En weer een vingerplant voor Naatquote:
Je was ook aardig bezigquote:Op zondag 11 december 2005 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #87 Spammer.
Ik ookquote:Op zondag 11 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
ik zit naar Saturday night fever te kijken
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 00:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wereldnummer, als ze die disco binnenkomen![]()
En daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 11 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wil je niet zulke enge dingen zeggen... als Dido er nog was geweest had Roel helemaal niet meegedaan en hadden die 2 heel de avond zitten flikvlooien op de bank
Ja, dat is het klote van die exit.quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
De twee groepen zijn uit elkaar gevallen dankzij het vertrek van dildo
Ik kijk terwijl ook de streams. Kunnen wij vrouwen dan echt alles tegelijkquote:
je bedoelt "samengekomen"quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daar geef ik je helemaal gelijk in.
De twee groepen zijn uit elkaar gevallen dankzij het vertrek van dildo
Ja, maar toch.quote:
Stemvervormerquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
Dat klinkt toch als een mannenstem, maar kan me vergissen.
Bij mij zijn de problemen over, geduld, ik vermoed dat ze straks bij iedereen over zijnquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef odie22 het volgende:
wat the fuck is er met fok , fucker de fok![]()
Het is een man (homo)quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik ga mezelf naar bed sturen met mijn koortshoofd![]()
Trusten![]()
![]()
Slaap lekker en beterschapquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Beterschap skattie!quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Het is Hummie, ze heeft alleen een zware stem en door het geluid van de speakers lijkt het nog zwaarderquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
Ja, wij vrouwen kunnen alles tegelijkquote:Op zondag 11 december 2005 00:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kijk terwijl ook de streams. Kunnen wij vrouwen dan echt alles tegelijk![]()
VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOG![]()
Gelijk heb je, wordt maar snel beterquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Neehee, het is Hummie, je kent haar stem toch wel of had je de vorige BB's niet gevolgd?quote:
Beterschappies en trustequote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Moet je niet aan mij vragen: mis haar verschrikkelijk. Roel is vanavond trouwens
prima te genieten. Is over de grootste schok heen denk ik.
Groep was zo veel leuker geweest met Dido in plaats van Lieske.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Tot de Ton nekreek leeg isquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ze mogen doorgrabbelen totdat de ton leeg is...
Lief gezegd maar je bent ook echt knetterlief gewoon niet normaalquote:Op zondag 11 december 2005 00:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Beterschappies en truste![]()
Het heerst
quote:
Totdat Tonnies' tweede fles sherry leeg is.quote:
En die is bijna leeg denk ikquote:Op zondag 11 december 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Totdat Tonnies' tweede fles sherry leeg is.
Voor haar leeftijd is ze nog behoorlijk bij de tijd jaquote:Op zondag 11 december 2005 00:26 schreef melke het volgende:
Gezellig feest!!!! Zelfs Hummie doet mee! Leuk!
Trouwens, die Hummie maakt ook uren he! Echt knap van haar!
Zeur niet zo.quote:Op zondag 11 december 2005 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gert is het nou echt zo moeilijk om iets normaals te zeggen.
Wordt steeds lastiger.quote:Op zondag 11 december 2005 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gert is het nou echt zo moeilijk om iets normaals te zeggen.
Je vergeet: onthullingen, janken en kotsenquote:Op zondag 11 december 2005 00:26 schreef avonne het volgende:
OK, nu zuipen, en harde muziek
En daar hebben ze behoorlijk wat bannetjes vers uit het vet gehaald dus die zit er zo opquote:Op zondag 11 december 2005 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Let op je woorden, anders wordt je naar de FOK! DBK geroepen, en krijg je een uitbrander![]()
Vind jequote:Op zondag 11 december 2005 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Voor haar leeftijd is ze nog behoorlijk bij de tijd ja
APK gaat weg in stijlquote:Op zondag 11 december 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zeur niet zo.
Jij moet caps plaatsen en verder je muil houden.
Ja toch wel lief he?quote:Op zondag 11 december 2005 00:29 schreef melke het volgende:
Wel leuk dat ze allemaal die cadeautjes krijgen!
quote:Op zondag 11 december 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zeur niet zo.
Jij moet caps plaatsen en verder je muil houden.
Een avondje uit met mij?quote:Op zondag 11 december 2005 00:30 schreef avonne het volgende:
Wat vond Lieske nu duur??
Ja leuk he,lijkt nu net of ze van een bejaardenbingo afkomenquote:Op zondag 11 december 2005 00:29 schreef melke het volgende:
Ohhquote:Op zondag 11 december 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief gezegd maar je bent ook echt knetterlief gewoon niet normaal [afbeelding]
Volgens mij iets met pareltjes.quote:Op zondag 11 december 2005 00:30 schreef avonne het volgende:
Wat vond Lieske nu duur??
Hercencellen.quote:Op zondag 11 december 2005 00:27 schreef avonne het volgende:
Wat is duur, zegt Lieske?
Zeker weten, past precies in de lijn van de rest van de oubollige avondquote:Op zondag 11 december 2005 00:29 schreef melke het volgende:
Bij de bejaardenbingo krijgen ze niet zulke mooie prijzen.quote:Op zondag 11 december 2005 00:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja leuk he,lijkt nu net of ze van een bejaardenbingo afkomen![]()
Nee dat is zo,heb eens zo,n ouderwetse blender geworden.quote:Op zondag 11 december 2005 00:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bij de bejaardenbingo krijgen ze niet zulke mooie prijzen.
quote:
de oudjes snappen niks van al die knopjesquote:Op zondag 11 december 2005 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat is zo,heb eens zo,n ouderwetse blender geworden.
Staat nu op zolder![]()
Hij zei net tegen Naat dat hij dacht dat Dido in de gang liep, toen zij er liepquote:Op zondag 11 december 2005 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
Welk leuk al die oude hits, brengt toch heel wat nostalgie naar boven
Roel mist Dido trouwens weer zegt ie
Zijn dat orbs die ze meenemen naar de planeet Zorkquote:
Hij moest eens weten hoe er over haar gepraat word,stuurt ie meteen zijn broers.quote:Op zondag 11 december 2005 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
Roel snapt niet dat Dido is weggestemd daar verbaasd ie zich dus over
Het zal wel de schuld van Menno zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
Roel snapt niet dat Dido is weggestemd daar verbaasd ie zich dus over
Supermom, niet mokken maar feestvieren, de echte problemen zijn nu weg hierquote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef SuperMOM het volgende:
In de hoop dat ik er niet weer uitvlieg en tig keer moet opstarten"Een eigen huis"
![]()
en die weten wel raad met diegenequote:Op zondag 11 december 2005 00:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moest eens weten hoe er over haar gepraat word,stuurt ie meteen zijn broers.![]()
iets meer drank voor roel dus ,dan kan hij zich nog wel eens behoorlijk vergissenquote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij zei net tegen Naat dat hij dacht dat Dido in de gang liep, toen zij er liep
Dat is Roel al goed dronkenquote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Blijf nog even, ik had ook dezelfde problemen, sinds anderhalf uur gaat het weer goed bij mijquote:Op zondag 11 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn explorer loopt nog steeds iedere keer vast als ik een reactie wil geven... dus ik ga jullie verlaten...
Weet je het zeker? Gewoon rammen op F5 dan loopt de boel wel okejquote:Op zondag 11 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn explorer loopt nog steeds iedere keer vast als ik een reactie wil geven... dus ik ga jullie verlaten...
O jee kan nog gevaarlijk worden ,nog een paar pilsjes verder en hij springt er boven op.quote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... dan geef ik het nog even een kansquote:Op zondag 11 december 2005 00:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Blijf nog even, ik had ook dezelfde problemen, sinds anderhalf uur gaat het weer goed bij mij
Er is een zware storing op de apache servers van FOK, ze zijn er mee bezigquote:Op zondag 11 december 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
Test (krijg steeds: this page cannot be displayed of zo)
quote:Op zondag 11 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
Even geduld a.j.b.quote:Op zondag 11 december 2005 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er is een zware storing op de apache servers van FOK, ze zijn er mee bezig
Haha ja, die gebruiken ze op talpa iddquote:
Ik zie niks.quote:
Bij mij wordt het steeds slechter. Ik moet telkens weer Fok! opstartenquote:Op zondag 11 december 2005 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Gewoon rammen op F5 dan loopt de boel wel okej
Maar ik denk ook aldoor dat het Dodo isquote:Op zondag 11 december 2005 00:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
O jee kan nog gevaarlijk worden ,nog een paar pilsjes verder en hij springt er boven op.
Dan heeft hij als smoes ik dacht dat je Dido was.
Hummie gaat zo naar huis met haar Apache en dan is alles opgelostquote:Op zondag 11 december 2005 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is echt een ramp vanavond,maar toch hebben we al knap veel gepostquote:Op zondag 11 december 2005 00:42 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmmm ik geef het ook nog even een kans, want elke keer als ik iets wil posten, krijg ik "deze pagina kan niet worden weergegeven" rammen op F5 en dan terug naar het BB forum om te zoeken of mijn reactie erop staat
Nog 1 kans!!!!
Dat heb ik dus ook... na een reactie krijg ik pagina niet gevonden en moet ik via de hoofdpagina opnieuw het topic in... zwaar irritant.quote:Op zondag 11 december 2005 00:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Bij mij wordt het steeds slechter. Ik moet telkens weer Fok! opstarten
(geeft wel een jaren 70-80 gevoel, he)
okquote:Op zondag 11 december 2005 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En bij nacht, in de kroegen hier........quote:
Die is inderdaad goed dronken laat haar maar lekker zuipen.quote:Op zondag 11 december 2005 00:43 schreef melke het volgende:
Lieske heeft hem plakken!
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag. Gelukkig dus nietquote:Op zondag 11 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... na een reactie krijg ik pagina niet gevonden en moet ik via de hoofdpagina opnieuw het topic in... zwaar irritant.
Hummie is liefquote:Op zondag 11 december 2005 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
En bij nacht, in de kroegen hier........
Malle Babbe!![]()
Hummie: Geen Techno!![]()
Dat is Hummie jaquote:Op zondag 11 december 2005 00:46 schreef Timon223 het volgende:
volgens mij heeft hummie al een fles port achter haar knopen.....![]()
![]()
![]()
tenminste als zij dat is achter die stem van BB
Het is nog steeds zwaar kloten.quote:Op zondag 11 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... na een reactie krijg ik pagina niet gevonden en moet ik via de hoofdpagina opnieuw het topic in... zwaar irritant.
GAME OVERquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
Nou, bij mij wordt het steeds slechter... dus ik ga helaas echt... tot later allemaal
Hopen dat het me lukt om je uit te zwaaienquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
Nou, bij mij wordt het steeds slechter... dus ik ga helaas echt... tot later allemaal
klopt helemaal het is meestal erg gezellig hier.quote:Op zondag 11 december 2005 00:44 schreef odie22 het volgende:
zonder fok is kijken geen fok aan
Menno was galantquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef avonne het volgende:
Menno hield tenminste de glazen vol.
KOM OP ROEL: INSCHENKEN VOOR DIE DAMES !!!
Heimwee?quote:Op zondag 11 december 2005 00:48 schreef Arliator het volgende:
Dit nummer!!!![]()
![]()
Goede herinneringen, heeft een meisje erg onzedelijke dingen met me gedaan in de kroeg. Kleren bleven aan, maar het was shockerend genoeg
![]()
Ach ja, vroeger, dat waren nog eens tijden![]()
Het gaat hier ook niet echt soepel, maar het is bij vlagen. Jammer dat je gaat.......tot laterquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
Wie nietquote:Op zondag 11 december 2005 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
Roel kijkt een beetje verlekkerd naar Lieske![]()
Waar ligt dat eigenlijk aan?quote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt helemaal het is meestal erg gezellig hier.
Lief zijn tegen FOK, anders word het servertje boos en krijg je een disconnectiequote:Op zondag 11 december 2005 00:49 schreef melke het volgende:
Aaaarrghhh FOK DOE EENS NORMAAL!!!!!
quote:Op zondag 11 december 2005 00:48 schreef Arliator het volgende:
Dit nummer!!!![]()
![]()
Goede herinneringen, heeft een meisje erg onzedelijke dingen met me gedaan in de kroeg. Kleren bleven aan, maar het was shockerend genoeg
![]()
Ach ja, vroeger, dat waren nog eens tijden![]()
tot laterquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
Cool.quote:
volgens mij is dat graag wat we hier willen ,dat roel verlekkerd naar 1 van de dames kijkt zich volgooit en een ietse pietsie over de scheef gaat ,maar ik ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op zondag 11 december 2005 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
Roel kijkt een beetje verlekkerd naar Lieske![]()
Waar hebben ze het dan over gehad?quote:Op zondag 11 december 2005 00:49 schreef CartWOman het volgende:
Ik vond dit echt het leukste feest tot nu toe.
Met die spelletjes tussendoor, ipv alleen een beetje zuipen en dansen, raak je ook snel op uitgekeken. Ze kunnen het ook weer goed met elkaar vinden na de gesprekken van eerder vanavond. Morgen zal het dus wel weer saai zijn.
Masterstoring met de apache servers ofzoquote:Op zondag 11 december 2005 00:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar ligt dat eigenlijk aan?
Ik heb nergens last van. Heel snel en soepel allemaal op FOK!
Iets met browsers ofzo?
Zo erg?quote:Op zondag 11 december 2005 00:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel met zo'n doos van een vriendin als nu(ze leest mee, dus ze weet hoe ik het bedoel
)
quote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ing heeft het goed gemaakt met Roel voornamelijk.....knuffelen enzoquote:
Ik had echt geen tijd het hier ook nog bij te houden.quote:
Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 11 december 2005 00:52 schreef Lamon het volgende:
Toch heeft het iets treurigs.
Vijf feestende mensen..
Roel flipte weer een beetje toen ze het over Menno hadden,hij vind nog steeds dat je van een ander zijn meisje afblijft.quote:
Uit je daaaaaaaaaaaaaaaaakquote:Op zondag 11 december 2005 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
ik durf het niet hardop te posten maar nu gaat het wel redelijk hier sssstttttttt
Op de filosofische tour?quote:Op zondag 11 december 2005 00:52 schreef Lamon het volgende:
Toch heeft het iets treurigs.
Vijf feestende mensen..
Maar waarom heeft niet iedereen er last van dan?quote:Op zondag 11 december 2005 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Masterstoring met de apache servers ofzo
echt niet zo is lieske niet.quote:Op zondag 11 december 2005 00:51 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Lieske gaat zo aan Roel vragen of ie bij haar wil slapen
handjob nummer 2![]()
![]()
![]()
Zo technisch ben ik nou ook weer niet, maar denk dat het scheelt welke browser je gebruikt, meeste gebruiken IE en daar heb je meer last dan bijv met mozillaquote:Op zondag 11 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar waarom heeft niet iedereen er last van dan?
Zou wel gaaf zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 00:53 schreef Dropkick het volgende:
Veel muziek wat ik heb ingestuurd,zal zo Linda wel komen.
"waar ik vandaan kom, als je met eeh chick van een ander in bed ligt, wordt je verbouwd.."quote:Op zondag 11 december 2005 00:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Roel flipte weer een beetje toen ze het over Menno hadden,hij vind nog steeds dat je van een ander zijn meisje afblijft.
Met firefox heb je dezelfde problemen maar de browser crashed niet.quote:Op zondag 11 december 2005 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo technisch ben ik nou ook weer niet, maar denk dat het scheelt welke browser je gebruikt, meeste gebruiken IE en daar heb je meer last dan bijv met mozilla
Ah, dan maakt het dus niet veel uit maar ik gebruik alleen IE dus ken de andere brouwsers nietquote:Op zondag 11 december 2005 00:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met firefox heb je dezelfde problemen maar de browser crashed niet.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met firefox heb je dezelfde problemen maar de browser crashed niet.
Dit is het antwoord van fok op mijn mail naar hun toequote:Op zondag 11 december 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar waarom heeft niet iedereen er last van dan?
Klopt, ik denk dat Ingrid steeds meer kans maakt op de victory alhoewel Joost met een bandlengte verschil vlakbij Ing zit qua populariteitquote:Op zondag 11 december 2005 00:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben echt nog onder de indruk van hoe goed ze het met elkaar kunnen vinden nu, en vraag me af of het vertrek van Dido daar mee te maken heeft.
Denk het wel, het is veel losser nu de queen is vertrokken, vooral Ingrid is los nu, en durft veel meer te zeggen.![]()
Maar dat moment hadden Roel en Dido nog helemaal niks met elkaar.quote:Op zondag 11 december 2005 00:55 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
"waar ik vandaan kom, als je met eeh chick van een ander in bed ligt, wordt je verbouwd.."
Slaap lekker!quote:
Dat zei ik net ook alquote:Op zondag 11 december 2005 00:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben echt nog onder de indruk van hoe goed ze het met elkaar kunnen vinden nu, en vraag me af of het vertrek van Dido daar mee te maken heeft.
Denk het wel, het is veel losser nu de queen is vertrokken, vooral Ingrid is los nu, en durft veel meer te zeggen.![]()
Ik gun het ze allebei.quote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Ingrid steeds meer kans maakt op de victory alhoewel Joost met een bandlengte verschil vlakbij Ing zit qua populariteit
was je ook gekleed als Apollonia Sixquote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef CartWOman het volgende:
Uitdeheupendansmuziek. Was ik vroeger ook goed in, en dan zo lekker stoer kijken.![]()
Ach Roel is gewoon een vreemde vogel,leeft in zijn eigen wereld.quote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat moment hadden Roel en Dido nog helemaal niks met elkaar.
Dus ik vind het maar een vreemde opmerking van roel.
Nou, die kale prutser weet dus ook niet alles.quote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is het antwoord van fok op mijn mail naar hun toe
Ook in firefox en andere browsers doet het probleem zich voor. Het probleem
zit op de servers, waarschijnlijk in de combinatie php-accelerator+apache.
De accelerator wordt momenteel door Breuls uitgeschakeld en dat zou de
problemen als het goed is moeten verhelpen.
Danny
Welnee, zo ging dat in de oertijd toen mannen nog met knotsen rondliepen.quote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat moment hadden Roel en Dido nog helemaal niks met elkaar.
Dus ik vind het maar een vreemde opmerking van roel.
http://www.mozilla.orgquote:Op zondag 11 december 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah, dan maakt het dus niet veel uit maar ik gebruik alleen IE dus ken de andere brouwsers niet![]()
MS rules![]()
Is dat de baas van FOK?quote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, die kale prutser weet dus ook niet alles.![]()
Hahahahaquote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef CartWOman het volgende:
Uitdeheupendansmuziek. Was ik vroeger ook goed in, en dan zo lekker stoer kijken.![]()
Was niet echt ruzie,maar Roel bleek effe door te draaien toen Menno te sprake kwam.quote:Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef melke het volgende:
Hoezo hadden Ingrid en Roel eerder vanavond dan ruzie?
Die is dronkenquote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef farceman het volgende:
wat zit die Lies toch hoerig te dansen zeg
Ze hadden geen ruzie, maar roel ergerde zich nog aan Menno die op een avond bij Dido lag te slapen.quote:Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef melke het volgende:
Hoezo hadden Ingrid en Roel eerder vanavond dan ruzie?
Nee, inderdaad Lieske doet meteen een blowjob en bestijgt Roel nog evenquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, die kale prutser weet dus ook niet alles.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef farceman het volgende:
Nogal!quote:Op zondag 11 december 2005 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HahahahaEn dan samen met je vriendinnen bij elkaar dansen en de handtasjes bij elkaar in een rondje op de grond
![]()
(herkenbaar)![]()
Menig man zou willen dat zijn vriendin zo loopt te dansen voor hemquote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef farceman het volgende:
Dat gebeurde in eerst instantie ook bij Tanja, Menno en daarna Chantal.quote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef melke het volgende:
Wat een verschil zo zonder Dido. Geen geroddel meer, geen gezeik meer, geen groepsopsplitsing meer
Gebeurt ook wel, en het is een lieverd. Maar wel kaal.quote:Op zondag 11 december 2005 01:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hij doet zijn best dat weet ik zeker, want ik heb gevraagd of hij het wil oplossen, en als ik iets vraag, gebeurt het altijd
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 01:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hij doet zijn best dat weet ik zeker, want ik heb gevraagd of hij het wil oplossen, en als ik iets vraag, gebeurt het altijd
![]()
Ik heb ook inhammen, dus ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 11 december 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel, en het is een lieverd. Maar wel kaal.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 01:01 schreef Dropkick het volgende:
Ik hoop dat Roel en Joost zo nog gaan schuivelen
Daarom worden er ook dit soort dingen als vanavond bedachtquote:Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat gebeurde in eerst instantie ook bij Tanja, Menno en daarna Chantal.
Maar inderdaad, ik denk dat de spanning met dit overgebleven groepje echt de nek omgedraaid is nu.
Logisch, hoe kleiner de groep, des te minder leuk het wordt. Doe je niets aan.
Je valt op kale mannenquote:Op zondag 11 december 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel, en het is een lieverd. Maar wel kaal.![]()
Als de muziek zo stopt om alle spullen in het washok te knallen enzoquote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef melke het volgende:
Wat zei Hummie?
Nath vertrekt Donderdagquote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Nattelie er donderdag uit gaat, of een acute keelontsteking krijgt, ik word dol van dat stemmetje.![]()
![]()
Ik bedoel meer dat ze Toontje Lager (is dat DoeMaar, of Het Goede Doel?) en Vanity (da's echt wel Janet) niet kennen, en dan bagger als de Venga Boys massaal meezingenquote:Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat karaoke is nog steeds verschrikkelijk.
Hij gaat alleen maar uit zijn dak met technoquote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef Timon223 het volgende:
Die Roel zou je ook uitnodigen op een feestje, wat een feestbeest *NOT*
Ik vermaak me anders nog prima met BB. Soms een dagje minder dan het ander, maar dat is normaalquote:Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Logisch, hoe kleiner de groep, des te minder leuk het wordt. Doe je niets aan.
Die moet haast wel gaan,ze heeft het steeds nipt gered.quote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Nattelie er donderdag uit gaat, of een acute keelontsteking krijgt, ik word dol van dat stemmetje.![]()
![]()
Dat is inderdaad erg vreemd.quote:Op zondag 11 december 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze Toontje Lager (is dat DoeMaar, of Het Goede Doel?) en Vanity (da's echt wel Janet) niet kennen, en dan bagger als de Venga Boys massaal meezingen
Ja ze hadden het erg druk gehad natuurlijk dus over +-15min zijn ze weer klaar denk ikquote:Op zondag 11 december 2005 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Regie heeft koffie pauze of zo???
Mooi!quote:
Ik heb nog net geen Nathalie-trauma maar hij zit er aan te komen..die stem gaat me nog achtervolgen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef mazaru het volgende:
![]()
het kan erger, je zal er maar iedere morgen naast wakker wordenquote:Op zondag 11 december 2005 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik heb nog net geen Nathalie-trauma maar hij zit er aan te komen..die stem gaat me nog achtervolgen.![]()
Maar ja, dat kunnen ze niet blijven doen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom worden er ook dit soort dingen als vanavond bedacht![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nogal!
Alleen had ik geen handtasje en zeek de meiden die dat wél deden altijd af. Achter hun rug om, want zo dapper was ik niet, natuurlijk.![]()
Nou ik vond de laatste weken erg saai kwam misschien ook door de groepsamenstelling.quote:Op zondag 11 december 2005 01:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders nog prima met BB. Soms een dagje minder dan het ander, maar dat is normaal
Vooral als ze gaat "zingen"quote:Op zondag 11 december 2005 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik heb nog net geen Nathalie-trauma maar hij zit er aan te komen..die stem gaat me nog achtervolgen.![]()
Heb melijden met diegene die zo nog wakker blijft met hem,want weet zeker dat hij zielig gaat zitten doen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:11 schreef Minouishere het volgende:
Wat een zeikerd die Roel, van mij mag die donderdag oprotten !!!
Wil vooral aan Dido laten zien dat 'ie nog om haar treurt, wat ene sukkel.
Zometeen gaat de boel uit Hummie heeft net al gezegd dat het zo is afgelopenquote:Op zondag 11 december 2005 01:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nu 1:11 en BB draait nog steeds muziek dit is wel erg laat.
met een knuppel naast me vind ik het geen probleem.quote:Op zondag 11 december 2005 01:11 schreef Timon223 het volgende:
[..]
het kan erger, je zal er maar iedere morgen naast wakker worden![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Zo hoor je te dansen op een feest
Raar dat ze nu wel zolang doorgaan,bij eerdere feesten stopte ze veel vroeger.quote:Op zondag 11 december 2005 01:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zometeen gaat de boel uit Hummie heeft net al gezegd dat het zo is afgelopen
een echt hoerenfeest.quote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Ik heb meer medelijden met degene die de hele tijd de verhalen Josti over Brenda moet aanhorenquote:Op zondag 11 december 2005 01:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb melijden met diegene die zo nog wakker blijft met hem,want weet zeker dat hij zielig gaat zitten doen.
Met Linda erbij helemaal!quote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Nee, die nietquote:Op zondag 11 december 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
Als ze maar niet toegeven aan dat gebedel om Paradise by the dashboard light....
Volkomen stukgedraaid dat nummer..
Vind ik ook erg vreemdquote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Raar dat ze nu wel zolang doorgaan,bij eerdere feesten stopte ze veel vroeger.
Hadden nog mooiere beelden opgelevert.
Ik ben bang van welquote:Op zondag 11 december 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
Als ze maar niet toegeven aan dat gebedel om Paradise by the dashboard light....
Volkomen stukgedraaid dat nummer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |