Denk eerder dat het met opzet is uitgelekt... net als dat Iran met opzet dit soort aantijgingen uit laat lekkenquote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef MouseOver het volgende:
Als ik iran was zou ik ook kernwapens willen, en als ik israel was wilde ik ook dat iran ze niet zou hebben. Denk dat die aanval er vroeg of laat toch wel van komt. Goed geheim gehouden trouwens
Kan best. Misschien ook een aardige afleiding voor een aanval komende week.quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk eerder dat het met opzet is uitgelekt... net als dat Iran met opzet dit soort aantijgingen uit laat lekken![]()
Onder het mom van: We'll be home for Christmas...quote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kan best. Misschien ook een aardige afleiding voor een aanval komende week.
Ik denk dat Israël beter twee keer nadenkt voor het aanvalt. Als die Iraanse president nog even zo doorgaat, wordt hij vanzelf wel afgezet, lijkt me.quote:Ahmadinejad krijgt bakken kritiek over zich heen
Onder meer de Europese Unie, Duitsland, Rusland en de VS nemen de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad op de korrel. Die had donderdag twijfel gezaaid over de holocaust en heeft voorgesteld Israël naar Europa te verhuizen.
Groot-Brittannië, voorzitter van de EU, zei dat zulke opmerkingen ,,geen plaats in een beschaafd politiek debat hebben''. Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken zei in een verklaring dat ,,het moeilijk is commentaar te geven op zulke onaanvaardbare opmerkingen''.
Ook minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht toonde zich verbijsterd over het taalgebruik van de president. Hij is ervan overtuigd dat Ahmadinejad ,,de positie van zijn land als een verantwoordelijke partner binnen de internationale gemeenschap ernstige schade toebrengt''.
Uit de Arabische wereld kwamen geen officiële reacties. Wel waren verschillende Saudi-Arabische hoge functionarissen woest over de uitspraken die de president deed tijdens een islamitische conferentie in de Saudische heilige stad Mekka. Volgens hen waren de uitspraken in tegenspraak met de geest van de verzoening die de conferentie wilde uitdragen.
Ook in eigen land krijgt de president tegenwind. Gematigde Iraniërs riepen de religieuze leiders op Ahmadinejad aan te pakken. En ook conservatieven waren niet tevreden, omdat hij met zijn wilde retoriek het land schade toebrengt.
MOEHAHAHAHAquote:"Bush moet weten dat onze militaire capaciteiten veel groter zijn dan die van de Verenigde Staten"
Gelukkig is Iran een lieverdje en zo..quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Dit bevestigt weer hoe Israel handelt als de wijze als Hitler
Israel denkt dat ze alles kunnen maken . dat dacht Hitler ook
Israel blijft een terroristisch land . jammer dat Israel hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
Goh, 3 zinnen, 3x Hitler. Wat probeer je ons toch te vertellen?quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Israel blijft een terroristisch land . jammer dat Israel hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
Ik heb je stompzinige post even gecorigeerd.quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Dit bevestigt weer hoe Israel Iran handelt als de wijze als Hitler
Israel Iran denkt dat ze alles kunnen maken . dat dacht Hitler ook
Israel Iran blijft een terroristisch land . jammer dat Israel Iran hetzelfde denkbeeld heeft als Hitler
Dan wil ik z'n ticket nog wel mede-financiëren.. en meerdere met mij geloof ik.quote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef longinus het volgende:
Als meki ballen heeft gaat hij als menselijk schild dienen bij die reaktor in Iran.
Dat Israel hetzelfde handelt als Hitlerquote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Goh, 3 zinnen, 3x Hitler. Wat probeer je ons toch te vertellen?
Aah, nu snap ik wat er fout stondquote:Op zondag 11 december 2005 14:56 schreef D00fst0m het volgende:
[..]
Ik heb je stompzinige post even gecorigeerd.
1 zin en weer 1 maal Hitler en Israel.quote:Op zondag 11 december 2005 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat Israel hetzelfde handelt als Hitler
en Israel dan ??quote:Op zondag 11 december 2005 14:56 schreef D00fst0m het volgende:
[..]
Ik heb je stompzinige post even gecorigeerd.
Bron?quote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Meki het volgende:
Is eigenlijk Israëlquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |