ksssssssssss, wegwezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef andre77 het volgende:
Weg met Dione en Ria !
Ze denken dat zij kunnen beslissen wie naar de OS gaat, daar gaan ze niet over !
zeg, scheer je weg, zulke lelijke dingen over Dione de Graaff zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef andre77 het volgende:
Weg met Dione en Ria !
Ze denken dat zij kunnen beslissen wie naar de OS gaat, daar gaan ze niet over !
Dat was alleen vandaag dan , want gister met Dione was er ook half inkomen en niet, trouwens de huldiging van de 5000 meter dan?????quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:50 schreef zwarte het volgende:
Sinds Dione het schaatsen presenteert, worden in ieder geval de huldigingen normaal uitgezonden. Zou dat toeval zijn?
![]()
Volgens mij is het gewoon de goede invloed van Dione!
![]()
Ik wil je alleen een plezierige nacht gunnen dudequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
Holy shit. Bartoli ik moet nog slapen vannacht
Dat zijn er miljoenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet alleen jou hoor ook al die ander dione fans![]()
![]()
Ach over 10 jaar bestaat fok 15 jaar en hebben hebben we de miljoenste lurker in deze topicreeks.quote:
ah ja de lurkers nog niet aangedachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach over 10 jaar bestaat fok 15 jaar en hebben hebben we de miljoenste lurker in deze topicreeks.
fotoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Zo mooi als vandaag heb ik d'r zelden gezien.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:13 schreef Bartoli het volgende:
zo ambrosius? (van Mokkels)
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb het ook gezien, maar ik had haar voor de gelegenheid liever eens in een leuk rokje gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zag Dioon trouwens gisteren ook op het podium bij de presentatie van de olympische pakken. In een leuke broek.
Washcare is één van de beroemdste shirtjes van Dioonquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:07 schreef TLC het volgende:
Misschien is deze foto al eens voorbij gekomen, maar dan maar in de herhaling![]()
[afbeelding]
als het ff zou kunnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
Mensen stop eens over de truitjes. Het is winter. Willen we dan stijve tepels zien ? Nee toch ?
ik wil wel stijve tepels zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
Mensen stop eens over de truitjes. Het is winter. Willen we dan stijve tepels zien ? Nee toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |