Je lijkt wel een domineequote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Wederom eenzijdig. Iemand heeft niet alleen maar slechte kanten. Vergeet dat voor de verandering eens NIET
De titel ("Bouwvakker!") moet je er eigenlijk ook bij zetten, dat vond ik echt grappigquote:Op zondag 11 december 2005 20:46 schreef Bartoli het volgende:
voor de lieske fans dan maar van de talpa site
[afbeelding]
Nee joh. Ik vind alleen dat er hier (af en toe) nogal veel nadruk op het afzeiken gelegd word. Soms nogal irritantquote:
Volgens mij kan er nu echt een volledig fotoboek van Lieske's naakt pose's maken. Kun je mooi opsturen naar dat studentenverenigingetje van haarquote:Op zondag 11 december 2005 20:46 schreef Bartoli het volgende:
voor de lieske fans dan maar van de talpa site
[afbeelding]
Ik herken heel goed wat je bedoeld, hij weet dan een bepaalde negatieve spanning en lading op te roepen, die niet prettig voelt. Ik krijg er in elk geval een heel naar gevoel bij.quote:Op zondag 11 december 2005 20:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk,zijn blik in zijn ogen bij bepaalde situaties vind ik gewoon eng,toen ik de streams aan het kijken was kreeg ik een rotgevoel.Gluiperig is hij zeker wel,hij roddelde als een ouwe theetante mee met zijn Queen.
Toen BB hem naaide was het te danken aan Rob dat hij niet totaal uit zijn dak ging.
Ja, ik begrijp je wel hoor, het is vaak lastig om kort, maar toch genuanceerd je reactie te posten.quote:Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind alleen dat er hier (af en toe) nogal veel nadruk op het afzeiken gelegd word. Soms nogal irritant
Ik vind nog steeds dat dat het idee is van BB. Of je bent fan van iemand of je haat iemand. Waarom zou je anders kijken. En meestal is de haat groter dan de liefde. ik denk dat als je Expeditie Robinson hebt gekeken dat je meestal ook wel haatgevoelens hebt gehad richting bepaalde mensen..quote:Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind alleen dat er hier (af en toe) nogal veel nadruk op het afzeiken gelegd word. Soms nogal irritant
We missen nog een paar stukjes om een volledig fotoboek te opsturen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij kan er nu echt een volledig fotoboek van Lieske's naakt pose's maken. Kun je mooi opsturen naar dat studentenverenigingetje van haar
En doe je dat dan worden er weer andere punten uit de ijskast gehaald.quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je wel hoor, het is vaak lastig om kort, maar toch genuanceerd je reactie te posten.
Tja, dat zegt denk ik meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 11 december 2005 20:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat dat het idee is van BB. Of je bent fan van iemand of je haat iemand. Waarom zou je anders kijken. En meestal is de haat groter dan de liefde. ik denk dat als je Expeditie Robinson hebt gekeken dat je meestal ook wel haatgevoelens hebt gehad richting bepaalde mensen..
Weet je nog steeds niet dat streams je meer vertellen dan de uitzendingen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef ART het volgende:
Overigens vond ik het interessant om te zien hoe dat 'geldincident' met een boze Roel enorm werd opgeblazen hier. Het leek op een gegeven moment dat hij vijf minuten aan het tieren was geweest, Rob bijna naar de keel vloog, de halve wand eruit had getrapt en als een dolle aan het rondlopen was.
Bij het bekijken van de uitzending zag je iets totaal anders. Twee keer een oerkreet en vooral paniek eigenlijk. Dat vond ik eerder pijnlijk om te zien, dan agressief. Hij zei ook meteen - eigenlijk heel beheerst - dat Rob hem gewoon even met rust moest laten.
Zoals Dido al zei: ieder fucking klein ding daar lijkt heel groot. Het kwam totaal onverwachts in een chaotische situatie. Dus Roels reactie kwam veel harder binnen bij de andere bewoners dan het voorval feitelijk was.
Ik heb het op de streams gevolgd en toen duurde het véél langer hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef ART het volgende:
Overigens vond ik het interessant om te zien hoe dat 'geldincident' met een boze Roel enorm werd opgeblazen hier. Het leek op een gegeven moment dat hij vijf minuten aan het tieren was geweest, Rob bijna naar de keel vloog, de halve wand eruit had getrapt en als een dolle aan het rondlopen was.
Bij het bekijken van de uitzending zag je iets totaal anders. Twee keer een oerkreet en vooral paniek eigenlijk. Dat vond ik eerder pijnlijk om te zien, dan agressief. Hij zei ook meteen - eigenlijk heel beheerst - dat Rob hem gewoon even met rust moest laten.
Zoals Dido al zei: ieder fucking klein ding daar lijkt heel groot. Het kwam totaal onverwachts in een chaotische situatie. Dus Roels reactie kwam veel harder binnen bij de andere bewoners dan het voorval feitelijk was.
Zeg maar wat het over mij zegt dan en wat jij denkt dat het hele idee is?quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef melke het volgende:
[..]
Tja, dat zegt denk ik meer over jou dan over mij.
Nou ik vind je wel heel naief als je dit echt denkt. Roel heeft t.a.v. dit incident zijn verblijf in het huis echt te danken aan Rob, ik weet echt zeker dat als hij er niet was geweest Roel was ontploft en uit het huis was gezet.quote:Op zondag 11 december 2005 20:57 schreef sleepy1958 het volgende:
Helemaal mee eens Art. Het leek hier op het forum wel of hij met een uzi aan het
rondmaaien was. Aktie van Rob toen had absoluut geen toegevoegde waarde.
Roel had zichzelf, ondanks de enorme schok, prima onder controle toen.
daarvoor is het ook een man en geen vrouw. Mannen slaan eerder met hun vuist tegen een muur dan een vrouw volgens mijquote:Op zondag 11 december 2005 21:00 schreef melke het volgende:
Roel reageerde denk ik wel normaal. Als ik 10.000 euro kwijt was zou ik ook niet relax reageren. Alleen dat slaan tegen de muur ging me iets te ver.
Zoals velen hier zeggen, komt Lieske in de liveuitzendingen heel goed over, naja goed...laten we zeggen als een lief klein onschuldig meisje. Zij weet precies hoe zij zich met een kilo makeup en haar onschuldig glimlachje geliefd kan maken bij de gemiddelde kijker. De Lieske zoals wij (ik en jij i.i.g) haar zien (en ik zal niet in detail treden want ik heb geen zin in het gehuil van de Lieske fanclub) , zie je zowel op de reguliere- als de liveuitzending niks van terug en daarom is zij ook m.i. zover gekomen. Laten we zeggen dat ook dat bij het spel hoort en dat ze dit spel dus als een van de beste weet te spelen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, voordat ik internet had irriteerde ik me niet echt aan Lieske. Toen ik echter internet kreeg begon ik de streams te volgen en werd het met de dag meer irriteren omdat ze in het groepje van Chantal zat. Toen Chantal weg was ben ik echt totaal anti-Lieske geworden aangezien ik haar echt zie als een Mini-Me. Daarbij vind ik dus ook dat ze onnozel is, niet kan nadenken, achterbaks is en dat haar enigste voordeel is dat ze achterbaks is.
zo genoeg onderbouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |