abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32978297
Houd je bakkes gewoon takketeef .
  zaterdag 10 december 2005 @ 20:48:36 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_32978334
da's gewoon jaloezie
pi_32978387
Die lelijke zijn er alleen maar om de knappe knapper te laten lijken hoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_32978432
Mijn ervaring is dat lelijke wijven over alles oordelen behalve zichzelf.
Die make up is gewoon té....
Nee dikke afzichtelijke trol, die make up ziet er goed uit maar op jouw kop zou het aangebracht moeten worden met een spatel nadat je gezicht is gezandstraalt...
pi_32978527

pi_32978535
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:48 schreef remlof het volgende:
da's gewoon jaloezie
Jeps

Want de mooie meisjes (waarmee ik omga althans ) kraken andere (lelijkere dames) nooit af... maar lelijkerds de mooie wel...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32978564
geldt ook voor het mannelijke geslacht hoor

dus verander wijven maar in mensen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32978588
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Jeps

Want de mooie meisjes (waarmee ik omga althans ) kraken andere (lelijkere dames) nooit af... maar lelijkerds de mooie wel...
Ach kom op zeg, de mooie meiden doen dat net zo goed, alleen in hun vriendinnenkring omdat ze niet willen dat jongens hen beschouwen als harteloze wezens. Ze willen niet alleen mooi maar ook lief gevonden worden anders knappen mannen ook net zo goed op hen af.
pi_32978611
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, de mooie meiden doen dat net zo goed, alleen in hun vriendinnenkring omdat ze niet willen dat jongens hen beschouwen als harteloze wezens. Ze willen niet alleen mooi maar ook lief gevonden worden anders knappen mannen ook net zo goed op hen af.
Mwa ben ik niet met je eens... Mijn woord 'nooit' is misschien wat overdreven, maar ik merk het niet zo erg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32978725
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Mwa ben ik niet met je eens... Mijn woord 'nooit' is misschien wat overdreven, maar ik merk het niet zo erg
Misschien is jouw definitie van knappe meiden wel anders dan de mijne...
pi_32978843
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Misschien is jouw definitie van knappe meiden wel anders dan de mijne...
Ook een optie... Maar op zich heb je een punt natuurlijk, maar ik vind niet dat het veel gebeurt Ik zie meer dat de lelijke dames de knappe dames afzeiken dan andersom (dan heb ik het natuurlijk niet over terugzeiken ofzo, maar ermee beginnen zeg maar)
pi_32980281
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ook een optie... Maar op zich heb je een punt natuurlijk, maar ik vind niet dat het veel gebeurt Ik zie meer dat de lelijke dames de knappe dames afzeiken dan andersom (dan heb ik het natuurlijk niet over terugzeiken ofzo, maar ermee beginnen zeg maar)
Veel knappe dames hebben juist een arrogante houding tegen lelijkere mensen.
pi_32980675
Nee jij trekt volle zalen.................
pi_32980704
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef Xebrozius het volgende:
Nee dikke afzichtelijke trol, die make up ziet er goed uit maar op jouw kop zou het aangebracht moeten worden met een spatel nadat je gezicht is gezandstraalt...
pi_32982139
"Vind je háár knap???"
"Nou.. ja..."
"Ze is een kutwijf"
pi_32983710
quote:
Dát ben ik 's helemaal met je eens.

Gelukkig bestaan er TV-programma's als Make Me Beautiful. Dan kunnen de lelijke wijven aangespoord worden om te veranderen in knappe wijven, zodat de mannen ook naar hun kijken. Ze kunnen het geld beter spenderen aan plastische chirurgie dan aan al die godsgruwelijke kleren en schoenen. (Mannen prefereren zowiezo vrouwen zonder kleren aan.)
pi_32983739
quote:
!
pi_32983810
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef Netflier het volgende:

[..]

Dát ben ik 's helemaal met je eens.

Gelukkig bestaan er TV-programma's als Make Me Beautiful. Dan kunnen de lelijke wijven aangespoord worden om te veranderen in knappe wijven, zodat de mannen ook naar hun kijken. Ze kunnen het geld beter spenderen aan plastische chirurgie dan aan al die godsgruwelijke kleren en schoenen. (Mannen prefereren zowiezo vrouwen zonder kleren aan.)
Hoewel ik de gedachtengang in je laatste zin(nen) haast onweerlegbaar acht en zeker van enig inzicht in de menselijk geest vind getuigen, ben ik het niet eens met de bewering die je in je eerste twee zinnen doet.

Immers, heb jij wel eens het resultaat van die poppetjes die aan Make Me Beautiful meegedaan hebben gezien? Die waren voor de operaties lelijk, en na de vele operaties zijn ze nog steeds lelijk, alleen glimlachen ze nu 24/7. Niet omdat ze blij zijn, maar simpelweg omdat dat de enige emotie is die ze nog kunnen tonen door al die operaties.

Het moraal van dit verhaal; lelijke wijven moeten gewoon accepteren dat ze lelijk zijn. Een ander verhaal geldt uiteraard voor dikke lelijke wijven, maar zoals gezegd, dat is een ander verhaal.
pi_32984683
Niet alles wat in KLAAGBAAK staat is serieus bedoeld hoor. Ik dacht dat 't zonder uitleg wel duidelijk zou zijn.
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 01:29:43 #20
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_32985195
Vrouwen zijn gewoon zeikwijven
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 11 december 2005 @ 02:35:15 #21
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32985821
Lelijke wijven zijn 9 van de 10 keer ook enorme zeikwijven inderdaad.
Hup, aan het werk!
pi_32985891
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Lief gevonden willen worden? Niets leuker dan samen met een stel mannelijke vrienden op een terras te zitten en gezamenlijk alles af lopen zeiken wat er langs wandelt
pi_32988386
Of wat denk je van dikke vrouwen die mooie slanke vrouwen afzeiken en in het topic broodmagere celebs plaatsen Da's ook echt te triest... en dan zeggen dat maat 42-44 (dat had zij dus) slank is en maat 34-36 (wat ik heb) "eng dun" en "anorexia" ... Ja daaaaaaaaaaaaaaaaag!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 14:39:03 #24
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_32988418
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Of wat denk je van dikke vrouwen die mooie slanke vrouwen afzeiken en in het topic broodmagere celebs plaatsen Da's ook echt te triest... en dan zeggen dat maat 42-44 (dat had zij dus) slank is en maat 34-36 (wat ik heb) "eng dun" en "anorexia" ... Ja daaaaaaaaaaaaaaaaag!
verkapt "ik ben een lekker wijf en ik doe alsof ik niet zeur over andere wijven maar het stikum wel doe" post
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')