abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32990788
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef knowall het volgende:
Dan was het een andere user die 'm uitmaakte voor terrorist, mea culpa. Tegenwoordig lopen er zoveel users op FOK! rond met een verdraaid wereldbeeld dat ik moeite begin te krijgen om ze uit elkaar te houden.
Tijd voor een evaluatie van je eigen wereldbeeld dunkt me. Misschien ligt het daar wel aan.
pi_32990805
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:58 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Was ome Bush niet degene die besliste om op het fox nieuws geen gevechten meer te laten zien in Irak? Omdat dat het moreel van het Amerikaanse volk zou kunnen ondermijnen...
Op CNN zie ik dagelijks nog gevechten ( en nog vele andere Amerikaanse zenders). Oei, op een zender geen gevechten meer, volgens mij is Amerika nu een dictatuur.
pi_32990815
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef GSi het volgende:

[..]

Ik vermoed dat jij maar al te graag wil dat zo min mogelijk mensen lezen hoe jij er hier vierkant uit geluld word.

Om die reden vind ik dat dit topic altijd open moet blijven. Mocht het toch op slot gaan.. dan heb ik iig dit topic in mijn favorieten. Zodat ik waarnodig dit even boven water kan halen.
Dat is inderdaad de reden dat dit topic op slot moet. Omdat jij, een puisterig VMBO-kutje, mij er helemaal uitlult.

Jammer echter dat ik direct bij het zien van dit topic een TopicReport geplaatst heb, en vervolgens ook direct in mijn eerste reactie in dit topic aangaf graag dit topic op slot te zien. Dus laat die ongeplaatste zelfbevlekking maar achterwege.

Jammer ook, dat jij in dit hele topic niet 1 ontopic-post hebt geplaatst. En jezelf zo machteloos zag door mijn, zoals altijd, spitsvondige posts, dat je maar over mijn avatar moest beginnen. Druiloor.

[ Bericht 6% gewijzigd door knowall op 11-12-2005 16:12:56 ]
pi_32990879
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oh misschien vanwege je eenzijdige denigrerende post die enkel één ethniciteit betreft... Zomaar een gokje .
Denigrerend? Tegenover wie?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32990899
Niet is zo mooi om de reacties op de Stormfrontpage te lezen:

Marokkaan mishandelt in uitgaansgelegenheid
Zal ie wel verdiend hebben

Informatie asielzoekers Congo bekend bij Congoleze regering
Ja en? Oprotten met die profiteurs

10 Jarig arabisch meisje moet terug naar eigen land
Boeiend dat ze hier geboren is, hadden die ouders hier maar niet moeten komen

Blanke jongeren trappen Afrikaan volledig in elkaar...
Triest Maar goed, die neger zal het wel weer uitgelokt hebben

Blanke man pleegt racistische moord
Ik keur het af hoor, maar sommige zandapen verdienen wél een kogel

Skinheads vernielen Joodse graven...
Och ja, de Marokkanen hebben ook een hekel aan de Joden
pi_32991044
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Op CNN zie ik dagelijks nog gevechten ( en nog vele andere Amerikaanse zenders). Oei, op een zender geen gevechten meer, volgens mij is Amerika nu een dictatuur.
Een dictatuur ben je als je gevangen bepaalde grondbeginselen van de wet onthoudt, ze verplaatst naar illustere plekken waar de conventies van Geneve niet gelden. Een land als Amerika dat alle kleine landjes in de wereld maar voorziet van wapens om vervolgens binnen te vallen in het land op zoek naar weapons of mass destruction. Waar een bevolking altijd krijgt te horen dat het code red is en meer geld nodig is voor terrorisme, zeker wanneer de verkiezingen er weer aankomen. Een land waar een president zijn diploma als cadeau heeft gekregen en oorlogskennis in Vietnam enkel uit boekjes kent. Een President die niet spreekt over een oorlog maar over een kruistocht en bijna stikt in een Pretzel terwijl er miljoenen uitgegeven worden voor nationale veiligheid. Nah, het zal allemaal we erg democratisch zijn inderdaad...
  zondag 11 december 2005 @ 16:14:14 #57
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32991078
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de reden dat dit topic op slot moet. Omdat jij, een puisterig VMBO-kutje, mij er helemaal uitlult.

Jammer, echter, dat jij in dit hele topic niet 1 ontopic-post hebt geplaatst. En jezelf zo machteloos zag door mijn, zoals altijd, spitsvondige posts, dat je maar over mijn avatar moest beginnen. Druiloor.

Jammer echter dat ik direct bij het zien van dit topic een TopicReport geplaatst heb, en vervolgens ook direct in mijn eerste reactie in dit topic aangaf graag dit topic op slot te zien. Dus laat die ongeplaatste zelfbevlekking maar achterwege.
Wist je dat het TopicReport knopje ook wel als "NSB-Knopje" aangeduid word? En ik vind het alleen maar prachtig om te lezen dat je er nu ineens totaal irrelevante zaken bij gaat halen als "VMBO-Kutje"

In mijn ogen is dat een zwaktebod en voel ik mij alleen maar sterker en ben er steeds meer van overtuigt dat jij uitgeluld bent
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zondag 11 december 2005 @ 16:54:36 #58
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32991191
Jammer dat deze topic weer volstaat met ad hominems. Wat maakt het nou uit wat voor avatar iemand heeft, tjee... reageer op de argumenten, daar is het een discussie voor.

IMHO blijkt idd uit de TT en de OP een zekere xenofobie. Criminaliteit is niet gekoppeld aan huidskleur. Overigens een zeer verwerpelijke daad, een hakenkruis in iemands arm krassen.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32991212
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:14 schreef GSi het volgende:
In mijn ogen is dat een zwaktebod en voel ik mij alleen maar sterker en ben er steeds meer van overtuigt dat jij uitgeluld bent
Dat is inderdaad een kenmerk van de gehersenspoelde medemens, zoals jij. Je kan ze 1000 argumenten voorleggen waaruit elk weldenkend mens zou concluderen dat'ie ongelijk heeft, echter het VMBO-kutje zal eraan vast houden dat hij gelijk heeft, en de rest van de wereld gek is.

In het dagelijks leven zijn dat de mensen die hun oren bedekken en heel hard *LALALALALALALA* gaan roepen als ze inzien dat hun discussiepartner eigenlijk toch wel stiekem gelijkt heeft.

Maar het is wel schattig hoor, daar niet van.
pi_32991489
Getinten wie zijn dat ook alweer

Antillianen of negers of Nederlanders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 11 december 2005 @ 17:12:01 #61
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32991532
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:09 schreef Meki het volgende:

Italianen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 11 december 2005 @ 17:17:52 #62
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32991678
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:26 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Da's ook zo bij (groeps)verkrachtingen... maar ook die moet je serieus nemen. Of dit verhaal van de TS waar is of niet weet ik niet, maar je mag niet zomaar op basis van eerdere gevallen er maar vanuit gaan dat dit ook wel zo'n "het zal wel bedacht zijn" verhaal is.
Klopt. Maar je moet er ook zeker niet voetstoots vanuit gaan dat het verhaal wel waar is.

Helaas (of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt) bleek maar al te vaak dat soortgelijke voorvallen verzonnen waren, om wat voor reden dan ook.

Naar mijn idee is het dus nog veel te vroeg om conclusies te trekken. Ik wacht liever eerst het politie-onderzoek af.
  zondag 11 december 2005 @ 17:20:11 #63
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32991735
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef Xebrozius het volgende:
Niet is zo mooi om de reacties op de Stormfrontpage te lezen:

Marokkaan mishandelt in uitgaansgelegenheid
Zal ie wel verdiend hebben

Informatie asielzoekers Congo bekend bij Congoleze regering
Ja en? Oprotten met die profiteurs

10 Jarig arabisch meisje moet terug naar eigen land
Boeiend dat ze hier geboren is, hadden die ouders hier maar niet moeten komen

Blanke jongeren trappen Afrikaan volledig in elkaar...
Triest Maar goed, die neger zal het wel weer uitgelokt hebben

Blanke man pleegt racistische moord
Ik keur het af hoor, maar sommige zandapen verdienen wél een kogel

Skinheads vernielen Joodse graven...
Och ja, de Marokkanen hebben ook een hekel aan de Joden

Enfin, het is maar afwachten wat hiermee gebeurd, maar het lijkt me nogal vreemd dat allochtonen een hakenkruis in iemands voorarm krassen. Als ik denk aan alle commotie die afgelopen jaar over die vrouw in de metro die zogenaamd aangevallen was dan denk ik dat het beter is om nog maar ff niet te speculeren...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32991866
Getinten
pi_32992160
quote:

Alle 3.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 11 december 2005 @ 17:41:05 #66
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32992235
Afgaande op het nieuwsbericht is er zo weinig informatie beschikbaar, dat alle opties/ speculaties nog open staan. Je kan en mag daarom (nog) niets concluderen.

In de komende dagen/ weken zal er wel meer duidelijkheid komen.
  zondag 11 december 2005 @ 17:46:40 #67
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32992358
'Getinten' is zoals meerdere mensen al aangeven, een belachelijk woord.

Dan het zijn het vast die gemene smurfen weer geweest.

pi_32992495
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:46 schreef Martijn_fijn het volgende:

[afbeelding]
Geinteresseerde jongens = Geinteresseerden.

Geblesseerde jongens = Geblesseerden.

Roodharige jongens = Roodharigen

Getinte jongens = Getinten

zondag 11 december 2005 @ 18:09:56 #69
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32992908
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:56 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een kenmerk van de gehersenspoelde medemens, zoals jij. Je kan ze 1000 argumenten voorleggen waaruit elk weldenkend mens zou concluderen dat'ie ongelijk heeft, echter het VMBO-kutje zal eraan vast houden dat hij gelijk heeft, en de rest van de wereld gek is.

In het dagelijks leven zijn dat de mensen die hun oren bedekken en heel hard *LALALALALALALA* gaan roepen als ze inzien dat hun discussiepartner eigenlijk toch wel stiekem gelijkt heeft.

Maar het is wel schattig hoor, daar niet van.
Pfff, jij staat in tegenstelling tot mij natuurlijk wel volledig open voor andere denkwijzes

Vooral je repliek over mijn persoonlijke mening over Che is daar een goed voorbeeld van
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zondag 11 december 2005 @ 19:28:31 #70
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_32994918
quote:

Mensen van Arabische afkomst worden door velen als getint beschouwd. Welke groep er mee wordt bedoeld hangt dus helemaal af van wie het zegt.

Maar hoezo deze post van jou? Wat is het punt dat je wilt maken precies
Krekker is de bom!
  zondag 11 december 2005 @ 19:30:04 #71
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32994963
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Calella het volgende:
16-jarige jongen bekrast met mes

Zwolle 11-12-2005 -

Mmmm.

Tijd dat we de Texaanse wapenwet gaan invoeren imho.

In een moderne maatschappij is dat verwerpelijk, maar er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
mmm...alleen de gevolgen bestrijden ipv het waarom aanpakken... typisch het jongerenpopulisme
Era Vulgaris
  zondag 11 december 2005 @ 19:30:23 #72
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32994986
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:46 schreef Martijn_fijn het volgende:

[afbeelding]
Era Vulgaris
pi_32995865
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:30 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm...alleen de gevolgen bestrijden ipv het waarom aanpakken... typisch het jongerenpopulisme
Pak jij even het waarom aan van deze "kerf-een-hakenkruis-in-arm-actie"?

Alvast bedankt.
pi_32996157
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef GSi het volgende:

[..]

Dat vinden ze leuk. Andere users woorden in de mond leggen zodat ze tegenover andere users een racist lijken.

Let er maar niet op, ze weten niet beter. Deze mensen doen alles om zichzelf te profileren als globalisten en vredelievende bomenknuffelaars en dan tel ik alle waardeloze pogingen om intelligent over te komen niet eens mee. Dat alles icm met een Che "Massamoordenaar" Guevara icoontje maakt zo iemand een complete loser.
o jee, ook iemand die che kent van de posters en t-shirts en de mensen die ze dragen niet mag..
Het lijkt me gezien zijn post, die met het che icoontje, niet een globalist is.
sinbds wanneer is het een schande om vredelievend te zijn?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32996356
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef J_CDA het volgende:

[..]

ga je nu ontkennen dat de VS geen censuur opleggen?
Veel journalisten hebben al verklaard dat ze zelf censuur hebben gepleegd door de druk die is opgelgd door de overheid.
en nu niet zeggen, ze hebben het zelf gedaan want dat is een sovjet achtige verdediging
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')