quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:50 schreef Fusion het volgende:
Hoe diste Henk-Jan Martijn precies na het optreden van Aäron?
Jajaquote:Op zondag 11 december 2005 06:27 schreef DeeCruise het volgende:
Ok, voor iedereen die hier regelmatig komt is dit waarschijnlijk een ultra domme vraag. Dus vooraf alvast de uitleg: Ik ben echt geen idols hooligan, volg t in principe ook totaal niet, maar kreeg een week of 4 geleden te horen dat een vriend van mij eraan meedeed. Zijn naam is serge, en wat toen nog duidelijk was is dat ie tot de theater ronde was gekomen. Kan iemand mij verduidelijken hoe ver hij gekomen is? Alvast bedankt...
Net als vorige keer met Alex:quote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet het niet meer precies, Fusion. Het had vast iets te maken met Martijn's enthousiasme over Aäron ofzo.
je zei 'vriend' en de buurjongen van je vriend die je nauwlijks ziet noem ik geen vriendquote:Op zondag 11 december 2005 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
Zucht, altijd dat commentaar....Serge is de buurjongen van mijn beste vriend zo ongeveer, en zodoende komt hij daar ook al een jaar of 10 over de vloer net als ik. Dan onderneem je nog wel eens wat samen, maar een beste vriend o.i.d. is t niet, dat heb ik trouwens ook nergens beweerd. Daarbij volg ik idols dus ook echt totaal niet aangezien ik het een bagger programma vind, maar ben er wel blij om dat mensen zoals serge dit kunnen gebruiken als opstapje....
Je had ook even kunnen verder kunnen kijken dan je neus lang is in het subforumindex, dan zie je vanzelf een topic met de naam SERGE en de de topics over de workshops even kunnen bekijken. Dat er 'gemierenneukt' wordt, komt toch door je eigen beschrijving, bij je vraag.quote:Op maandag 12 december 2005 01:04 schreef DeeCruise het volgende:
Sure....geef me eens de daadwerkelijke defenitie van vriend, en dan noem je me eens hoeveel vrienden jij hebt (je pc en je moeder tellen niet mee!)
Mierenneuker....
tot dusver heb ik van 1 persoon daadwerkelijk antwoord gekregen op mijn vraag..de rest loopt alleen maar te zeiken...
Indeling workshop 2 en 3!quote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
Wie komen er nu volgende week nog, behalve Harm (de hippie) en Raffaella?
Ik vond het idee op zich wel geinig, maar wat ik wel vervelend vond is dat het geheel niet spontaan ging en ze allebei steeds op hun kaartjes moesten spiekenquote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend zat te ergeren aan die opsomming van de kandidaten met iets van commentaar erbij en zo'n vragende afsluting van Chantal en Martijn? Men oh men... ik kreeg er gewoon zap-neigingen van.
wij hebben daar heel bewust op gelet, maar 't was echt alleen Chantal die niet zonder kaartjes kon... Martijn deed 't primaquote:Op maandag 12 december 2005 16:10 schreef Black_Tulip het volgende:
en ze allebei steeds op hun kaartjes moesten spieken
Ja, daar ergerde ik me ook kapot aan. Het klonk allemaal zo ingestudeerd en het was zo compleet nutteloos...quote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend zat te ergeren aan die opsomming van de kandidaten met iets van commentaar erbij en zo'n vragende afsluting van Chantal en Martijn? Men oh men... ik kreeg er gewoon zap-neigingen van.
ik vind het niet zo erg, normaal bouwen ze d'r wel een beetje spanning mee op enzo, maar deze keer was het idd een beetje flauw oplezen enzo.quote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar ergerde ik me ook kapot aan. Het klonk allemaal zo ingestudeerd en het was zo compleet nutteloos...
Ik vond anders Martijn ook haperen hoor.. maar ik heb er niet zo bewust op geletquote:Op maandag 12 december 2005 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben daar heel bewust op gelet, maar 't was echt alleen Chantal die niet zonder kaartjes kon... Martijn deed 't prima
grootste deel van de namen zegt me niks....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef BVO het volgende:
De optreedvolgorde is weer bekend,
Waar heb je de line-up vandaan? Vorig jaar deden er tijdens de live shows geruchten de ronde op het net dat de draaiboeken al op de vrijdag vóór de uitzending onder embargo aan de medewerkers van het programma ter hand werden gesteld en dat daarin ook al precies stond wie er op de krukken zouden komen te zitten en wie er uiteindelijk weg zou worden gestuurd. Voer voor het doorgestoken-kaart topic dus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef BVO het volgende:
De optreedvolgorde is weer bekend, begin steeds meer te geloven dat de jury die zelf bepaalt om hun favorieten op weg te helpen (lees: achteraan zetten, scoor je altijd beter mee).
[...]
Ja, daar heb je een punt, maar wat dan te denken van I-Jay, die zat helemaal aan het begin en bleek toch de absolute favoriet (nr. 1) van de jury, terwijl de jury Charissa en Ariël (met of zonder trema?) op de tweede of derde plaats had staan. Trouwens, als je af zou kunnen gaan op de lengtes van de solo-filmpjes in het theater, dan lijkt Marescha eerder favoriet: haar filmpje duurt maar liefst 1:34, terwijl ze het bij bijv. Ellen al na 34 seconden voor gezien houden en zij wordt afgekapt. Raffaëla's filmpje duurt 1:02, een goede middenmoter dus, en haar laten ze wel uitzingen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Blijkt uit de volgorde van hun foto's op idols.nl, staan elke week precies in de optreedvolgorde.
Vorige keren waren Charissa en Ariel op het eind, beiden favorieten van de jury, net als Raffaëla dat elke keer was. Kan geen toeval zijn lijkt me.
Maar Renske was vóór Charissa, en de jury prefereerde toch Renske boven Charissa. Dus de theorie klopt niet helemaal. (Al was Renske ook vrij op het einde pas aan de beurt)quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Blijkt uit de volgorde van hun foto's op idols.nl, staan elke week precies in de optreedvolgorde.
Vorige keren waren Charissa en Ariel op het eind, beiden favorieten van de jury, net als Raffaëla dat elke keer was. Kan geen toeval zijn lijkt me.
Ja, maar goed, die solotijd kan je ook weer verklaren als "Bij Ellen waren ze al vrij zeker dat ze haar door zouden laten gaan, Marescha moest zich dmv die solo nog bewijzen en dus lieten ze haar lang zingen om zo een beter oordeel te kunnen vellen"quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt, maar wat dan te denken van I-Jay, die zat helemaal aan het begin en bleek toch de absolute favoriet (nr. 1) van de jury, terwijl de jury Charissa en Ariël (met of zonder trema?) op de tweede of derde plaats had staan. Trouwens, als je af zou kunnen gaan op de lengtes van de solo-filmpjes in het theater, dan lijkt Marescha eerder favoriet: haar filmpje duurt maar liefst 1:34, terwijl ze het bij bijv. Ellen al na 34 seconden voor gezien houden en zij wordt afgekapt. Raffaëla's filmpje duurt 1:02, een goede middenmoter dus, en haar laten ze wel uitzingen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Renske en Charissa zaten in verschillende workshops Zhenar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |