Die oranje cirkel is je heatlevel : als je gezocht wordt door de politie wordt die balk verhoogt. Dit gaat tot level 6 geloof ik (naar mate je verder komt in het spel). Hoe hoger je heat level, hoe meer politie en hoe aggressiever de politie wordt. Vanaf level 4 pakken ze alles uit de kast: Road blocks, spike strips, Helikopters, etc etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef 004 het volgende:
ff een vraagje: bij de routekaart zie je een oranje cirkel met aan 't eind een vlam. WTF betekent dit? En momenteel zit het bij mij errug hoog, hoe maak ik dit lager?
En 't groene balkje onder de achteruitkijkspiegel, waar staat die pijl eigenlijk voor?
Als je net begint, zit 'ie in het zuidoosten... Bij het busstation komen de drie gebieden samen.quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Die oranje cirkel is je heatlevel : als je gezocht wordt door de politie wordt die balk verhoogt. Dit gaat tot level 6 geloof ik (naar mate je verder komt in het spel). Hoe hoger je heat level, hoe meer politie en hoe aggressiever de politie wordt. Vanaf level 4 pakken ze alles uit de kast: Road blocks, spike strips, Helikopters, etc etc.
De groene pijl geeft aan waar politie zich bevindt als ze in je buurt zijn.. die groene blokjes beginnen dan te flippen en de pijl licht op in de directie van de politie.
Jordy, jou heb ik altijd een topuser gevonden. Dat meen ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je net begint, zit 'ie in het zuidoosten... Bij het busstation komen de drie gebieden samen.
Bekend gezicht je icoon, toevallig een mod in pub?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef 004 het volgende:
[..]
Jordy, jou heb ik altijd een topuser gevonden. Dat meen ik.
Binnenkort kun je haar ook in Hustler bewonderen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bekend gezicht je icoon, toevallig een mod in pub?![]()
bug, hij is ook ontzichtbaar gebleven en het leuke was als je een bocht door drifte alleen maar rubber sporenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Arnold_fan het volgende:
bug of een progje?
ja ik had er ook veel moeite mee, gewoon blijven doen dan lukken ze welquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef TMan het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met die challenges?
Ben nu bij 31/33/35 ofzo, die milestone dingen lukken allemaal wel aardig maar bij die tollbooth races krijg je zulke gare kutbakken dat het haast onmogelijk is fatsoenlijk om het verkeer heen te sturen :s
makkiequote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef TMan het volgende:
Ben nu bij 31/33/35 ofzo, die milestone dingen lukken allemaal wel aardig maar bij die tollbooth races krijg je zulke gare kutbakken dat het haast onmogelijk is fatsoenlijk om het verkeer heen te sturen :s
Die vallen nog wel mee, de tollbooth's die erna komen zijn pas zwaar.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef TMan het volgende:
Inderdaad. Die van mij laatst. +0:00quote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die vallen nog wel mee, de tollbooth's die erna komen zijn pas zwaar.....
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |