Nietes, hint was haske duidelijk.quote:Op zondag 11 december 2005 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt door Fok
Maar geef toe, je antwoord kon alle kanten op hoor![]()
klosquote:
Het heet Verander een letter niet verplaats de lettersquote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mocht toch ook gewoon in een andere volgorde zetten? of is dat alleen met meer letters zo?
ik kan me van een ander topic herinneren dat jij het gewoon in een andere volgorde gooide, en dat ik dat ook deed en niemand dat kennelijk opviel, maar laten we maar verder gaanquote:Op zondag 11 december 2005 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het heet Verander een letter niet verplaats de letters
Nouhouquote:
Zou heel goed kunnen, maar het is iig niet de bedoelingquote:Op zondag 11 december 2005 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kan me van een ander topic herinneren dat jij het gewoon in een andere volgorde gooide, en dat ik dat ook deed en niemand dat kennelijk opviel, maar laten we maar verder gaan.
?quote:
Van mij naar jou, van jou naar mij of beide? Dat eerste iig wel.quote:Op zondag 11 december 2005 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
Nouhou
Is ik vind je lief hier op zijn plaats?
zoekquote:
Ik naar jouquote:Op zondag 11 december 2005 00:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van mij naar jou, van jou naar mij of beide? Dat eerst iig wel.
slipquote:
quote:
Wat wou je ermee zeggen?quote:Nouhou was goed?
quote:
Duh.quote:
keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |