Op basis van deze performance ben ik het met je eens. Maar gezien eerdere prestaties, vind ik Renske wel degelijk veel potentie hebben. En ik vind haar qua uitstraling wel degelijk de leukste van deze bunch.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen Renske trouwens, ze lijkt me best okay, maar ze heeft dit gewoon niet verdiend. Op z'n minst Clarissa en Esther waren gewoon beter en hebben mijns inziens meer potentie.
Idd, kut IRC.quote:
Tut tut, ze zong misschien niet al te best maar heeft echt 1000 keer meer de uitstraling van een idol dan Clarissa en Esther.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen Renske trouwens, ze lijkt me best okay, maar ze heeft dit gewoon niet verdiend. Op z'n minst Clarissa en Esther waren gewoon beter en hebben mijns inziens meer potentie.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, ze zong misschien niet al te best maar heeft echt 1000 keer meer de uitstraling van een idol dan Clarissa en Esther.
Renske komt uit Groningen dus das zowieso okquote:
Trustequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het weer voor gezien vandaag..
niemand dusquote:
Jewel, renske.quote:Op zondag 11 december 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niemand dus
ik kende renske eigenlijk niet eens voor vandaag
Jaja heel stoer.quote:Op zondag 11 december 2005 01:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP was i/d studio aanwezig en snapt er niets van
Dat Renske en Angelique en Ariel door zijn..quote:Op zondag 11 december 2005 01:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaja heel stoer.
Maar waar snap je niets van?
ariel kan ik wel begrijpen hoor.... En angelique achteraf ook wel......quote:Op zondag 11 december 2005 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat Renske en Angelique en Ariel door zijn..![]()
vorige week stond de resultshow ook online hoorquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Riparius het volgende:
Opmerkelijk dat RTL nu voor het eerst de hele result show online heeft gezet. Je kunt de uitslag hier terugkijken. Het zou wel handig zijn als ze ook de hele aflevering online zouden zetten.
quote:Op zondag 11 december 2005 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Serge lijkt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-el klein minibeetje op Rufus Wainwright op die foto's.
Idols #23: A-aron *O*quote:Op zondag 11 december 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand dus
ik kende renske eigenlijk niet eens voor vandaag
Idd, je weet heus wel dat je vrienden aan Idols meedoen, lijkt mequote:Op zondag 11 december 2005 13:46 schreef PeRi het volgende:
Hoe durf je hem nog vriend te noemen als je dat niet eens weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |