tel laatquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar denk ik dan altijd weer te laat aan.
komt raffaela: OMFG JE GELOOFDE HET NOG ECHT OOKquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het SMS-je van Henk-Jan aan Raffaëla al voor me:
"LIG IN HET HILTON KAMER 326 OP JE TE W8EN IN TANGA. KOM ME FF PIJPEN. NEEM BIER MEE. C U, HJ"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komt raffaela: OMFG JE GELOOFDE HET NOG ECHT OOK![]()
wel nadat ze idols heeft gewonnen
Ik denk voortdurend dat jij BVO bent!quote:
Ja je wordt bedanktquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk voortdurend dat jij BVO bent!![]()
Onderschat mijn SMS- en intimidatiekwaliteiten niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Nou ik denk dat de finale dus tussen Aäron en Raffaëla gaat worden. En met dank aan onze Nederlandse breezersletjes die van pappie een mobiel hebben en oude oma's die mobiel beriekbaar willen zijn... dat Aäron gaat winnen
aarghquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Nou ik denk dat de finale dus tussen Aäron en Raffaëla gaat worden. En met dank aan onze Nederlandse breezersletjes die van pappie een mobiel hebben en oude oma's die mobiel beriekbaar willen zijn... dat Aäron gaat winnen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk voortdurend dat jij BVO bent!![]()
Als jij dat dus kan he? Heb jij ervoor gezorgd dat Jamai en Boris hebben gewonnen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Onderschat mijn SMS- en intimidatiekwaliteiten niet..
Raffa!.
Boris wel ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij dat dus kan he? Heb jij ervoor gezorgd dat Jamai en Boris hebben gewonnen?
Ik ben dus niet de enige die denkt dat hij ver gaat komen?quote:
Ik had gehoopt op een mooie aflevering met hoogstaande optredens. Maar helaas, dat was niet het geval.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom jij Idols kijkt. Jij kan niks anders doen dan alles wat er gebeurt tijdens de aflevering af te kraken.. Als je het niet leuk vindt, kijk dan niet en blijf weg uit dit forum
.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
Jamai trouwens ook, omdat mijn anti-Jim gevoelens zo groot waren..
Geloof je het zelf? Dit is Idols hoor...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een mooie aflevering met hoogstaande optredens. Maar helaas, dat was niet het geval.
Ik moet toch ook iets verzinnen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dit is Idols hoor...
Volgens mij is dat bij jou nooit het geval.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een mooie aflevering met hoogstaande optredens. Maar helaas, dat was niet het geval.
Maudquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Boris wel ja..
Alles beter danMaud
.
Kom op mên, nu covert hij allemaal nummers die ík leuk vind, maar ze klinken ALLEMAAL hetzelfde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |