Jepsquote:
Ach kom op zeg, de mooie meiden doen dat net zo goed, alleen in hun vriendinnenkring omdat ze niet willen dat jongens hen beschouwen als harteloze wezens. Ze willen niet alleen mooi maar ook lief gevonden worden anders knappen mannen ook net zo goed op hen af.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jeps![]()
Want de mooie meisjes (waarmee ik omga althans) kraken andere (lelijkere dames) nooit af... maar lelijkerds de mooie wel...
Mwa ben ik niet met je eens... Mijn woord 'nooit' is misschien wat overdreven, maar ik merk het niet zo ergquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, de mooie meiden doen dat net zo goed, alleen in hun vriendinnenkring omdat ze niet willen dat jongens hen beschouwen als harteloze wezens. Ze willen niet alleen mooi maar ook lief gevonden worden anders knappen mannen ook net zo goed op hen af.
Misschien is jouw definitie van knappe meiden wel anders dan de mijne...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa ben ik niet met je eens... Mijn woord 'nooit' is misschien wat overdreven, maar ik merk het niet zo erg
Ook een optie... Maar op zich heb je een punt natuurlijk, maar ik vind niet dat het veel gebeurtquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Misschien is jouw definitie van knappe meiden wel anders dan de mijne...
Veel knappe dames hebben juist een arrogante houding tegen lelijkere mensen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ook een optie... Maar op zich heb je een punt natuurlijk, maar ik vind niet dat het veel gebeurtIk zie meer dat de lelijke dames de knappe dames afzeiken dan andersom (dan heb ik het natuurlijk niet over terugzeiken ofzo, maar ermee beginnen zeg maar)
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn ervaring is dat lelijke wijven over alles oordelen behalve zichzelf.
Die make up is gewoon té....
Nee dikke afzichtelijke trol, die make up ziet er goed uit maar op jouw kop zou het aangebracht moeten worden met een spatel nadat je gezicht is gezandstraalt...
Dát ben ik 's helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef Xebrozius het volgende:
Nee dikke afzichtelijke trol, die make up ziet er goed uit maar op jouw kop zou het aangebracht moeten worden met een spatel nadat je gezicht is gezandstraalt...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef Xebrozius het volgende:
Hoewel ik de gedachtengang in je laatste zin(nen) haast onweerlegbaar acht en zeker van enig inzicht in de menselijk geest vind getuigen, ben ik het niet eens met de bewering die je in je eerste twee zinnen doet.quote:Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef Netflier het volgende:
[..]
Dát ben ik 's helemaal met je eens.
Gelukkig bestaan er TV-programma's als Make Me Beautiful. Dan kunnen de lelijke wijven aangespoord worden om te veranderen in knappe wijven, zodat de mannen ook naar hun kijken. Ze kunnen het geld beter spenderen aan plastische chirurgie dan aan al die godsgruwelijke kleren en schoenen. (Mannen prefereren zowiezo vrouwen zonder kleren aan.)
Lief gevonden willen worden? Niets leuker dan samen met een stel mannelijke vrienden op een terras te zitten en gezamenlijk alles af lopen zeiken wat er langs wandeltquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, de mooie meiden doen dat net zo goed, alleen in hun vriendinnenkring omdat ze niet willen dat jongens hen beschouwen als harteloze wezens. Ze willen niet alleen mooi maar ook lief gevonden worden anders knappen mannen ook net zo goed op hen af.
verkapt "ik ben een lekker wijf en ik doe alsof ik niet zeur over andere wijven maar het stikum wel doe" postquote:Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Of wat denk je van dikke vrouwen die mooie slanke vrouwen afzeiken en in het topic broodmagere celebs plaatsenDa's ook echt te triest... en dan zeggen dat maat 42-44 (dat had zij dus) slank is en maat 34-36 (wat ik heb) "eng dun" en "anorexia" ...
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |