Ik denk niet dat mijn grafiekjes overtuigend genoeg zijn... sommige mensen hebben een bord voor hun hoofd en houden vast aan standpunten die ze zelf schijnbaar niet kunnen (of willen) onderbouwen. Oneliner heet dat ook wel...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:15 schreef wortels het volgende:
Ik was eerder met mijn grafiekjes :p Maar jouw grafiekjes zijn mooier...![]()
Dadelijk komen ze nog tegen jou grafiek zeiken omdat er de co2 naijl verplaatsing niet in zit. Volgens sommige sites zit er een naijl effect op de co2 stijging en de daarmee samenhangende tempratuurs stijging, op deze manier probeert men de co2 stijging die we als mensen gemaakt hebben te ontkennen en te zeggen dat de co2 stijging door tempratuur verhoging ontstaan is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn grafiekjes overtuigend genoeg zijn... sommige mensen hebben een bord voor hun hoofd en houden vast aan standpunten die ze zelf schijnbaar niet kunnen (of willen) onderbouwen. Oneliner heet dat ook wel...
Wat dan eigenlijk jammer is bij beide grafieken die jij en wortels geplaatst hebben van de rostock boring dat de co2 ppm schaal maar tot 300 doorloopt ipv 400 dan . Door de laatste 50 jaar nog mee te nemen wordt het voor sommigen mischien dan wat inzichtelijker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:08 schreef maniack28 het volgende:
Yep....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |