abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32990249
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:40 schreef Calella het volgende:

[..]

Neen, daarin wordt gerept over het onder de aandacht brengen van feiten die er niet toe doen.

Het feit dat het hier om een racistisch misdrijf gaat is essentieel.
Dat is nog maar de vraag. En ook al zou het essentieel zijn, het zal jouw, eerder door mij aangehaalde, uitspraak in de OP nog niet rechtvaardigen.
  zondag 11 december 2005 @ 15:45:02 #28
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32990280
Het was waarschijnlijk ook gewoon een Nazi
pi_32990293
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:33 schreef knowall het volgende:

[..]

Che Guevara stond inderdaad bekend om zijn racistische gedachtengoed.
Dat is correct.

http://www.newsmax.com/archives/articles/2004/2/23/171252.shtml

"Cuba was een land van 6,5 miljoen in 1959. Nadat ze drie maanden aan de macht waren, hadden Castro en Che de vooroorlogse Nazi-terreur al overtroffen"
  zondag 11 december 2005 @ 15:45:44 #30
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32990294
ts, schrijf dan gewoon zwarten
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32990308
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag. En ook al zou het essentieel zijn, het zal jouw, eerder door mij aangehaalde, uitspraak in de OP nog niet rechtvaardigen.
Die uitspraak is een mening van mij. Daar kan je inderdaad over twisten. Ik acht die uitspraak/mening gerechtvaardigd gezien de criminaliteits-cijfers van de afgelopen ajren.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32990318
Wat een boefjes. Die Nederlander had het vast gewoon uitgelokt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_32990332
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
"getinten"
Volgend jaar in het Groene Boekje.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 11 december 2005 @ 15:47:25 #34
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32990338
Hij vroeg er dan ook gewoon om. Zo vreemd is dat niet.
pi_32990375
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:33 schreef knowall het volgende:

[..]

Ophoeren, knurft.
Een mooie reactie in de geest van je grote held . Andersdenkenden moeten ophoeren.
  zondag 11 december 2005 @ 15:50:05 #36
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32990394
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:42 schreef knowall het volgende:

[..]

Gast, flikker eens op zeg.
Ik meen dat ik mij meer dan voldoende ingelezen heb over de boeiende persoonlijkheid Che Guevara om een realistisch oordeel over hem te vellen.

Ik zal er, te zijner tijd, wel een topic over openen, om jou en andere heikneuters wat meer inzicht te verschaffen. Maar zoals je zelf ook wel snapt, is dit topic daar niet voor bedoeld.
Je hebt waarschijnlijk alleen gelezen wat je wou lezen. De negatieve kant van Che heb je voor het gemak maar even buiten beschouwing gelaten. Ik zou zeggen, lees het alsnog maar, want je hebt klaarblijkelijk nog een hoop te leren over je vriendje CHE.

En daarnaast is het stempeltje "racist" wat jij zo graag op anderen plakt geen drol waard als het van iemand komt zoals jij.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zondag 11 december 2005 @ 15:50:18 #37
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32990402
Morgen in het nieuws:

16-jarige jongen bekrast met mes

Zwolle 11-12-2005 -

Op zondagmiddag tussen 16.00 uur en 16.30 uur is een 16-jarige jongen uit Hattem in de tunnel onder de A-28 nabij de Veemarkt mishandeld door een groepje jongens.

De jongen werd van zijn fiets getrapt door een groep van 5 á 6 witte jongens in de leeftijd van 17 / 18 jaar.

De jongen riepen vervolgens dat hij een allochtoon i is. Daarna werd er in de onderarm van de jongen met een mes een hakenkruis gekerfd.

De groep jongens gingen er vervolgens rennend vandoor in de richting van de Blaloweg. De verdachte die het slachtoffer van de fiets trapte en die ook in bezit was van het mes had het volgende signalement: breed postuur, witte huidskleur, tussen de 1.80 meter en 1.85 meter lang, kaal hoofd.

De jongen droeg een bomberjack met een Nederlandse vlag erop en een donkerblauwe broek. De politie verzoekt mogelijke getuigen, of personen die de jongens ook hebben gezien, contact op te nemen met de politie via 0900-8844
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_32990416
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:49 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Een mooie reactie in de geest van je grote held . Andersdenkenden moeten ophoeren.
Iemand met George Bush in zijn avatar maakt de persoon in mijn avatar (indirect) uit voor terrorist en racist. Hoe cynisch.

Om even ontopic te blijven.
pi_32990450
Ik gok dat het hij het zelf gedaan heeft en nu zijn ouders maar een leugen heeft verteld.
"Dat hakenkruis op mijn arm...? Euh...dat hebben negers gedaan, echt waar!"
pi_32990486
Alsjeblieft zeg, gooi dit topic toch op slot. Het is een schande voor FOK! en alle users.
pi_32990516
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:42 schreef knowall het volgende:

[..]

Gast, flikker eens op zeg.
Ik meen dat ik mij meer dan voldoende ingelezen heb over de boeiende persoonlijkheid Che Guevara om een realistisch oordeel over hem te vellen.

Ik zal er, te zijner tijd, wel een topic over openen, om jou en andere heikneuters wat meer inzicht te verschaffen. Maar zoals je zelf ook wel snapt, is dit topic daar niet voor bedoeld.
* RedVampire wacht met spanning af hoe knowall alle heikneuters gaat over tuigen van het goed van ome che. Hij is misschien wel een massa moordenaar, maar het was wel een toffe gast!
pi_32990543
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:50 schreef knowall het volgende:

[..]

Iemand met George Bush in zijn avatar maakt de persoon in mijn avatar (indirect) uit voor terrorist en racist. Hoe cynisch.

Om even ontopic te blijven.
Waar staat er terrorist Leer eens lezen.
pi_32990595
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Calella het volgende:
In een moderne maatschappij is dat verwerpelijk, maar er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
Inderdaad de blanke projectontwikkelaars in arme landen zijn geen bandieten hoor. Wij importeren alleen kwaad maar exporteren geen kwaad uiteraard, Nederland is heilig en al het moslim volk het zaad van de Duivel.
pi_32990606
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:55 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Waar staat er terrorist Leer eens lezen.
Dan was het een andere user die 'm uitmaakte voor terrorist, mea culpa. Tegenwoordig lopen er zoveel users op FOK! rond met een verdraaid wereldbeeld dat ik moeite begin te krijgen om ze uit elkaar te houden.
pi_32990615
Blaloweg is redelijk druk dus het is vast wel gezien door iemand.
pi_32990616
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:53 schreef knowall het volgende:
Alsjeblieft zeg, gooi dit topic toch op slot. Het is een schande voor FOK! en alle users.
Censuur, was ome Che ook goed in!
pi_32990644
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Censuur, was ome Che ook goed in!
Was ome Bush niet degene die besliste om op het fox nieuws geen gevechten meer te laten zien in Irak? Omdat dat het moreel van het Amerikaanse volk zou kunnen ondermijnen...
  zondag 11 december 2005 @ 16:01:14 #48
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32990698
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:53 schreef knowall het volgende:
Ik vermoed dat jij maar al te graag wil dat zo min mogelijk mensen lezen hoe jij er hier vierkant uit geluld word.

Om die reden vind ik dat dit topic altijd open moet blijven. Mocht het toch op slot gaan.. dan heb ik iig dit topic in mijn favorieten. Zodat ik waarnodig dit even boven water kan halen.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32990705
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:56 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Inderdaad de blanke projectontwikkelaars in arme landen zijn geen bandieten hoor. Wij importeren alleen kwaad maar exporteren geen kwaad uiteraard, Nederland is heilig en al het moslim volk het zaad van de Duivel.
Waaruit maak jij op dat ik dat zou denken?
pi_32990743
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef Calella het volgende:

[..]

Waaruit maak jij op dat ik dat zou denken?
Oh misschien vanwege je eenzijdige denigrerende post die enkel één ethniciteit betreft... Zomaar een gokje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')