Een zelfde pose als Naat... alleen was ik te laat met cappenquote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas een stijgende lijn zeg.
Wat heb ik in week 11 gemist?
Weinig?quote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas een stijgende lijn zeg.
Wat heb ik in week 11 gemist?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Sjet het volgende:
Snaptnix?
Kun jij het streamen nu overnemen? Ik moet ff weg.
Niet dat je het er heel druk mee hebt hoor..... maar ja, je weet het maar nooit he? Wie weet gaat Roel inene iets leuks doen![]()
Dat herinner ik me echt heel anders.quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef mazaru het volgende:
Bart heeft ook het grootste gedeelte van BB geslapen, en die kwam ook als winnaar naar buiten
Help ik je door dat streamverslag op te leuken met een doeltreffende cap:quote:
En wat heb jij geslikt, gerookt of gedronken?quote:Op zondag 11 december 2005 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Roel springt van de bank en gaat springend door de kamer![]()
![]()
![]()
![]()
Hilarisch dit
give me 2 of themquote:Op zondag 11 december 2005 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wat heb jij geslikt, gerookt of gedronken?
Give me some of that![]()
Ik ook, Bart was een enfant terriblequote:Op zondag 11 december 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat herinner ik me echt heel anders.
* Schiet in Bart-verdedigingsstand
Vond ik nog wel meevallen, ja vergeleken met de rest danquote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, Bart was een enfant terrible![]()
Ja, en zo lui als de neten!quote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, Bart was een enfant terrible![]()
Ze won verbazingwekkend die beruchte stemronde terwijl ze vanaf dag 1 echt NIKS had toegevoegd aan heel BB en in principe constant onderaan stond in de polls. Ze jankte wat om Channie, werd in een huisje gestopt om toe te kijken hoe men over haar roddelde (wat eik ook bijna niet gebeurde) en hoppaaa ze heeft fans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |