abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33000406
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En volgens mij rekenen ze dat toch véél meer uit dan we denken ... Eerst dat "oponthoud" voor hij vertrekt met het vliegtuig, dan kunnen landen in Rijsel , en oh, ze geraken zelfs nog op de Eurostar ook, iets waarvoor je normaal toch ook al je tickets een tijd vooraf moet kopen als je erop wil geraken ... (al zeker op zo'n piekuurmoment)
Ze kwamen na middennacht aan in Londen (nachtbussen), dus ze zijn buiten de spits om geland en de treintickets opgehaald.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 11 december 2005 @ 22:11:19 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33000407
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Quarks het volgende:

[..]

Inderdaad, het wordt alleen interessant gemonteerd.
Jeremy zat al aan het bier (al half op) toen James en Richard aankwamen.
hij drinkt snel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 11 december 2005 @ 22:11:55 #78
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33000436
Trouwens, er is er toch al eentje die beweert dat ze een snellere dan de Veyron hebben gebouwd hoor ... http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4294
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_33000476
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Quarks het volgende:

[..]

Inderdaad, het wordt alleen interessant gemonteerd.
Jeremy zat al aan het bier (al half op) toen James en Richard aankwamen.
En ik denk niet dat dat z'n eerste was
pi_33000505
Ik vond de race toch een btje jammer
De Veyron was super, maar hij had geen kans gehad als het vliegen fatsoenlijk was gepland of met een lijnvlucht. En je krijgt het idee dat het heel close is, maar dat is zo gemonteerd heb ik het idee...

Mansell was wel ff me-ga-snel zeg, tyfus
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  zondag 11 december 2005 @ 22:18:04 #81
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33000642
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:27:38 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 11 december 2005 @ 22:19:28 #82
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33000695
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hij drinkt snel
Ok, maar ik denk niet dat hij direct naar de bar is gevlucht en daar gelijk een half glas achterover heeft geslagen

Het is allemaal wel heel toevallig altijd, die races.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33000712
Gelijk maar even de sig en icon aangepast
en die idioot die simpelweg een foto als gif afbeelding op www.veyron.nl gezet heeft mag ook wel aangepakt worden. belachelijk, dat verdient deze auto niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 11 december 2005 @ 22:27:01 #84
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_33000918
Zwak dat ze hem niet op het circuit laten rijden, volgens mij valt ie daar wel heel erg tegen in vergelijking met z'n topsnelheid.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_33001160
Volgende week geen TG
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_33001201
Tjah een auto wordt ook niet licht van een 8 liter V16 en banden ter grote van tuintafeltjes.

Desalniettemin een fantastische auto, hulde! Geluid deed me trouwens aan de BRM V16 denken, maar dan veel lager.
pi_33001263
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Rosbief het volgende:
Zwak dat ze hem niet op het circuit laten rijden, volgens mij valt ie daar wel heel erg tegen in vergelijking met z'n topsnelheid.
ja precies Jeremy was ook lyrisch over de handling van de Veyron, maar ik denk toch dat hij het op een circuit aflegt tegen een F430 of Zonda F. Het kan bijna niet dat zulke power en topspeed ook nog eens zo goed te controleren zijn in de bochten...

Hoewel die vleugel wel weer erg goed ontworpen leek en Jeremy dus de hele tijd meer in een normale stand reed (en dus bij lange na niet die topsnelheid haalt, maar 350 km/h max dan of zo ) en dat zal wel de handling ten goede komen. Maar ja, misschien dat ze het daarom ook geen power lap lieten zien, misschien zou dat de magie wat verknallen dan gelijk van die bak
Jack does it in real time...
pi_33001274
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Rosbief het volgende:
Zwak dat ze hem niet op het circuit laten rijden, volgens mij valt ie daar wel heel erg tegen in vergelijking met z'n topsnelheid.
niet helemaal waar. Als ik de meeste reviews lees (Top Gear, CAR, EVO) zijn meeste schrijvers verbaasd hoe goed de auto presteert door de bochten heen, ondanks zijn gewicht. Ik wil niet zeggen dat hij de top tijd haalt, maar toch aardig in de buurt denk ik.
pi_33001277
Bugatti
5 milj pond om het te maken

En zei die Volkswagen?
Ik dacht dat het een Italiaans auto was
pi_33001334
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
Bugatti
5 milj pond om het te maken

En zei die Volkswagen?
Ik dacht dat het een Italiaans auto was
Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels is
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33001458
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels is
Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
pi_33001518
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
Rolls en Bugatti zijn beide Duits als ik het wel heb. VW heeft Bugatti, weet niet wie RR heeft.

Audi heeft Lamborghini.

Dus, vandaar. Dat zei hij in het begin ook "We haf bought ze Bugatti, und wir going to make ze new zupercarrrr!"
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 11 december 2005 @ 22:46:47 #93
63302 rockstah
New World Disorder
pi_33001558
Tsja, misschien hadden ze wel simpelweg geen tijd meer voor die powerlap. Hopelijk beginnen ze de volgende keer de show met "Last week we had the Veyron here and we found out that it was faster than a plain. Let's find out how it does on our track!". Hebben ze al eens eerder gedaan geloof ik.
pi_33001574
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
Rolls Royce is 100% van BMW en wordt in Engeland gebouwt maar is verder eigenlijk gewoon Duits.

VW is eigenaar van Bugatti en heeft dit project bedacht en gecreëerd, het is dus een opgefokte Golf 5, wat als leuk marketing projectje gebruikt wordt. Alle ontwikkelinken kunnen ze wel verkopen/gebruiken in andere auto's, en alle publiciteit doet wonderen. Want wie vertrouwt er nu geen merk welke een auto kan bouwens welke ruim 400km/h gaat met 1001pk. En dat nog 12min aan een stuk door vol kan houden ook (dan is de tank leeg )
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33001585
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef Scheepschroef het volgende:
Tjah een auto wordt ook niet licht van een 8 liter V16 en banden ter grote van tuintafeltjes.

Desalniettemin een fantastische auto, hulde! Geluid deed me trouwens aan de BRM V16 denken, maar dan veel lager.
Komt misschien omdat het een W-opgebouwde motor is, en geen V...
pi_33001676
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels is
Bugatti is van oorsprong Frans...
pi_33001738
Dat lagere geluid? Neeee, de BRM V16 was een 1,5 liter supercharged (met desaltniettemin 450 pk in 1953), deze heeft iets meer motorinhoud. Maar de karakteristiek lijkt erg op elkaar. Erg verfijnde loop trouwens.

Maar genoeg technisch geblaat, Top Gear is gewoon GAAF, en "tooth withening kits" die uit auto's komen vallen ok
pi_33001763
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef rockstah het volgende:
Tsja, misschien hadden ze wel simpelweg geen tijd meer voor die powerlap. Hopelijk beginnen ze de volgende keer de show met "Last week we had the Veyron here and we found out that it was faster than a plain. Let's find out how it does on our track!". Hebben ze al eens eerder gedaan geloof ik.
Hebben ze in de jaren dat ik kijk volgens mij nog niet eerder gedaan, gaan ze ook niet doen want dat zou betekenen dat ze de auto nog een keer naar Engeland moet halen, ze kregen van VW waarschijnlijk gewoon geen toestemming om hem het circuit op te sturen.

Een korte uitleg over hoe TG werkt:
1) ze maken een zooi reportage's en leggen deze op de plank (sommigen zijn al wel 2 maanden oud).
2) Ze bedenken welke auto's er in een bepaalde show komen
3) Regelen van de gesteste auto's nog een keer een exemplaar, allemaal op dezelfde dag.
4) De stig test op de dag van de uitzending of de dag ervoor alle auto's van die uitzending.
5) De stig doet op diezelfde dag de rij-uitleg in de Suzuki
6) 4 en 5 worden gemonteerd.
7) Opnames met de auto's die over het circuit gereden hebben in de studio (hoeven niet perse de auto's te zijn waar de reportage mee gedaan is)
8) Alles wordt gemonteerd en uitgezonden.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 11 december 2005 @ 22:56:00 #99
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33001873
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef Kloekie het volgende:

[..]

Bugatti is van oorsprong Frans...
Bugatti is van oorsprong Italiaans. De eerste werd in 1901 ontworpen door Ettore Bugatti. Een Milanees. Zijn wagen won evenwel een Franse ontwerpsprijs destijds.

Maar eigenlijk is Bugatti evenzeer Duits, want na die eerste wagen ging hij als ontwerper aan de slag bij "Deutzer Automobile" om dan na de eerste Wereldoorlog in Italië terug zelf aan de slag te gaan onder de naam "Bugatti"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_33001940
10 radiators
1001 pk
W16
4 wheeldrive
400+ KPH
Adaptive shape

Ik ben verliefd

"Is it a Rover?"

Beetje matig dat de Veyron hem niet een rondje laten rijden door de Stig...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')