Hmm...ik heb het nog heel soms iigquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef ruby het volgende:
Nee, nu niet meer. Maar een paar uur geleden wel.
Ja bij mij blijven de fok pagina's ook vaker op not responding staanquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik al een paar uur last van, heb ook al meerdere malen mijn browser moeten sluiten omdat er niks mee gebeurde. Heb ik alleen bij de pagina's waar fok opstaat, alle andere hebben geen problemen
F5 gebruikenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja bij mij blijven de fok pagina's ook vaker op not responding staan
Wel irritant, dit is al jaren zo maar altijd komen dit soort problemen weer terugquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja bij mij blijven de fok pagina's ook vaker op not responding staan
Ik net dus ook weer, ghehe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik heb het nog heel soms iig![]()
nee niet dat dat weet ik ook wel. Maar dat ik als ik op F5 druk dat de pagina blijft hangen met de melding bovenaan in de blauwe balk van not respondingquote:
Yup. me2, ik copypaste steeds mijn tekst omdat het vaak gebeurd bij het posten zelfquote:
Hij blijft de gemoederen wel bezighoudenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:45 schreef ruby het volgende:
Menno wordt maar weer eens besproken.
Het zou het helemaal afmaken als hij weer over zijn broers begintquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:47 schreef Dropkick het volgende:
Ik lig weer dubbel.
De meiden (Ingrid en Lieske) nemen het voor hem op.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hij blijft de gemoederen wel bezighouden
Het is een erg simpele gedachte van Roel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:47 schreef Dropkick het volgende:
Ik lig weer dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |