quote:junkie-stad
Die "smerige junkie Poolse zwartwerker" ziet je aankomenquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef Gronnaephos het volgende:
Damn zeg, dit is al de 2e fiets die mij ontnomen is, eerst was er een bij school gejat (de beruchte Thij voor de Oldenzalers en omstekenaren) en vannacht dus die dure fiets![]()
Zo maar ff op marktplaats.nl kijken of hij al aangeboden wordt, ga ik naar dat adres toe om die smerige junkie Poolse zwartwerker eens offtopic tetsen te verkopen![]()
Denk je nou echt dat'ie bang van je wordt?quote:Profiel:
Geboortedatum: 1987-12-22
Eey tuurlijk ga ik hem niet zomaar in elkaar slaan maar ik kan op z'n minst aangifte doen als het mijn fiets blijkt te zijn...quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef blieblie het volgende:
Welke idioot gaat dan ook met een dure fiets naar de kroeg.
Nee, mijne is zilver met zwart erdoor, mijn oude fiets (die op school was gejat) voldoet meer aan jouw signalementquote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik heb dus serieus een gazelle fiets hier voor t huis staan sinds vannacht...
groen zwart achtig... jouwe?
op t thij?quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Nee, mijne is zilver met zwart erdoor, mijn oude fiets (die op school was gejat) voldoet meer aan jouw signalement![]()
Tell me something newquote:Op zondag 11 december 2005 17:10 schreef Asmodean het volgende:
lullig, ik was ook in Oldenzaal, maar ik heb mijn fiets nog wel
en een kater
bedanktquote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef Tom-my het volgende:
En gewoon vertellen dat je in Oldenzaal was, respect!
whahahahahahahaha oldenzaal(stad) zuigt en heeft helaas wel stad rechten vanuit vroeger, voordat je daar over begint.quote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef Gronnaephos het volgende:
uitgaansstad Oldenzaal.
jij bent lekkerrrrrrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef Lidia het volgende:
Als je ook nog naar die hut Markant bent geweest, is het hele trieste plaatje compleet
Vast beter dan de pauperstad waarin jij woont.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:55 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
whahahahahahahaha oldenzaal(stad) zuigt en heeft helaas wel stad rechten vanuit vroeger, voordat je daar over begint.
Hengelo for life helaasquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Vast beter dan de pauperstad waarin jij woont.
Jij hebt in Oldenzaal gewoond? Hahaquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb in Oldenzaal gewoond en het is verre van een stad, en junkies zijn daar mensen die soms een jointje roken. En je fiets is niet gejat, Oldenzaal loopt zo ver achter dat jullie nog steeds gebruik maken van de jaren '60 provo fietsen...
Dat bedoelt 'ie niet. Zoek eens op "witte fietsen plan" ofsoquote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Mryc het volgende:
[..]
Jij hebt in Oldenzaal gewoond? Haha![]()
Van die fietsen heb je wel een beetje gelijk. Ik ken maar weinig Oldenzalers zonder Opoe-fiets
ik ken er 1!! die heeft een sportieve fiets, ik ben de naam ff kwijtquote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Mryc het volgende:
[..]
Jij hebt in Oldenzaal gewoond? Haha![]()
Van die fietsen heb je wel een beetje gelijk. Ik ken maar weinig Oldenzalers zonder Opoe-fiets
Que? Heb ik hiervoor te kort in O'zaal gewoond?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelt 'ie niet. Zoek eens op "witte fietsen plan" ofso
hengelo heeft wel een bios.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:31 schreef Gronnaephos het volgende:
Hengelo (OV) is voor mij een stad zonder aangezicht, een soort weak copy van Enschede, zonder bioscoop en grote voetbalclub, laat staan een universiteit of dezelfde grootte als E'de. Hengelo schijnt een (gezellig?) centrum te hebben, maar ja wie komt daar nou als Enschede enkele kilometers verderop ligt![]()
Oldenzaal is gewoon een klein gezellig stadje waar helaas ook wel eens crackverslaafde importnederlanders doorheen rijden om een fatsoenlijke fietskraak uit te voeren![]()
Oja en ikzelf woon in Tilligte, een ongelooflijk klein en zuigerig dorpje waar ik al bijna 18 jaar te lang heb gewoond, het ligt zo'n 14 kilometer van O'zaal af en dat betekent dus elke dag 1 uur heen en 1 uur terugfietsenZe zouden kleine kutdorpjes moeten opheffen of fatsoenlijke huizen in steden goedkoper moeten maken
![]()
Bij mijn vrouw werd de fiets gewoon meegenomen met fietszitje en al achterop, kon ze lekker terug lopen met kind en boodschappen, gewetenloze tuig is het, vaak verslaafd en rijp voor een gesticht, en een supermarkt lijkt toch niet echt op een kroeg, je moet je fiets gewoon neer kunnen zetten, maakt niet uit waar of wanneer, gewoon met je poten er vanaf blijven, klaar. Als ik dat figuur tegen kom op deze fiets kan hij naar het ziekenhuis kruipen, als een kindje, dat staat vast voor mijquote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef Gronnaephos het volgende:
Gvd, gisteravond voor het eerst sinds tijden weer uitgeweest in de lokale uitgaansstad Oldenzaal.
Ik woon daar een uur fietsen vanaf, dus daar kan ik wel een degelijke fiets voor gebruiken. Afijn, de fiets waar ik mee naar school ga had een lekke voorband, dus ik neem de fiets van m'n vader mee, een mooie Gazelle furore of zoiets, parkeer hem gewoon netjes bij de kroeg tussen de fietsen van m'n vrienden, op slot enz... Op het eind van de avond bleek 1 fiets al een eindje verderop te staan verplaatst en 2 anderen waren spoorloos verdwenen, waaronder dus die van mij.![]()
Gvd Oldenzaal is een vuile junkie-stad![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |