quote:junkie-stad
Die "smerige junkie Poolse zwartwerker" ziet je aankomenquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef Gronnaephos het volgende:
Damn zeg, dit is al de 2e fiets die mij ontnomen is, eerst was er een bij school gejat (de beruchte Thij voor de Oldenzalers en omstekenaren) en vannacht dus die dure fiets![]()
Zo maar ff op marktplaats.nl kijken of hij al aangeboden wordt, ga ik naar dat adres toe om die smerige junkie Poolse zwartwerker eens offtopic tetsen te verkopen![]()
Denk je nou echt dat'ie bang van je wordt?quote:Profiel:
Geboortedatum: 1987-12-22
Eey tuurlijk ga ik hem niet zomaar in elkaar slaan maar ik kan op z'n minst aangifte doen als het mijn fiets blijkt te zijn...quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef blieblie het volgende:
Welke idioot gaat dan ook met een dure fiets naar de kroeg.
Nee, mijne is zilver met zwart erdoor, mijn oude fiets (die op school was gejat) voldoet meer aan jouw signalementquote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik heb dus serieus een gazelle fiets hier voor t huis staan sinds vannacht...
groen zwart achtig... jouwe?
op t thij?quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Nee, mijne is zilver met zwart erdoor, mijn oude fiets (die op school was gejat) voldoet meer aan jouw signalement![]()
Tell me something newquote:Op zondag 11 december 2005 17:10 schreef Asmodean het volgende:
lullig, ik was ook in Oldenzaal, maar ik heb mijn fiets nog wel
en een kater
bedanktquote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef Tom-my het volgende:
En gewoon vertellen dat je in Oldenzaal was, respect!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |