Als ik een auto win, dan verkoop ik ze gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Supra van Vic (#13) is vetZiet er mooi uit dus

mja hebben ze allemaal nodig (auto's met achterwiel aandrijving)quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Supra heeft echt traction control nodig.

Lang leve de Evoquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
mja hebben ze allemaal nodig (auto's met achterwiel aandrijving)![]()

dus dan maar weer terug naar goeie ouwe GT4 om Nür laptimes te zettenquote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
en toch he, ik heb het spel nu uitgespeeld en ik ben er wel op uitgekeken.
dus begin je minpuntjes te verzamelen
- tuning een stuk minder diep/leuk, ik bedoel tuurlijk het had geen zin dat je een stereo in je kofferbak kon leggen, maar het was wel leuk, of lekker pielen met andere spiegels, koplampen of achterlampen.
- als je eenmaal de carrier hebt uitgespeeld trekken die challenges mij niet echt meer.
- veel van hetzelfde

quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
nee challenge nr 35 37 en 39 zijn fijn wil je zeggenen ga niet zeggen dat je +10sec over hebt
![]()

Ik zit dan meer bij volgende punten te denken:quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
en toch he, ik heb het spel nu uitgespeeld en ik ben er wel op uitgekeken.
dus begin je minpuntjes te verzamelen
- tuning een stuk minder diep/leuk, ik bedoel tuurlijk het had geen zin dat je een stereo in je kofferbak kon leggen, maar het was wel leuk, of lekker pielen met andere spiegels, koplampen of achterlampen.
- als je eenmaal de carrier hebt uitgespeeld trekken die challenges mij niet echt meer.
- veel van hetzelfde

Dat is inderdaad cool gedaan dat als je met 1 klapband nog kan doorrijdenquote:Op maandag 19 december 2005 00:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Was humor.. ik reed laatst door een spikestrip en toch kon ik doorrijden zij het met nog maar een max van 200 km/u ipv dik 300![]()
ff linkje waarin je ziet dat het linkerbandje slap is en de auto uit zijn element hangt![]()
http://xs.to/xs.php?f=kapotteband.JPG&h=xs60&d=05511

quote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad cool gedaan dat als je met 1 klapband nog kan doorrijden. Heb eens mijn linker voor- en achterband kapot laten gaan, en kon ook nog steeds rijden

Whehehe. Ik ga nu naar BL#9 toequote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]girlpower
![]()
ja en dan nog de milestone halen als dat vlammetje op 5 staat dit is nl na de milestone challenge te halen gheghe.
Trouwens erg vermakelijk het geazicht van een knul van 14 jaar die helemala verbaasd is dat een zwanger dame ook need for speed speelt![]()
zo mara weer eens wat races proberen te halen.. om de nummer 2 te verslaan![]()

quote:Op maandag 19 december 2005 01:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ga nu naar BL#9 toeDit is nu mijn tweede keer dat ik heb ga uitspelen
.
En ben jij zwanger?

Dat je geen 14 bent, dat snap ikquote:Op maandag 19 december 2005 01:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jah 39 weken![]()
Darkmanta heb hem uitgespeelt die zit nu op 91 % ofsow ik zit zelf nu op ongveer 70% en ben de races en milestones ana het halen om de no 2 te verslaan.
Nog geen enkele auto impounded da vind ik dan wel stoerben in totaal 11 keer busted ofsow
![]()
k ben zelf geen 14 he![]()

Ben je zo'n prutser, dan?quote:Op maandag 19 december 2005 01:57 schreef Deadre het volgende:
Van wie mag ik zijn save bestanden gebruiken?
Ik wil rijden in een geil bakkie

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 19 december 2005 09:44 schreef Dragonetti het volgende:
Heb gisteren toch wel moeite uitgespeeld, die laatste missie was bijna absurd... (HEAT 6 is zo pittig dat HEAT 5 niks voorstelt)
Toen heb ik van die challanges die ene genomen met HEAT 7 alleen om te kijken hoe moeilijk die was...volbreng ik gewoon die missie in 1xOf valt die HEAT 7 missie gewoon mee...?
Ik heb de laatste escape missie (na razor) als volgt gedaan.zou je dan jou savegame naar mij willen e-mailen?? want eerst zat ik op 23 procent en toen werd mijn computer gewist omdat er een fout inzatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus zou je je savegame dan naar: -----@gmail.com willen sturen??
je vind je savegame door naar mijn documenten te gaan dan ga je naar de map NFS Most Wanted. dan is er als het goed is een map die genaamd is als je NFSMW naam zeg maar. En die moet je dan naar mij sturen als je wil
[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 08-08-2014 15:42:37 ]

* _moder8or_ meldt.quote:Op maandag 19 december 2005 09:16 schreef Backhander het volgende:
Wie heeft er van FOK! nfsmw helemaal uitgespeeld of alleen carierre uitgespeeld??

Waarom doe je het niet zelf ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 09:50 schreef Backhander het volgende:
[..]
zou je dan jou savegame naar mij willen e-mailen?? want eerst zat ik op 23 procent en toen werd mijn computer gewist omdat er een fout inzatdus zou je je savegame dan naar: -----@gmail.com willen sturen??
je vind je savegame door naar mijn documenten te gaan dan ga je naar de map NFS Most Wanted. dan is er als het goed is een map die genaamd is als je NFSMW naam zeg maar. En die moet je dan naar mij sturen als je wil![]()

Wat ik niet snap: Een savegame raak je echt niet zomaar kwijtquote:Op maandag 19 december 2005 10:45 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb je gemaild, vond het wel nep voor je dat je saves ineens kwijt was. (mijn saves waren ook 2x corrupt geworden...)
23% opnieuw doen is misschien iets teveel van het goede?

Bij mij resette de pc zich 2x zelfs tijdens het savenquote:Op maandag 19 december 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: Een savegame raak je echt niet zomaar kwijt

ow typfoutjequote:Op maandag 19 december 2005 11:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: Een savegame raak je echt niet zomaar kwijt

1+1=2...quote:Op maandag 19 december 2005 12:45 schreef Backhander het volgende:
Edit: ik snap geen reet van www.xs.to

Dat is wel waar, maar in die laatste level maken ze er een sport op zich van. Police academy achtige tafrelen zege maar... het is natuurlijk wel je voordeel als ze zo debiel gaan rijden...quote:Op maandag 19 december 2005 12:20 schreef daNpy het volgende:
Ook eerder in het spel rijd de politie dwars door blokkades hoor
Ze gaan voor je rijden om je in te sluiten. Als je dan gewoon gas blijft geven enzo komt er vanzelf een roadblock waar de auto's voor je dwars doorheen rijden. De blockade wordt dus voor je neus opgeruimd

Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen.quote:Op maandag 19 december 2005 09:16 schreef Backhander het volgende:
Wie heeft er van FOK! nfsmw helemaal uitgespeeld of alleen carierre uitgespeeld??

wil jij je savegame dan naar ----@gmail.com sturen??quote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen.

ik kreeg het schermpje niet weggekliktquote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef Xtr3mE het volgende:
HIER kan je je savegame halen met 100% uitgespeeld

quote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik kreeg het schermpje niet weggeklikt![]()

Ik heb hem verstuurd.quote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef Backhander het volgende:
[..]
wil jij je savegame dan naar ----[at]gmail.com sturen??

komt daarbij nog dat die camaro verrot rijdtquote:Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ging voor de lol ff die heavy SUV challenge doen, die moeilijkste met HEAT 7. Nou eerst 500k bounty halen, dat is vet simpel. Gewoon naast zo'n donut gaan staan en dan even later zijn er alleen maar van die SUV's om je heen, dan rijdt je die donut omver en al die SUV's gaan stuk, milestone complete.
En toen moest ik ontsnappen, zit me cooldown op 5 seconde na ofzo helemaal vol, wordt ik gevonden en opgepakt.![]()
![]()

die bounty had ik ook zo te pakken en tijdens het ontsnappen reed ik bij toeval in de buurt van dat park (met daarachter de golfcourse) en die Camaro reed daar echt voor geen meter maar die heavy SUV's ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 17:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, hij trekt vet kut ja, maar op zich is dat nog niet het lastigst, het lastigst is dat die cooldown zo verotte sloom gaat...

Mag ik ook plz?quote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de gehele 100% uitgespeeld. Dus je kan die van mij eventueel ook wel krijgen.

Heb hem verstuurd.quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Deadre het volgende:
[..]
Mag ik ook plz?![]()
Mail me op blasoepje[@]hotmail.com
Bijvoorbaat dank![]()

Zag hem net ook eindelijk, kreeg een donut over zijn kop, krijg je ervan als je achteraan mee rijdtquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef CittaR het volgende:
ik heb cross wel al een keer gezien, krijg je 100.000 bounty voor als je em kapot maakt

quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Xtr3mE het volgende:
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05512/busted!!11.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wou die 30 min pursuit doen om 1e te zijn bij de rankings en na 20 min krijg je van die spikestrips op blinde bochten/heuvels
En gelijk 10 corvette's om je heen
((trouwens wanneer komt die cross een keer, heb hem nog nooit gezien behalve in die eindmissie op het filmpje)

Herstel. Meestal 300.000quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:33 schreef CittaR het volgende:
ik heb cross wel al een keer gezien, krijg je 100.000 bounty voor als je em kapot maakt

Die oranje cirkel is je heatlevel : als je gezocht wordt door de politie wordt die balk verhoogt. Dit gaat tot level 6 geloof ik (naar mate je verder komt in het spel). Hoe hoger je heat level, hoe meer politie en hoe aggressiever de politie wordt. Vanaf level 4 pakken ze alles uit de kast: Road blocks, spike strips, Helikopters, etc etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef 004 het volgende:
ff een vraagje: bij de routekaart zie je een oranje cirkel met aan 't eind een vlam. WTF betekent dit? En momenteel zit het bij mij errug hoog, hoe maak ik dit lager?
En 't groene balkje onder de achteruitkijkspiegel, waar staat die pijl eigenlijk voor?

Als je net begint, zit 'ie in het zuidoosten... Bij het busstation komen de drie gebieden samen.quote:

Dankjewel.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Die oranje cirkel is je heatlevel : als je gezocht wordt door de politie wordt die balk verhoogt. Dit gaat tot level 6 geloof ik (naar mate je verder komt in het spel). Hoe hoger je heat level, hoe meer politie en hoe aggressiever de politie wordt. Vanaf level 4 pakken ze alles uit de kast: Road blocks, spike strips, Helikopters, etc etc.
De groene pijl geeft aan waar politie zich bevindt als ze in je buurt zijn.. die groene blokjes beginnen dan te flippen en de pijl licht op in de directie van de politie.

Jordy, jou heb ik altijd een topuser gevonden. Dat meen ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je net begint, zit 'ie in het zuidoosten... Bij het busstation komen de drie gebieden samen.

Bekend gezicht je icoon, toevallig een mod in pub?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef 004 het volgende:
[..]
Jordy, jou heb ik altijd een topuser gevonden. Dat meen ik.

Binnenkort kun je haar ook in Hustler bewonderen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bekend gezicht je icoon, toevallig een mod in pub?![]()

bug, hij is ook ontzichtbaar gebleven en het leuke was als je een bocht door drifte alleen maar rubber sporenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Arnold_fan het volgende:
bug of een progje?

ja ik had er ook veel moeite mee, gewoon blijven doen dan lukken ze welquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef TMan het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met die challenges?
Ben nu bij 31/33/35 ofzo, die milestone dingen lukken allemaal wel aardig maar bij die tollbooth races krijg je zulke gare kutbakken dat het haast onmogelijk is fatsoenlijk om het verkeer heen te sturen :s

makkiequote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef TMan het volgende:
Ben nu bij 31/33/35 ofzo, die milestone dingen lukken allemaal wel aardig maar bij die tollbooth races krijg je zulke gare kutbakken dat het haast onmogelijk is fatsoenlijk om het verkeer heen te sturen :s

Die vallen nog wel mee, de tollbooth's die erna komen zijn pas zwaar.....quote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef TMan het volgende:

Inderdaad. Die van mij laatst. +0:00quote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die vallen nog wel mee, de tollbooth's die erna komen zijn pas zwaar.....

quote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |