Die mensen die het hebben gedaan vonden dus van wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou, wat een lol.
Naar Kerkrade afreizen om even te vechten...
Ow dat kan, was ook een opmerking zoals ik erover dachtquote:Op zondag 1 januari 2006 14:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
Die mensen die het hebben gedaan vonden dus van wel.![]()
Zijn aparte topics over di canio.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef RamirezBlanco het volgende:
di canio is gewoon een echt lazioultra; respect
[afbeelding]
Ja gek he, ze zijn er bij Livorno een beetje van deze:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:02 schreef RamirezBlanco het volgende:
wat een geitenwollen sokken man. vooral die vlaggen van china en cuba![]()
Gaat wel goedkomen denk ik......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:32 schreef PLAE@ het volgende:
Wat denken jullie trouwens mensen. Zal er nog een Dutch army komen bij het WK? In '88 in Duitsland lukte het ook dus waarom nu niet.
ja ik besef dat ik zo'n beetje de enige jood ben die wel wat met oranje heeft![]()
Je bent weer goed op de hoogte Superheldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:46 schreef Superheld het volgende:
Nee.
En ook niet slim om zoiets op het internet te bespreken..
Er zitten ook wouten op FOK lieve schat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je bent weer goed op de hoogte Superheld![]()
De wouten zullen Fok! wel af gaan struinen naar aanwijzingen inderdaad![]()
Zolang er verder niet op details wordt ingegaan is er niks aan de hand, beetje speculeren moet kunnen....![]()
Dat weet ik ook wel, maar toch een grote groep die je mist als jullie er niet zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef PLAE@ het volgende:
ajax is sowieso er niet bij betrokken. Voor de rest loopt t allemaal wel los.
They are fucking everywherequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Er zitten ook wouten op FOK lieve schat.
Ik denk dat ik aardig op de hoogte ben als ik zeg dat bepaalde groepen andere groepen er niet bij willen hebben en dat ehv dat ook goed genoeg weet. Maargoed ik hoop dat het lukt, heb er een hard hoofd in.
Klopt, is geen geheim neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
They are fucking everywhere
Dat is geen geheim wat je nu verkondigd.
Het is wel duidelijk dat bepaalde groepen niet met elkaar samen zullen en kunnen werken.
Denk dat het ook meer 2 kampen zullen worden, wat natuurlijk ook niet verkeerd is...
We shall see maar ik denk dat het wel redelijk goed zal komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |