abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33002374
Ow gevonden

Alleen niet geunlocked terwijl nr 68 is completed
pi_33002638
Gebruikt dit spel nou dezelfde licht technieken als in Half-life: Lost Coast?
Het is echt spectaculair gewoon
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_33004593
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Agiath het volgende:
Geen idee, heb HL: LC nog niet gespeeld
pi_33009001
Bij mij is het beeld niet optimaal, als ik ooit rijk wordt koop ik een goede videokaart
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_33009427
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij mij is het beeld niet optimaal, als ik ooit rijk wordt koop ik een goede videokaart
Daar hoef je echt niet rijk voor te zijn hoor
pi_33010029
Hmm misschien koop ik wel een xbox 360, dat is goedkoper dan een goede upgrade voor mijn pc :-)
pi_33010615
Het is wel heeeeel moeilijk om aan cross te ontkomen na razor:( Zeker omdat de auto k*t is.
pi_33011380
En waarom sta ik (*&)(*&*( bij een lekke band direct stil, en kunnen die andere auto's gewoon doorrijden??
pi_33011413
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef Arnold_fan het volgende:
En waarom sta ik (*&)(*&*( bij een lekke band direct stil, en kunnen die andere auto's gewoon doorrijden??
Dat is de politie hè, computer
pi_33011445
Ik speel nfsmw eigenlijk niet meer omdat ik eerst op 23 procent zat maar mijn computer moest opnieuw worden geinstalleerd dus toen was alles weer weg en toen had ik dus totaal geen zin meer om opnieuw te beginnen..
pi_33011510
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:33 schreef Backhander het volgende:
Ik speel nfsmw eigenlijk niet meer omdat ik eerst op 23 procent zat maar mijn computer moest opnieuw worden geinstalleerd dus toen was alles weer weg en toen had ik dus totaal geen zin meer om opnieuw te beginnen..
je had natuurlijk ook je pc kunnen installeren zonder weizigingen aan te brengen en de systeem bestanden, dan had je je saved game nog.. heb ik ok gedaan:) scheel weer een hoop gekloot:) of je had hem op zn minst op je usb stick oid kunnen knallen...
  maandag 12 december 2005 @ 12:42:55 #37
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_33011685
TVP en leest weer mee...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_33011717
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef Frozen_Ice het volgende:

[..]

je had natuurlijk ook je pc kunnen installeren zonder weizigingen aan te brengen en de systeem bestanden, dan had je je saved game nog.. heb ik ok gedaan:) scheel weer een hoop gekloot:) of je had hem op zn minst op je usb stick oid kunnen knallen...
nee maar dat bedrijf waar ik hem gekocht had had een fout gemaakt ofzoiets dus toen moest alles opnieuw en eerst d8 ik dat hij niet opnieuw leeg hoefde maar toch en die eikel wou mijn save game niet op CDtje zetten
  maandag 12 december 2005 @ 12:58:08 #39
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_33012004
Wanneer komt er nou weer eens een deel met weer ouderwetsch alleen Ferrari's Lamorghini's en de Mc Laren F1 e.d. Ik zie hier nu ook wel een heel mooi plaatje van een Lamborghini maar het is toch straatrace achtig wat de klok slaat, daar is Underground toch voor gemaakt? Een kruising betekent bijna altijd dat beide soorten er iets minder inzitten. dus straatracen maar iets minder dan underground, en landweg racen maar dan iets minder dan Hot Persuit.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 12 december 2005 @ 12:59:22 #40
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_33012044
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Wanneer komt er nou weer eens een deel met weer ouderwetsch alleen Ferrari's Lamorghini's en de Mc Laren F1 e.d. Ik zie hier nu ook wel een heel mooi plaatje van een Lamborghini maar het is toch straatrace achtig wat de klok slaat, daar is Underground toch voor gemaakt? Een kruising betekent bijna altijd dat beide soorten er iets minder inzitten. dus straatracen maar iets minder dan underground, en landweg racen maar dan iets minder dan Hot Persuit.
je kan er ook voor kiezen om je Lambo niet optisch te tunen en redelijk standaard te houden...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_33012183
Heb ik hem uit, valt mijn pc oeens uit. Kan ik die achtervolging )(*&)*( nog een keer doen. Is het eindelijk gelukt na 3 uur :-(
pi_33012293
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef Arnold_fan het volgende:
Heb ik hem uit, valt mijn pc oeens uit. Kan ik die achtervolging )(*&)*( nog een keer doen. Is het eindelijk gelukt na 3 uur :-(
Dat is erg lang Heb er in totaal 30 minuten over gedaan
pi_33012456
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat is erg lang Heb er in totaal 30 minuten over gedaan
Het is misschien iets overdreven.... Maar het is heeel iritant als je het net gehaald hebt en dan je pc uitvalt.......
pi_33012715
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:13 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het is misschien iets overdreven.... Maar het is heeel iritant als je het net gehaald hebt en dan je pc uitvalt.......
Ik snap het. Bij mij liep de 30 minuten achtervolging vast na een half uur rijden
pi_33013330
Ach, nu heb ik hem alsnog en gesaved
  maandag 12 december 2005 @ 13:54:26 #47
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_33013495
mensen wie kan mij helpen....zodora je een unieke performance upgrade installeert in een auto.....dan kan je die er niet meer uithalen en in een andere auto bouwen net als bij NFSU 2?
of kan dat wel?
en zo ja, hoe dan?
pi_33014011
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:44 schreef Backhander het volgende:

[..]

nee maar dat bedrijf waar ik hem gekocht had had een fout gemaakt ofzoiets dus toen moest alles opnieuw en eerst d8 ik dat hij niet opnieuw leeg hoefde maar toch en die eikel wou mijn save game niet op CDtje zetten
als daar om gevraagd word zouden ze dat wel moeten doen want je betaald er wel voor... slechte zaak.. motherfokers...
pi_33014032
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:54 schreef melluk het volgende:
mensen wie kan mij helpen....zodora je een unieke performance upgrade installeert in een auto.....dan kan je die er niet meer uithalen en in een andere auto bouwen net als bij NFSU 2?
of kan dat wel?
en zo ja, hoe dan?
kan volgens mij niet!
pi_33014235
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Agiath het volgende:
Nee, NFS gebruikt als ik het goed heb een andere techniek hiervoor. Hierdoor hoeft je videokaart het dacht ik niet persé te ondersteunen. Dus het is niet echt HDR (wat in HL: Lost Coast gebruikt wordt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')