Ik begin ook in the mood te komenquote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank je![]()
Voel me ook erg kerstig inmiddels![]()
Lijkt mij niet handig om dat daar neer te zetten.quote:Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
Hey, in de dagboeken van Talpa staat niets over het nokia incident!
Ow, BEW
Die Lieske.... ze moest eens weten wat voor fotos er hier staan van haar...quote:Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
Hey, in de dagboeken van Talpa staat niets over het nokia incident!
Ow, BEW
But we, will never forget!quote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig om dat daar neer te zetten.
Het is door Talpa in de doofpot gegooid.
Nee, bij de eerste BB zijn we echt verwend met de bewoners.quote:Op zondag 11 december 2005 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan de eerste BB niet vergelijken met latere![]()
![]()
Borsten, billen maar meer niet!quote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die Lieske.... ze moest eens weten wat voor fotos er hier staan van haar...
Vrij naief ook wel als ze denkt dat dat niet op internet verspreid wordt, al kan ik me heel goed voorstellen dat ze zich rot schrok van dat beeld van die Nokia door de spiegel. Op zijn minst niet netjes, de cameramensen zijn er om de streams bij te houden niet om privefoto's te makenquote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op zich vond ze het niet erg maar ze schrok zich rot.quote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik word er ook aardig moe van nu ja... en ik denk Brenda zelf helemaalquote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef Bartoli het volgende:
jezus Josti houdt je bek eens over Bren. Om te kosten
Nee hoor lieverd.quote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef cuall het volgende:
Ben ik hier de enige die zich loopt te ergeren aan dat ge-"schat en lieverd" de hele tijd![]()
Zou het niet vreselijk leuk zijn als ze 'm dumpte na BB?quote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik word er ook aardig moe van nu ja... en ik denk Brenda zelf helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |