Nope, maar ik had al snel wat plaatjes, dus winkels zullen ook wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef static het volgende:
Ja, dat; weet je toevallig ook waar zo'n ding te koop is?
Heb er al een gevonden denk ik: http://www.bever.nl/ .quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, maar ik had al snel wat plaatjes, dus winkels zullen ook wel te vinden zijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef Dirkh het volgende:
Nou Static... eh... nou...eh... ik hoop dat je... eh... eh...
Je snapt het wel. Zolang het maar lang duurt.
Ik zal je heus wel missen hoor. Ookal vliegen we elkaar wel eens in de haren. Maar voordat ik helemaal nat wordt en jij met een doekje naar de wc rent, wil ik het hier maar even bij laten.quote:
je vergeet te zwaaien dirkh en da`s off-topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je heus wel missen hoor. Ookal vliegen we elkaar wel eens in de haren. Maar voordat ik helemaal nat wordt en jij met een doekje naar de wc rent, wil ik het hier maar even bij laten.
I know.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je heus wel missen hoor. Ookal vliegen we elkaar wel eens in de haren. Maar voordat ik helemaal nat wordt en jij met een doekje naar de wc rent, wil ik het hier maar even bij laten.
Ik denk dat dat wat krapjes gaat worden i.v.m. de feestdagen, etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
En wanneer gaan we die vlegel nou uitdrinken/eten/zwaaien voordat ie weg gaat?
Nou, dan stop ik ook met zwaaien hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Ik denk dat dat wat krapjes gaat worden i.v.m. de feestdagen, etc.
Wat is er eigenlijk mis met het idee dat jij ons allemaal uitnodigt voor het kerstdinerquote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Ik denk dat dat wat krapjes gaat worden i.v.m. de feestdagen, etc.
Dan nog kun je ons uitnodigen voor kerst hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef static het volgende:
Joh, laten we nou maar wachten tot ik mijn visum heb, misschien wordt dat wel tweede week januari ofzo.
ja static, wat ga je voor ons koken...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan nog kun je ons uitnodigen voor kerst hoor
Ik heb wel weer trek in een kreeft, static.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef laffer het volgende:
ja static, wat ga je voor ons koken...
konijn, kalkoen of iets anders, we hebben honger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |