abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33218968
Ik ging voor de lol ff die heavy SUV challenge doen, die moeilijkste met HEAT 7. Nou eerst 500k bounty halen, dat is vet simpel. Gewoon naast zo'n donut gaan staan en dan even later zijn er alleen maar van die SUV's om je heen, dan rijdt je die donut omver en al die SUV's gaan stuk, milestone complete.

En toen moest ik ontsnappen, zit me cooldown op 5 seconde na ofzo helemaal vol, wordt ik gevonden en opgepakt.
gr gr
pi_33219178
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ging voor de lol ff die heavy SUV challenge doen, die moeilijkste met HEAT 7. Nou eerst 500k bounty halen, dat is vet simpel. Gewoon naast zo'n donut gaan staan en dan even later zijn er alleen maar van die SUV's om je heen, dan rijdt je die donut omver en al die SUV's gaan stuk, milestone complete.

En toen moest ik ontsnappen, zit me cooldown op 5 seconde na ofzo helemaal vol, wordt ik gevonden en opgepakt.
komt daarbij nog dat die camaro verrot rijdt
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_33220315
Ja, hij trekt vet kut ja, maar op zich is dat nog niet het lastigst, het lastigst is dat die cooldown zo verotte sloom gaat...
gr gr
  maandag 19 december 2005 @ 17:42:09 #254
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_33220834
Wat is de lol van een save game van 100% van een ander gebruiken? De lol is toch juist het hogerop de BL te komen? snap hier niets van . Ik sta zelf nu 4 en ik moet zeggen het wordt nu echt wel pittig.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_33222697
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, hij trekt vet kut ja, maar op zich is dat nog niet het lastigst, het lastigst is dat die cooldown zo verotte sloom gaat...
die bounty had ik ook zo te pakken en tijdens het ontsnappen reed ik bij toeval in de buurt van dat park (met daarachter de golfcourse) en die Camaro reed daar echt voor geen meter maar die heavy SUV's ook niet die slipte alleen maar of zoiets op dat gras en ik was ze echt zo kwijt, dan eventjes in zo'n schuurtje staan daar ergens en binnen 6 mins klaar
Jack does it in real time...
pi_33224421
'k vind de prettigste schuilplaats nog altijd die ene vlak bij het politiebureau en je originele hide-out...

Gewoon een klein beetje wegrijden van de smerissen, het tussendoorweggetje inrijden en de handrem aantrekken terwijl je het stuur naar links slaat... Gelijk uit het zicht, zodat de cooldown begint en ook nog 'ns op een plek waar je je kan schuilhouden, zodat je niet zo lang hoeft te wachten...

Heerlijk om zo een achtervolging van tien minuten binnen twintig seconden af te kunnen ronden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 19 december 2005 @ 22:23:15 #257
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_33229351
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen.
Mag ik ook plz?

Mail me op blasoepje[@]hotmail.com

Bijvoorbaat dank
Schijt aan iedereen
pi_33230830
schooiers ga zelf spelen

Binnenkort nieuwe Videokaart en dan de carriere ff opnieuw spelen en genieten
pi_33233146
daaaamn wat is die ontsnappingsmissie aan het eind van de carreer mode toch gruwelijk kut.... (of ik doe iets erg verkeerd...). laatste 2 uur mee bezig geweest..

ik ga morgen even die route met die aangegeven route proberen..

iemand verder nog tips?
pi_33233959
probeer in de buurt van snelwegen te blijven of routes die je goed kent. Zelf raak ik de politie bijvoorbeeld graag kwijt in de buurt van dat football stadium en ken ook alle wegen daarnaar toe en daarvandaan naar andere plekken goed.

Maar op snelwegen kan je relatief makkelijk die road blocks ontwijken (goed opletten voor die head-on rhino's ook) en zie je gemakkelijker of je op de goede route ergens naar toe zit dan als je door smalle straatjes in het centrum rijdt
Jack does it in real time...
pi_33235900
@DeeBee:

Je kan ook eerst naar de busstop (zie oranje pijltje NIET het witte kruisje) rijden en dan boven op de busstop wachten tot ongeveer 4e minuut en dan als een gek naar de old bridge rijden. (zie mijn eerdere post voor uitgebreide omschrijving...)
pi_33239501
Edit: nvm

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2005 12:02:52 ]
pi_33241682
Mag ik even mijn frustratie uiten over challenge 65 of zo, binnen 5 min met een gare bak een tollbooth challenge... graf mercedes... zo nog maar weer is proberen...

ff wat screens:

^^ ff de juiste balans vinden

^^ Oef, dat was echt net op het nippertje!

^^ Minivan challenge, was niet eens zo moeilijk, tjek de tijd!

^^ Mijn favo cool down plek

^^ een cop car die achtervolgd wordt door een andere cop car

^^ Hmmz, volgens mij mis ik wat onderdelen...

^^ Airco? das voor loosers, wij doen gewoon onze deuren eruit!

^^ FF Wachten..... PIZZA!

^^ Ook niet zo moeilijk, alleen die rot politie die bij de finish staat te wachten...

Zo dat waren weer genoeg screens, nu eerst die @#$@#$% challenge halen
pi_33242667

Ik reed door die roadblock alsof het niks was

Ben der uiteindelijk nog uitgekomen

In de slip geraakt een door een spikestrip gereden

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2005 17:13:02 ]
pi_33245608
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Deadre het volgende:

[..]

Mag ik ook plz?

Mail me op blasoepje[@]hotmail.com

Bijvoorbaat dank
Heb hem verstuurd.
pi_33249080
Ik heb jullie vast wel eens verteld dat die SUV's niks zijn en anders bij deze
maar ik reed dus in mijn mazda RX-8 240 km/h ong. en toen stond daar een SUV roadblock. ik reed dus tegen de achterkant van zo'n SUV aan ten eerste reed ik gewoon door met 210 en ten 2e had ik een SUV gemold :S en toen ik dus verder reed kwamen 2 SUV's mij tegemoet gereden met volle snelheid, ik rijd dus dan gewoon bij die SUV's naar binnen zoals gewoonlijk maar toen ik het deze keer deed reed ik vol tegen die SUV aan en toen schoot die SUV tegen die andere SUV die der altijd achter rijd :S en toen had ik al weer een heavy SUV gemold :S ik d8 namelijk dat dat allemaal veel moeilijker zou gaan maar dat valt reuze mee

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2005 17:12:24 ]
pi_33257601
Leuke screens coolvha
pi_33259240

Wou die 30 min pursuit doen om 1e te zijn bij de rankings en na 20 min krijg je van die spikestrips op blinde bochten/heuvels En gelijk 10 corvette's om je heen

((trouwens wanneer komt die cross een keer, heb hem nog nooit gezien behalve in die eindmissie op het filmpje)
pi_33261133
heb vandaag de carreer mode uitgespeeld!
pi_33262170
ik heb cross wel al een keer gezien, krijg je 100.000 bounty voor als je em kapot maakt
pi_33262478
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef CittaR het volgende:
ik heb cross wel al een keer gezien, krijg je 100.000 bounty voor als je em kapot maakt
Zag hem net ook eindelijk, kreeg een donut over zijn kop, krijg je ervan als je achteraan mee rijdt
pi_33262498
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Xtr3mE het volgende:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05512/busted!!11.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Wou die 30 min pursuit doen om 1e te zijn bij de rankings en na 20 min krijg je van die spikestrips op blinde bochten/heuvels En gelijk 10 corvette's om je heen

((trouwens wanneer komt die cross een keer, heb hem nog nooit gezien behalve in die eindmissie op het filmpje)
! Check hoeveel
pi_33262509
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef CittaR het volgende:
Herstel. Meestal 300.000
pi_33265214
me auto knipperde net ff en verdween bleef ook ontzichtbaar rijden, alleen jammer dat de politie rontgen brillen hebben want die zagen me dus wel
namaste
pi_33265725
Vette bak Dulk, welk vinyl is dat? Invisible?
pi_33268005
Whehehe
pi_33268876
bug of een progje?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_33271372
ff een vraagje: bij de routekaart zie je een oranje cirkel met aan 't eind een vlam. WTF betekent dit? En momenteel zit het bij mij errug hoog, hoe maak ik dit lager?

En 't groene balkje onder de achteruitkijkspiegel, waar staat die pijl eigenlijk voor?
pi_33271569
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef 004 het volgende:
ff een vraagje: bij de routekaart zie je een oranje cirkel met aan 't eind een vlam. WTF betekent dit? En momenteel zit het bij mij errug hoog, hoe maak ik dit lager?

En 't groene balkje onder de achteruitkijkspiegel, waar staat die pijl eigenlijk voor?
Die oranje cirkel is je heatlevel : als je gezocht wordt door de politie wordt die balk verhoogt. Dit gaat tot level 6 geloof ik (naar mate je verder komt in het spel). Hoe hoger je heat level, hoe meer politie en hoe aggressiever de politie wordt. Vanaf level 4 pakken ze alles uit de kast: Road blocks, spike strips, Helikopters, etc etc.

De groene pijl geeft aan waar politie zich bevindt als ze in je buurt zijn.. die groene blokjes beginnen dan te flippen en de pijl licht op in de directie van de politie.
pi_33272544
Waar zit dat bus station?
pi_33273254
Net mijn beste pursuit ooit achter de rug
klik voor pic 1
klik voor pic 2

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2005 13:55:51 ]
pi_33274134
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef MaxiTaxi het volgende:
Waar zit dat bus station?
Als je net begint, zit 'ie in het zuidoosten... Bij het busstation komen de drie gebieden samen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_33274265
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Die oranje cirkel is je heatlevel : als je gezocht wordt door de politie wordt die balk verhoogt. Dit gaat tot level 6 geloof ik (naar mate je verder komt in het spel). Hoe hoger je heat level, hoe meer politie en hoe aggressiever de politie wordt. Vanaf level 4 pakken ze alles uit de kast: Road blocks, spike strips, Helikopters, etc etc.

De groene pijl geeft aan waar politie zich bevindt als ze in je buurt zijn.. die groene blokjes beginnen dan te flippen en de pijl licht op in de directie van de politie.
Dankjewel.
pi_33274289
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Als je net begint, zit 'ie in het zuidoosten... Bij het busstation komen de drie gebieden samen.
Jordy, jou heb ik altijd een topuser gevonden. Dat meen ik.
pi_33275279
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef 004 het volgende:

[..]

Jordy, jou heb ik altijd een topuser gevonden. Dat meen ik.
Bekend gezicht je icoon, toevallig een mod in pub?
pi_33275679

die slinger politie achter me aan
pi_33276133
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Bekend gezicht je icoon, toevallig een mod in pub?
Binnenkort kun je haar ook in Hustler bewonderen.
pi_33277128
Maar is ze het echt?
pi_33277459
Ja, Dat is ze.
En nu maar ontopic.
pi_33279985
en daaaamn, dat geluid van die Carrera GT!!!!
pi_33295345
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Arnold_fan het volgende:
bug of een progje?
bug, hij is ook ontzichtbaar gebleven en het leuke was als je een bocht door drifte alleen maar rubber sporen
namaste
pi_33304730
Ben ik de enige die moeite heeft met die challenges?

Ben nu bij 31/33/35 ofzo, die milestone dingen lukken allemaal wel aardig maar bij die tollbooth races krijg je zulke gare kutbakken dat het haast onmogelijk is fatsoenlijk om het verkeer heen te sturen :s
pi_33304760
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef TMan het volgende:

Ben nu bij 31/33/35 ofzo, die milestone dingen lukken allemaal wel aardig maar bij die tollbooth races krijg je zulke gare kutbakken dat het haast onmogelijk is fatsoenlijk om het verkeer heen te sturen :s
ja ik had er ook veel moeite mee, gewoon blijven doen dan lukken ze wel
namaste
pi_33306542
quote:

makkie
pi_33307993
Lol. Heb nu nr8 verslagen en de pinkslip gejat
Hallo Mustang
pi_33308186
quote:

Die vallen nog wel mee, de tollbooth's die erna komen zijn pas zwaar.....
pi_33308819
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Die vallen nog wel mee, de tollbooth's die erna komen zijn pas zwaar.....
Inderdaad. Die van mij laatst. +0:00
pi_33309163
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33309193
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
huilie
  donderdag 22 december 2005 @ 14:45:42 #300
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_33309216
Zo ik kan weer voor de 2e overnieuw gaan beginnen

En nee ik heb hem nog geen 1x uitgespeeld
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')