Dank.....en deze foto's zijn van welgeteld een uur zon op die dag....dan schiet je dus wild om je heen, maar zoals je ziet de moeite waard.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:11 schreef diedrick het volgende:
@An: Leuke foto's.... Monschau is altijd een leuk onderwerp...
Perspectief is gaaf, zo met de board ervoor, banden sporen erna. Geen actie foto's van het kiten op het board?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:54 schreef Individual het volgende:
weekend op het strand
[afbeelding]
http://tk.files.storage.m(...)hE_onJfR-7zdyQwSpOBs
Hij doet het niet echt Sharkquote:Op zondag 26 maart 2006 17:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
expres noise toegevoegd ...
Klopt wel, is ook niet zo'n beste foto. Vond het alleen opvallend dat wij blijkbaar redelijk hetzelfde idee (of in ieder geval standpunt) haddenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het alleen jammer van dat grote vlak onderinDat stoort een beetje
Och barst....dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:42 schreef djengizz het volgende:
[..]
Klopt wel, is ook niet zo'n beste foto. Vond het alleen opvallend dat wij blijkbaar redelijk hetzelfde idee (of in ieder geval standpunt) hadden
Yup, beetje spelen met mijn D100-IR.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hij doet het niet echt Sharknevermind
Coole foto
IR zeker
![]()
whehehehehehe..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:35 schreef djengizz het volgende:
Grappig, niet van dit weekend wel deze week gemaakt:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |