Ja, is waar. Denk trouwens dat Dido het ook verloren heeft door de anti-dido's die op Nathalie zijn gaan stemmen. Jammer dat ze bij Talpa geld willen verdienen aan dat stemmen en zo enorm gaan zuigen. Vind ik toch een irritante smet op de uitslagen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido stond de laatste week ook niet gigantisch hoog meer hoor.
Verder was het een nek-aan-nek race tussen Dido en Nathalie. Naatje was in het voordeel aangezien zij lager begon.
Hey Bommiequote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik normaliter wel geil vin, alleen als ze d'r mond opentrekt heb ik gegeten en gedronken tegelijk![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja, is waar. Denk trouwens dat Dido het ook verloren heeft door de anti-dido's die op Nathalie zijn gaan stemmen. Jammer dat ze bij Talpa geld willen verdienen aan dat stemmen en zo enorm gaar zuigen. Vind ik toch een irritante smet op de uitslagen.
Kan me herinneren dat hij haar een keer 'natuurramp' heeft genoemd....quote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk ook dat de bewoners (Roel) uit respect voor Joost zeggen dat Brenda een mooie meid is...
Hey PIK, ik zit op dit moment overal en nergensquote:Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hey Bommie![]()
Bommie in the House!
Of zit je bij de buren?
Dat heb ik als jij begint met schrijven hierquote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
Wat ik normaliter wel geil vin, alleen als ze d'r mond opentrekt heb ik gegeten en gedronken tegelijk![]()
Zeker niet in het bijzijn van Joost!quote:Op maandag 12 december 2005 00:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat hij haar een keer 'natuurramp' heeft genoemd....![]()
Dat verklaart wel de steeds boze blik van Brenda die dat natuurlijk ook aanvoelt.. drama!quote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Wat ik ook jammer vind is dat ik iedere keer bij een Live-uitzending het idee krijg dat Bridget flink van bil zal gaan met Joost zo gauw deze uit dat huis komt. Hoe zij hem steeds aanspreekt en bekijkt.
Haha nee dat niet...quote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeker niet in het bijzijn van Joost!
Gelijk heb jequote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
Nou ik vind het ook niet meer zo boeiend![]()
![]()
Ik ga lekker mijn bed in![]()
![]()
![]()
Dacht ik al, en dat mormel is vast jarig ofzo en de helft zit hier af te geven op Roel dat hij zo aan Dido zit te denken terwijl ik strontziek word van dat klotegeslijm van Joost en dat sjaggerijnige gezeik van Bren.quote:Op maandag 12 december 2005 00:15 schreef Bartoli het volgende:
pff gaat het nog steeds over joost en zijn naja je weet wel
quote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker CUallquote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Doei en slaap lekker, geef de hond een high fivequote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Voorlopig heb ik er juweeltjes van postings tussen zitten en ben ik vaker niet beroert om het eens op te nemen voor een gehate bewoner om ook de visie van andere sc'ers te verbreden. Je zit hier niet in het servivaltopic Henk, dus mijn verzoek om eventueel te proberen normaal te gaan reageren of me verder te negeren. Ik heb totaal geen behoefte aan dronkemanspraat met onterechte verwijten jegens mijn persoontje, en verzoek je derhalve deze onzin voor je te houden, omwille van het plezier van mij en andere SC-lezers.quote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat heb ik als jij begint met schrijven hier![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |