Duh.quote:
Wel nee!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
Dan Davide op 2, en Aaron op 1.
Haaron, lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
Angelique door is oke.
Maar wie heeft er in godsnaam gewoonenen? De rest was niet goed.
A aronquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
Angelique door is oke.
Maar wie heeft er in godsnaam gewoonenen? De rest was niet goed.
Hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:35 schreef Jelleee het volgende:
als er nu nog een meisje bijkomt ga ik bleren,
kan ook bijna niet anders met zoveel kandidatenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe, het ligt allemaal erg dicht bij elkaar.
heb je wel opgelet de afgelopen jaren? Jamai en Jim wonnen met ongeveer 50% en Floortje had vorige week 41%.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
kan ook bijna niet anders met zoveel kandidaten
Jij kan het beter hoor ik net?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nog steeds vol verbijstering naar Chantal te kijken. Wie is haar stylist? Die zou direct ontslagen moeten worden!
Floortje had vorige week rond de 50%quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
kan ook bijna niet anders met zoveel kandidaten
Die weet het....quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Gabriel zit er ook wel erg ongeinteresseerd bij.
Ik doen niet aan online foto's. En nee, ik kan het niet beter. Geen budget en ik woon nog op het platteland ook, dus geen fatsoenlijke kledingwinkel te vinden hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij kan het beter hoor ik net?![]()
Ik zoek ff naar fotoboek![]()
hehequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doen niet aan online foto's. En nee, ik kan het niet beter. Geen budget en ik woon nog op het platteland ook, dus geen fatsoenlijke kledingwinkel te vinden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |