Heb ik ook!quote:
doeiquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
Ik begin me mateloos te irriteren aan dat fok loop vast gedoe..
Ik ga off
Op basis van deze performance ben ik het met je eens. Maar gezien eerdere prestaties, vind ik Renske wel degelijk veel potentie hebben. En ik vind haar qua uitstraling wel degelijk de leukste van deze bunch.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen Renske trouwens, ze lijkt me best okay, maar ze heeft dit gewoon niet verdiend. Op z'n minst Clarissa en Esther waren gewoon beter en hebben mijns inziens meer potentie.
Idd, kut IRC.quote:
Tut tut, ze zong misschien niet al te best maar heeft echt 1000 keer meer de uitstraling van een idol dan Clarissa en Esther.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen Renske trouwens, ze lijkt me best okay, maar ze heeft dit gewoon niet verdiend. Op z'n minst Clarissa en Esther waren gewoon beter en hebben mijns inziens meer potentie.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, ze zong misschien niet al te best maar heeft echt 1000 keer meer de uitstraling van een idol dan Clarissa en Esther.
Renske komt uit Groningen dus das zowieso okquote:
Trustequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het weer voor gezien vandaag..
niemand dusquote:
Jewel, renske.quote:Op zondag 11 december 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niemand dus
ik kende renske eigenlijk niet eens voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |