quote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Geef hem maar eens een kans in Oranje bij Feyenoord i.p.v. De Cler.
nog steedsquote:Op zondag 11 december 2005 17:08 schreef Dos37 het volgende:
Dan komt Heubach nog eerder in aanmerking
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Geef hem maar eens een kans in Oranje i.p.v. De Cler.
Youssef zei zelf, niet lang geleden, dat als Oranje hem vraagt hij graag voor Nederland zou willen uitkomen. Volgens hem kon het ook nog omdat hij tot nu toe alleen vriendschappeljik voor Marokko heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:21 schreef methodmich het volgende:
We zijn te laat.... De Marokkanen gaan met hem aan de haal vrees ik.
Ja, het is een hele fijne jongen, mijn broertje is met hem bevriend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:21 schreef methodmich het volgende:
Dit terwijl hij nog steeds netjes AA drinkt en zelfs Johan Derksen keurig te woord stond bij Voetbal International.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Ciurlizza het volgende:
Kan die gast uitkomen voor het Nederlands elftal? Hij is stukken beter dan Van Bronckhorst a.k.a. Gioen hij heeft ook nog eens een prima voorzet. Daarnaast durft hij best iemand door het midden te schoppen. Die kan Nederland wel gebruiken op het WK dus.
Is Feyenoord nog een topclub???quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
![]()
op dit moment helemaal van toepassing. deze gaat binnen 1a2 seizoenen naar een topclub
Zegt Fortitudo dat dan?quote:
braafheid is er ook nogquote:
Hij heeft natuurlijk ook wel een verloren jaar gekend in Duitsland.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:11 schreef DeVinger het volgende:
Jammer dat die al 28 is, 4jaar jonger en hij had zeker nog carrieremogelijkheden. Alhoewel, er is natuurlijk nog 6 jaar te vullen als voetballer. Probleem lijkt me alleen dat hij op z'n 28ste nog bij slechts NEC voetbalt. Misschien kan het UEFA Cup avontuur hem nog wat leuks brengen.
Ik vond er toch wel een kern van waarheid inzitten. Als je doelt op zijn uitspraken in de VI.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:00 schreef fathank het volgende:
Echt voetbalverstand heeft ie niet getuige z'n uitspraken over Suarez.
Wat heeft hij over hem gezegd dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:00 schreef fathank het volgende:
Echt voetbalverstand heeft ie niet getuige z'n uitspraken over Suarez.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |