abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32993608
Hoi, ik heb een vraagje. We zijn van plan deze zomer met 3 jongens op vakantie te gaan. Voorgaande jaren naar Blanes, Mallorca en Kreta geweest. Dit jaar willen we iets anders. We zijn ondertussen dus al wat ouder geworden (21 jaar) en we hebben niet meer zo'n behoefte aan die puber-oorden. Je weet wel van die tmf-apen enzo in salou. Op zich willen we wel naar een plek waar je veel uit kan gaan, maar dan wel gewoon wat meer kwaliteit enzo. Wat oudere mensen, 18+ of 20+.
Wat zijn dan de mogelijkheden? Is rimini leuk? We willen ook wel overdag wat leuke dingen gaan doen? Verder zaten we nog te denken aan een steden-trip. Barcelona, of Rome o.i.d.
Heeft iemand tips voor mij?
pi_32993671
New York.
Ik post om het posten.
pi_32993742
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:43 schreef Furious het volgende:
New York.
Helaas hangt er ook nog wel een financieel budget aan vast, we zijn nog maar studenten
pi_32995769
Ga eens op zoek naar een surf/watersport week ergens aan een grote franse kustplaats. Je zit dan midden tussen de twintigers en je leert ook nog eens surfen (vaak materiaalhuur inclusief). Erg leuk alternatief dan een gewone vakantie; 's avonds uit en overdag surfen/kiten etc.
pi_32995774
Azie?
Iemand Fien soms gezien?
pi_32995841
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Ga eens op zoek naar een surf/watersport week ergens aan een grote franse kustplaats. Je zit dan midden tussen de twintigers en je leert ook nog eens surfen (vaak materiaalhuur inclusief). Erg leuk alternatief dan een gewone vakantie; 's avonds uit en overdag surfen/kiten etc.
Dat klinkt wel aardig ja, wat voor plaatsen zouden daarvoor in aanmerking komen??
pi_32995873
Rimini is leuk, ik ben er zelf geweest toen ik 17 was maar ik denk niet dat er veel 20plussers komen eigenlijk. Anders zou ik er zeker nog een keertje terug gaan.

Ibiza is 20+ maar overdag is er weer niet zoveel te doen.
Rome is superleuk, maar niet voor in de zomer, volgens mij is het daar veel te warm dan!

Ik vind het zelf ook wel lastig, vooral omdat ik binnen Europa wil blijven.
pi_32996311
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef _Boo_ het volgende:
Rimini is leuk, ik ben er zelf geweest toen ik 17 was maar ik denk niet dat er veel 20plussers komen eigenlijk. Anders zou ik er zeker nog een keertje terug gaan.

Ibiza is 20+ maar overdag is er weer niet zoveel te doen.
Rome is superleuk, maar niet voor in de zomer, volgens mij is het daar veel te warm dan!

Ik vind het zelf ook wel lastig, vooral omdat ik binnen Europa wil blijven.
Ja, wij willen dus ook wel in Europa blijven. Met wat voor mensen ga jij op vakantie? Italië trekt ons allemaal wel eigenlijk. Nouja, er hoeven niet persé 20plussers te komen, als het maar niet zo'n salou-oord is. Van die kansloze rukkers die de eerste keer op vakantie gaan en vervelend lopen doen. Je snap wel wat ik bedoel toch.
Het lijkt me namelijk ook erg leuk om uitstapjes te maken naar venetië en florance.
pi_32996506
kroatie schint wel leuk te zijn
pi_32996727
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Ja, wij willen dus ook wel in Europa blijven. Met wat voor mensen ga jij op vakantie? Italië trekt ons allemaal wel eigenlijk. Nouja, er hoeven niet persé 20plussers te komen, als het maar niet zo'n salou-oord is. Van die kansloze rukkers die de eerste keer op vakantie gaan en vervelend lopen doen. Je snap wel wat ik bedoel toch.
Het lijkt me namelijk ook erg leuk om uitstapjes te maken naar venetië en florance.
Ik ben zelf 22 maar ga waarschijnlijk met vriendinnen van 24/25 op vakantie, dat maakt het nog wat lastiger. Het probleem met Rimini is wel dat het ook met de bus bereikbaar is en dat trekt nou eenmaal ook jongeren mensen aan.

Wat mij persoonlijk wel leuk lijkt is om te gaan Island hoppen in Griekenland. Op verschillende eilanden schijn je wel een goed uitgaansleven te hebben. Portugal (Albufeira) lijkt me ook wel leuk.

Rhodos is trouwens ook wel leuk. Niet hele jongen mensen inderdaad, veel te zien in de omgeving, mooie stranden, goed weer, leuke barretjes maar niet echt een superuitgaansleven.
pi_32998559
Rimini absoluut niet doen. Afgelopen zomer gedaan met mijn 22 jaar en ik was er veruit de oudste.

Aanrader is Gran Canaria: Playa del Ingles. Trekt mensen tussen de 20 en 25.
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 11:19:53 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_33009630
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef arco_corleone het volgende:
Dat klinkt wel aardig ja, wat voor plaatsen zouden daarvoor in aanmerking komen??
Biarritz bijvoorbeeld.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_33151463
Fortaleza is een goede aanrader voor jullie
Is spotgoedkoop.. 1 liter bier voor 1euro !! bijvoorbeeld
3 gangen menu voor 5 euro !!
Groot assortiment discotheken. met een groot GROOT aantal vrouwelijk volk..
En lekkr .. ze smelten voor de Hollanders ..http://www.oba.com.br/2005/

Don`t be shy.. just do it !!
Zeker wel condooms meenemen en test je zeker voor SOA na de vakantie ..no matter what !

je kan daar ook chillen in Cumbuco , Jericoacora , Canoa Quebrada ..
Zandbuggy , Sandboarden ..echt heel gaaf !!
pi_33157374
Fortaleza ben je veruit de jongste, aangezien je tussen de sekstoeristen zit.

Griekenland is wel leuk voor 20+ toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33167959
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:47 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Helaas hangt er ook nog wel een financieel budget aan vast, we zijn nog maar studenten
Ik ook en ga donderdag.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33204716
Ik ben afgelopen zomer samen met een vriend drie en een halve week door Slowakije, Slovenie en Hongeraije getrokken, met nog een bezoek aan Krakow (Polen). Met SkyEurope op en neer naar Bratislava gevlogen, verder met openbaar vervoer (kost geen drol daar) gereisd en in goedkope hostelletjes overnacht. Kostte in totaal, inclusief eten en uitgebreid zuipen, jaja, 900 euro.

Uitgebreid wezen feesten in Bratislava, Wenen, Ljubljana, Budapest en Krakow, terwijl we overdag genóeg te doen hadden. Noord/west Slovenië is super, de bergen in oost Slowakije waren heel bijzonder, Polen is ook een mooi land, etcetera - je verveelt je geen moment. En omdat je in de grote steden in hostelletjes overnacht ontmoet je elke dag nieuwe mensen met wie je kunt gaan drinken... aanrader!
  zondag 18 december 2005 @ 23:15:32 #17
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33205926
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik ook en ga donderdag.
Voegt alleen bijster weinig toe aan dit topic...

Maar veel plezier, ik ben er afgelopen zomer ook geweest, geweldig.
pi_34238150
Wie heeft er ervaringen met rimini ?? wat zoals de leeftijd is, wat een biertje kost en wat de verhoudingen vrouw man is en of het uitgaan te vergelijken is met o.a mallorca
pi_34239410
Gemiddelde leeftijd in Rimini is denk ik ongeveer 17-20. En er lopen een stuk meer mannen dan vrouwen rond. Voornamelijk omdat er wel Italiaanse mannen te vinden zijn, maar geen Italiaanse vrouwen. Qua buitenlanders zal het wel ongeveer gelijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')