En weer een vingerplant voor Naatquote:
Je was ook aardig bezigquote:Op zondag 11 december 2005 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #87 Spammer.
Ik ookquote:Op zondag 11 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
ik zit naar Saturday night fever te kijken
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 00:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wereldnummer, als ze die disco binnenkomen![]()
En daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 11 december 2005 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wil je niet zulke enge dingen zeggen... als Dido er nog was geweest had Roel helemaal niet meegedaan en hadden die 2 heel de avond zitten flikvlooien op de bank
Ja, dat is het klote van die exit.quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
De twee groepen zijn uit elkaar gevallen dankzij het vertrek van dildo
Ik kijk terwijl ook de streams. Kunnen wij vrouwen dan echt alles tegelijkquote:
je bedoelt "samengekomen"quote:Op zondag 11 december 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daar geef ik je helemaal gelijk in.
De twee groepen zijn uit elkaar gevallen dankzij het vertrek van dildo
Ja, maar toch.quote:
Stemvervormerquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
Dat klinkt toch als een mannenstem, maar kan me vergissen.
Bij mij zijn de problemen over, geduld, ik vermoed dat ze straks bij iedereen over zijnquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef odie22 het volgende:
wat the fuck is er met fok , fucker de fok![]()
Het is een man (homo)quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ik ga mezelf naar bed sturen met mijn koortshoofd![]()
Trusten![]()
![]()
Slaap lekker en beterschapquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Beterschap skattie!quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Het is Hummie, ze heeft alleen een zware stem en door het geluid van de speakers lijkt het nog zwaarderquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
Ja, wij vrouwen kunnen alles tegelijkquote:Op zondag 11 december 2005 00:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kijk terwijl ook de streams. Kunnen wij vrouwen dan echt alles tegelijk![]()
VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOG![]()
Gelijk heb je, wordt maar snel beterquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Neehee, het is Hummie, je kent haar stem toch wel of had je de vorige BB's niet gevolgd?quote:
Beterschappies en trustequote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Moet je niet aan mij vragen: mis haar verschrikkelijk. Roel is vanavond trouwens
prima te genieten. Is over de grootste schok heen denk ik.
Groep was zo veel leuker geweest met Dido in plaats van Lieske.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten![]()
![]()
Tot de Ton nekreek leeg isquote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ze mogen doorgrabbelen totdat de ton leeg is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |