abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32978297
Houd je bakkes gewoon takketeef .
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:48:36 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_32978334
da's gewoon jaloezie
pi_32978387
Die lelijke zijn er alleen maar om de knappe knapper te laten lijken hoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_32978432
Mijn ervaring is dat lelijke wijven over alles oordelen behalve zichzelf.
Die make up is gewoon té....
Nee dikke afzichtelijke trol, die make up ziet er goed uit maar op jouw kop zou het aangebracht moeten worden met een spatel nadat je gezicht is gezandstraalt...
pi_32978527

pi_32978535
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:48 schreef remlof het volgende:
da's gewoon jaloezie
Jeps

Want de mooie meisjes (waarmee ik omga althans ) kraken andere (lelijkere dames) nooit af... maar lelijkerds de mooie wel...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32978564
geldt ook voor het mannelijke geslacht hoor

dus verander wijven maar in mensen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32978588
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Jeps

Want de mooie meisjes (waarmee ik omga althans ) kraken andere (lelijkere dames) nooit af... maar lelijkerds de mooie wel...
Ach kom op zeg, de mooie meiden doen dat net zo goed, alleen in hun vriendinnenkring omdat ze niet willen dat jongens hen beschouwen als harteloze wezens. Ze willen niet alleen mooi maar ook lief gevonden worden anders knappen mannen ook net zo goed op hen af.
pi_32978611
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, de mooie meiden doen dat net zo goed, alleen in hun vriendinnenkring omdat ze niet willen dat jongens hen beschouwen als harteloze wezens. Ze willen niet alleen mooi maar ook lief gevonden worden anders knappen mannen ook net zo goed op hen af.
Mwa ben ik niet met je eens... Mijn woord 'nooit' is misschien wat overdreven, maar ik merk het niet zo erg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32978725
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Mwa ben ik niet met je eens... Mijn woord 'nooit' is misschien wat overdreven, maar ik merk het niet zo erg
Misschien is jouw definitie van knappe meiden wel anders dan de mijne...
pi_32978843
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Misschien is jouw definitie van knappe meiden wel anders dan de mijne...
Ook een optie... Maar op zich heb je een punt natuurlijk, maar ik vind niet dat het veel gebeurt Ik zie meer dat de lelijke dames de knappe dames afzeiken dan andersom (dan heb ik het natuurlijk niet over terugzeiken ofzo, maar ermee beginnen zeg maar)
pi_32980281
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ook een optie... Maar op zich heb je een punt natuurlijk, maar ik vind niet dat het veel gebeurt Ik zie meer dat de lelijke dames de knappe dames afzeiken dan andersom (dan heb ik het natuurlijk niet over terugzeiken ofzo, maar ermee beginnen zeg maar)
Veel knappe dames hebben juist een arrogante houding tegen lelijkere mensen.
pi_32980675
Nee jij trekt volle zalen.................
pi_32980704
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef Xebrozius het volgende:
Nee dikke afzichtelijke trol, die make up ziet er goed uit maar op jouw kop zou het aangebracht moeten worden met een spatel nadat je gezicht is gezandstraalt...
pi_32982139
"Vind je háár knap???"
"Nou.. ja..."
"Ze is een kutwijf"
pi_32983710
quote:
Dát ben ik 's helemaal met je eens.

Gelukkig bestaan er TV-programma's als Make Me Beautiful. Dan kunnen de lelijke wijven aangespoord worden om te veranderen in knappe wijven, zodat de mannen ook naar hun kijken. Ze kunnen het geld beter spenderen aan plastische chirurgie dan aan al die godsgruwelijke kleren en schoenen. (Mannen prefereren zowiezo vrouwen zonder kleren aan.)
pi_32983739
quote:
!
pi_32983810
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef Netflier het volgende:

[..]

Dát ben ik 's helemaal met je eens.

Gelukkig bestaan er TV-programma's als Make Me Beautiful. Dan kunnen de lelijke wijven aangespoord worden om te veranderen in knappe wijven, zodat de mannen ook naar hun kijken. Ze kunnen het geld beter spenderen aan plastische chirurgie dan aan al die godsgruwelijke kleren en schoenen. (Mannen prefereren zowiezo vrouwen zonder kleren aan.)
Hoewel ik de gedachtengang in je laatste zin(nen) haast onweerlegbaar acht en zeker van enig inzicht in de menselijk geest vind getuigen, ben ik het niet eens met de bewering die je in je eerste twee zinnen doet.

Immers, heb jij wel eens het resultaat van die poppetjes die aan Make Me Beautiful meegedaan hebben gezien? Die waren voor de operaties lelijk, en na de vele operaties zijn ze nog steeds lelijk, alleen glimlachen ze nu 24/7. Niet omdat ze blij zijn, maar simpelweg omdat dat de enige emotie is die ze nog kunnen tonen door al die operaties.

Het moraal van dit verhaal; lelijke wijven moeten gewoon accepteren dat ze lelijk zijn. Een ander verhaal geldt uiteraard voor dikke lelijke wijven, maar zoals gezegd, dat is een ander verhaal.
pi_32984683
Niet alles wat in KLAAGBAAK staat is serieus bedoeld hoor. Ik dacht dat 't zonder uitleg wel duidelijk zou zijn.
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 01:29:43 #20
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_32985195
Vrouwen zijn gewoon zeikwijven
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 11 december 2005 @ 02:35:15 #21
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32985821
Lelijke wijven zijn 9 van de 10 keer ook enorme zeikwijven inderdaad.
Hup, aan het werk!
pi_32985891
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Lief gevonden willen worden? Niets leuker dan samen met een stel mannelijke vrienden op een terras te zitten en gezamenlijk alles af lopen zeiken wat er langs wandelt
pi_32988386
Of wat denk je van dikke vrouwen die mooie slanke vrouwen afzeiken en in het topic broodmagere celebs plaatsen Da's ook echt te triest... en dan zeggen dat maat 42-44 (dat had zij dus) slank is en maat 34-36 (wat ik heb) "eng dun" en "anorexia" ... Ja daaaaaaaaaaaaaaaaag!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 14:39:03 #24
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_32988418
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Of wat denk je van dikke vrouwen die mooie slanke vrouwen afzeiken en in het topic broodmagere celebs plaatsen Da's ook echt te triest... en dan zeggen dat maat 42-44 (dat had zij dus) slank is en maat 34-36 (wat ik heb) "eng dun" en "anorexia" ... Ja daaaaaaaaaaaaaaaaag!
verkapt "ik ben een lekker wijf en ik doe alsof ik niet zeur over andere wijven maar het stikum wel doe" post
pi_32988477
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef fraubitch het volgende:

[..]

verkapt "ik ben een lekker wijf en ik doe alsof ik niet zeur over andere wijven maar het stikum wel doe" post
Dat dan ook weer wel
Nee is meer omdat die discussie daar ineens werd afgekapt omdat het er blijkbaar niet thuishoorde...
En ik zeur/praat ook over andere "wijven", net als volgens mij iedere vrouw.. maar dat is meer als ik iemand een afstotelijke broek vind aan hebben ofzo
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 14:44:43 #27
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_32988573
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Dat dan ook weer wel
Nee is meer omdat die discussie daar ineens werd afgekapt omdat het er blijkbaar niet thuishoorde...
En ik zeur/praat ook over andere "wijven", net als volgens mij iedere vrouw.. maar dat is meer als ik iemand een afstotelijke broek vind aan hebben ofzo
[moppermodus] eens [/moppermodus]
pi_32989023
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 22:55 schreef hoM3r het volgende:
"Vind je háár knap???"
"Nou.. ja..."
"Ze is een kutwijf"
Die komt me heel bekend voor.
pi_32989044
"Vind je hem knap?"
Ja, da's echt een lekker ding
"Nou, ik vind het echt een gay"
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 15:04:38 #30
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_32989098
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
"Vind je hem knap?"
Ja, da's echt een lekker ding
"Nou, ik vind het echt een gay"
Dit komt me ook behoorlijk bekend voor
pi_32989154
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:04 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Dit komt me ook behoorlijk bekend voor

En dan nog het fabeltje dat een man niet kan zien of een andere kerel knap is... Dat is echt onzinnig ook hé.
"hij ziet er goed uit he?"
"hoe moet ik dat nou weten, ik ben toch een man"
pi_32989164
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lief gevonden willen worden? Niets leuker dan samen met een stel mannelijke vrienden op een terras te zitten en gezamenlijk alles af lopen zeiken wat er langs wandelt
ja maar jij zit dan ook iets meer aan de mannelijke dan de vrouwelijke kant....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_32989232
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ja maar jij zit dan ook iets meer aan de mannelijke dan de vrouwelijke kant....
Ook altijd leuk is voorspellen naar welke vrouwen ze gaan kijken en op welke lichaamsdelen ze focussen
pi_32989350
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ook altijd leuk is voorspellen naar welke vrouwen ze gaan kijken en op welke lichaamsdelen ze focussen
had jij liever een man willen zijn?

of zullen we daar even een topic in R&P over maken?....
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_32992415
Eens met TS
  zondag 11 december 2005 @ 17:57:26 #36
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_32992627
Volgens mij zeikt iedereen iedereen even hard af. Teminste, ik weet van mezelf als ik met de juiste mensen ben alles en iedereen dat langs loopt kan lopen afkraken (natuurlijk zijn we dan wel zo beleefd dat buiten gehoorsafstand te doen) en dan maakt het echt niet uit of het een knap of lelijk persoon is. Als je wilt afzeiken kan je altijd wel wat vinden.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_32994169
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef boekenworm het volgende:
Volgens mij zeikt iedereen iedereen even hard af. Teminste, ik weet van mezelf als ik met de juiste mensen ben alles en iedereen dat langs loopt kan lopen afkraken (natuurlijk zijn we dan wel zo beleefd dat buiten gehoorsafstand te doen) en dan maakt het echt niet uit of het een knap of lelijk persoon is. Als je wilt afzeiken kan je altijd wel wat vinden.
Inderdaad, het schijnt dat dat een soort van zelfbevestiging is, dat je met elkaar een ander afkraakt, om zo jezelf en de groep waarbij je hoort daar boven te stellen. Neemt niet weg dat sommige mensen vaker roddelen dan anderen, en dat sommige vrouwen/mannen zoals TS zegt, dit uit pure jaloezie doen.
pi_33000221
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

had jij liever een man willen zijn?

of zullen we daar even een topic in R&P over maken?....
Ik kan denken als een man maar ben verpakt in een vrouwenlichaam waar ik optimaal gebruik van weet te maken. Nee hoor, ik vermaak me wel
  maandag 12 december 2005 @ 07:02:39 #39
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33006480
Iedereen zeikt, dit is niet voor niets KLB.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33009669
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef Paltos het volgende:

[..]

Veel knappe dames hebben juist een arrogante houding tegen lelijkere mensen.
Dat valt vaak best mee, het komt veel voor dat mooie meisjes de lelijke meisjes verdedigen tegenover jongens die die lelijke zeugen altijd afkraken (zoals ik). Dat doe ik overigens alleen als er verder niets positiefs te melden is over deze lelijke meisjes. Echt aardige meisjes die niet knap zijn zal ik altijd in hun waarde laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')