quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is mijn geheugen achteruit gegaan, maar om daar nu alle schuld bij te leggen, is een beetje oneerlijk![]()
Ik heb ook een F5 vingerquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb een F5 vinger van Fok! EN nog helpt het niet!![]()
Maar ontopic: wat een feestbeest is Roel![]()
En ja ik word er ook boos om dat ik steeds opnieuw op m oet starten of F5-en om een reactie te plaatsen en dan het hoofdtopic moet op zoeken
En ze willen nog door feesten!!!! Kom op Hummie!!!!!
Het is Vanity 6quote:Op zondag 11 december 2005 01:18 schreef avonne het volgende:
She also inherited the lead role in Vanity 6, which was renamed Apollonia 6, alongside
Het is Apollonia, verdorie ! Geen Janet
Ze zijn aan het opruimen, als echt verantwoorde burgersquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
ligt er aan als ze nog gaan bubbelen dan wordt het wel 04:00 uur.
Ach ja, om in BBstijl te blijven, bescheidenheid siert een fokkerquote:Op zondag 11 december 2005 01:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat lijkt me ietwat bescheiden![]()
Kost me handenvol peuken,maar ze gaan zo in het badje.quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Minouishere het volgende:
Wat een saai gedoe zeg, kom op Hummie, dit is toch niet normaal, moeten we nou echt eerst de hele avond naar kinderachtige spelletjes zitten te kijken (ok ik heb best af en toe gelachen) en dan drie liedjes en het is over ????? Dat kan toch niet !!! Het is zaterdag, wij zitten hier ook niet voor de kat z'n viool toch??? Je moest 's weten wat wij hier allemaal voor opofferen..........
Geduld is een zeer schone zaakquote:Op zondag 11 december 2005 01:24 schreef Minouishere het volgende:
Eigenlijk ben ik ook gek ook dat ik hiernaar blijf kijken............wat een stom gedoe...........
De muziek is voor BB begrippen erg lang doorgegaan meestal stopte de muziek rond 23:30quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Minouishere het volgende:
Wat een saai gedoe zeg, kom op Hummie, dit is toch niet normaal, moeten we nou echt eerst de hele avond naar kinderachtige spelletjes zitten te kijken (ok ik heb best af en toe gelachen) en dan drie liedjes en het is over ????? Dat kan toch niet !!! Het is zaterdag, wij zitten hier ook niet voor de kat z'n viool toch??? Je moest 's weten wat wij hier allemaal voor opofferen..........
Een dikkequote:Op zondag 11 december 2005 01:25 schreef CartWOman het volgende:
Uw andere modje gaat ook slapen.
Slaap lekker voor straks, lieverds.![]()
In feite zijn we net zo gestoord als de bewonersquote:Op zondag 11 december 2005 01:24 schreef Minouishere het volgende:
Eigenlijk ben ik ook gek ook dat ik hiernaar blijf kijken............wat een stom gedoe...........
Als de mod van huis is............quote:Op zondag 11 december 2005 01:25 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 01:25 schreef CartWOman het volgende:
.....komt BONG4002 met zijn muziekquote:Op zondag 11 december 2005 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als de mod van huis is............![]()
De Film is kwaad weggereden en wilde er verder niks over kwijtquote:
Toch nog een goede eigenschap.quote:Op zondag 11 december 2005 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach ja, om in BBstijl te blijven, bescheidenheid siert een fokker
De DJ van de SC!!!! Music DJ!!!quote:Op zondag 11 december 2005 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.....komt BONG4002 met zijn muziek![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
De Film is kwaad weggereden en wilde er verder niks over kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |