dan wil Roel wel kakker worden voor haarquote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Dido tot inkeer is gekomen en toch liever een kakker heeft![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 22:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal plezier om![]()
![]()
Hoe zou ze dat moeten weten dan?quote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef Manu82 het volgende:
Komt Lieske er nu dan eindelijk achter dat ze net zo goed een Playboy-reportage kan doen met de caps hier
Over een uurtje ongeveer gaat dat wel lukken, nu nog even te druk bezig.quote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
wil iemand ajb het streamen van me overnemen?
Laat jij je drank opdrinken?quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
sorry Flugeltje, maar ik heb hier een stel lawaaierige, mijn drank opdrinkende pubers zitten, gaat niks worden.
Was me ook al opgevallen, die stream blijft wel erg lang zo staan hè?quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef F4iTH het volgende:
Dit plaatje is volgens mij een indirecte boodschap van de regie: "Kijk als wij persoonlijke shots willen maken van de bewoners, kunnen we dus zo ver weg bij de ramen gaan staan dat niemand er iets van merkt." Of iets dergelijks
[afbeelding]
Er werd van de week nogal gereageert op BEW e.d.quote:Op zondag 11 december 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
De grap ontgaat me een beetje, maar ik ben nog steeds wat koortsig![]()
Don't worry ik blijf niet zo lang![]()
Mooi, ik ben er nog wel heel even. In de tussentijd zal er net zoals de rest van de dag vast niets gebeurenquote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Over een uurtje ongeveer gaat dat wel lukken, nu nog even te druk bezig.
Sorry![]()
BEW!quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er werd van de week nogal gereageert op BEW e.d.
Dus ik denk ik die evewn een BJEW (ben je er weer)
Maar je bent van harte welkom uiteraard en alsnog van harte beterschap![]()
![]()
Ja en ik zie ook verder geen reden hiervoor. Of de zoomfunctie-knop moet het hebben begeven.quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was me ook al opgevallen, die stream blijft wel erg lang zo staan hè?
Op zich vond ze het niet erg, maar schrok zich de klere dat er iemand foto's aan het maken was.quote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef Manu82 het volgende:
Komt Lieske er nu dan eindelijk achter dat ze net zo goed een Playboy-reportage kan doen met de caps hier
quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat jij je drank opdrinken?
.............
Gaat in de doofpot daar hoor je niks meer van.quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mooi, ik ben er nog wel heel even. In de tussentijd zal er net zoals de rest van de dag vast niets gebeuren
Het spannendste wat er vandaag gebeurde was de Lieske/cameraman affaire
Ik wil het wel doen Flugeltje, maar moet ik dan al het gewauwel verslaan?quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mooi, ik ben er nog wel heel even. In de tussentijd zal er net zoals de rest van de dag vast niets gebeuren
Het spannendste wat er vandaag gebeurde was de Lieske/cameraman affaire
Dat gewauwel sla ik ook over hoor... Als het niet boeiend genoeg is om écht te luisteren is het ook niet boeiend genoeg om te posten.quote:Op zondag 11 december 2005 22:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen Flugeltje, maar moet ik dan al het gewauwel verslaan?![]()
Dank jequote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er werd van de week nogal gereageert op BEW e.d.
Dus ik denk ik doe even een BJEW (ben je er weer)
Maar je bent van harte welkom uiteraard en alsnog van harte beterschap![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gewauwel sla ik ook over hoor... Als het niet boeiend genoeg is om écht te luisteren is het ook niet boeiend genoeg om te posten.![]()
[Flauw mode] BJEW [/Flauw mode]quote:Op zondag 11 december 2005 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |