Smeerpijp!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Stereophonics - Maybe Tomorrow en moet aan niksan, masturberend in het gras, denken.
quote:
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.quote:
Lees mijn quote nog maar eens goed!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.
Hihi. Ik zie nou pas jouw edit. Wat ben je toch ook een belhamel, hè.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Denken aan een in een bucolisch graslandschap huppelende niksan is sereen.
Een scoundrel. Hihi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi. Ik zie nou pas jouw edit. Wat ben je toch ook een belhamel, hè.
Je zou een oorvijg moeten krijgen, boefje.quote:
20 cm is inderdaad niet zo groot voor een skistok. Kan me voorstellen dat hij wel even moet zoeken daarnaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me laatst.
Wat is 'eerdat'?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zei een vriend van me laatst.
Oehh ja, en wat zou je nog meer met me willen doen? * Pakt tissues.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zou een oorvijg moeten krijgen, boefje.
het ging over zijn kerstboomquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
20 cm is inderdaad niet zo groot voor een skistok. Kan me voorstellen dat hij wel even moet zoeken daarnaar.![]()
Nou, als ik me echt kwaad maak, kun je wellicht ook een muilpeer verwachten, rekel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehh ja, en wat zou je nog meer met me willen doen? * Pakt tissues.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
Oeh, ik word helemaal link van die fimpjes. Het is altijd de schuld van iemand anders!! Ja hoor tuurlijk, ga eens fatsoenlijk...GRRRR!!!!.
Ach...kom, kom, deerne.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Airelle het volgende:
Oeh, ik word helemaal link van die fimpjes. Het is altijd de schuld van iemand anders!! Ja hoor tuurlijk, ga eens fatsoenlijk...GRRRR!!!!.
Nou dat is toch wel een van de ergste dingen waar Nederland mee te kampen heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...kom, kom, deerne.Er zijn ergere dingen in de wereld. Kop op!
Ik dacht dat je het over de kwaliteit van het filmpje had. Wat ben ik soms toch ook een warhoofd, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat is toch wel een van de ergste dingen waar Nederland mee te kampen heeft..
Ik had het over probleemwijken vol met tienermoeders, hoeren en uitkeringtrekkers.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de kwaliteit van het filmpje had. Wat ben ik soms toch ook een warhoofd, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |