine nodig hebben boren ze gewoon een gaatje in een pijpleiding. Er vliegt dan ook regelmatig een neger in brand.
dat had ik begrepen ja...quote:Op maandag 12 december 2005 07:22 schreef static het volgende:
Dat was zo'n shabby lokale maatschappij.
De schiphol-zwaai meet, kan leuk wordenquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef static het volgende:
Komen jullie me uitzwaaien op Schiphol?
Neequote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
Kan ik een lijstje indienen van meer mensen die een half jaartje naar Nigeria gaan?
Als er maar geen internet is vind ik het best. Succes en veel plezier. Pas op waar je je lul in steekt.quote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na Trinidad nu ook Nigeria.
Het ga je goed jongen, veel succes en pas op dat je niet door een of andere prins wordt opgelicht..
Waarom moest jij die nou net zien?quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou nou, Niet iedereen in Nigeria wordt gelijk overhoop geschoten.
Het was voorbestemd.quote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom moest jij die nou net zien?
quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
Nou nou, Niet iedereen in Nigeria wordt gelijk overhoop geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |