Hmm...ik heb het nog heel soms iigquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef ruby het volgende:
Nee, nu niet meer. Maar een paar uur geleden wel.
Ja bij mij blijven de fok pagina's ook vaker op not responding staanquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik al een paar uur last van, heb ook al meerdere malen mijn browser moeten sluiten omdat er niks mee gebeurde. Heb ik alleen bij de pagina's waar fok opstaat, alle andere hebben geen problemen
F5 gebruikenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja bij mij blijven de fok pagina's ook vaker op not responding staan
Wel irritant, dit is al jaren zo maar altijd komen dit soort problemen weer terugquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja bij mij blijven de fok pagina's ook vaker op not responding staan
Ik net dus ook weer, ghehe.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik heb het nog heel soms iig![]()
nee niet dat dat weet ik ook wel. Maar dat ik als ik op F5 druk dat de pagina blijft hangen met de melding bovenaan in de blauwe balk van not respondingquote:
Yup. me2, ik copypaste steeds mijn tekst omdat het vaak gebeurd bij het posten zelfquote:
Hij blijft de gemoederen wel bezighoudenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:45 schreef ruby het volgende:
Menno wordt maar weer eens besproken.
Het zou het helemaal afmaken als hij weer over zijn broers begintquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:47 schreef Dropkick het volgende:
Ik lig weer dubbel.
De meiden (Ingrid en Lieske) nemen het voor hem op.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hij blijft de gemoederen wel bezighouden
Het is een erg simpele gedachte van Roel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:47 schreef Dropkick het volgende:
Ik lig weer dubbel.
Zielig geval Roel,hij heeft toch hetzelfde gedaan bij Linda was nog veel erger.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:47 schreef Dropkick het volgende:
Ik lig weer dubbel.
Geef 'm nog een paar biertjes en hij wordt weer psychotisch.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een erg simpele gedachte van Roel.
Roel was gewoon verschrikkelijk jaloers
tsja wat zeurt die nog hij heeft met dido seks gehad nemen we aan. Dat heeft Menno volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een erg simpele gedachte van Roel.
Roel was gewoon verschrikkelijk jaloers
Je snapt het niet he? Bij Roel is dat heel anders, als Roel het doet is het goed, als iemand anders het doet is het nog erger dan de ergste ramp die er ter wereld kan gebeurenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zielig geval Roel,hij heeft toch hetzelfde gedaan bij Linda was nog veel erger.
Mag hij die beelden wel niet zien dat Dido Menno uitdaagde.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja wat zeurt die nog hij heeft met dido seks gehad nemen we aan. Dat heeft Menno volgens mij niet![]()
hahaha je bedoeld die versierpoging tijdens dat feestquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag hij die beelden wel niet zien dat Dido Menno uitdaagde.
En zich laten aftrekken door lindaquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja wat zeurt die nog hij heeft met dido seks gehad nemen we aan. Dat heeft Menno volgens mij niet![]()
Ja die,zag je ook een stukje van in de Liveshow.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hahaha je bedoeld die versierpoging tijdens dat feest![]()
Wat hij bij Linda heeft gedaan is niet te vergelijken met Menno.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zielig geval Roel,hij heeft toch hetzelfde gedaan bij Linda was nog veel erger.
daar gaat het niet om héquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
En zich laten aftrekken door linda![]()
Vind hem eng als ie agressief word.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
Roel word best agressief, kan nog een leuke avond worden heel misschien
Beetje wiet erbij en hij krijgt weer hersenspinsels.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:53 schreef Arliator het volgende:
Drink Roel, drink!
Zijn regels worden weer uit de kast gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |